شیک‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

امروزه زیباسازی و دکوراسیون داخلی فضاهایی مانند اتاق خواب در بین دختر خانمها از اهمیت ویژهای برخوردار است، به طوری که دختران برای دیزاین اتاق خواب خود ظرافت و دقت خاصی به خرج میدهند. یکی از بهترین ایدهها برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، نصب کاغذ دیواری با طرحهای فانتزی و جذاب بر روی دیوار اتاق خواب است. کاغذ دیواری های اتاق خواب دخترانه بسیار زیبا و دارای طرحها و رنگهای متنوعی هستند، به همین دلیل شما میتوانید با توجه به رده سنی فرزند خود بهترین طرح را انتخاب نمایید.

دقت در انتخاب نوع طراحی، تناسب تم رنگی پوستر دیواری اتاق خواب دخترانه، با دکوراسیون اتاق و محل نصب آن از عوامل بسیار مهمی است که قبل از اقدام به چاپ کاغذ دیواری، باید به آنها توجه شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با شیکترین طرح‌های کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه آشنا کنیم. بنابراین اگر قصد دارید اتاق خواب فرزند خود را با کاغذ دیواری طرح فانتزی و دخترانه دکور کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

.

چاپ کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

.

فاکتورهای مهم در انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب یک طرح کاغذ دیواری زیبا و ایده آل از بین صدها طرح مختلف کار بسیار دشواری است. بنابراین قبل از انتخاب طرح کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه، باید از هماهنگی طرح و رنگ کاغذ دیواری با سایر و سایل موجود در اتاق خواب دخترتان اطمینان حاصل کنید. هماهنگی چاپ کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی اتاق یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه است. کاغذ دیواری می‌تواند منجر به بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دادن فضای اتاق شما شود. از این رو بهتر است هنگام خرید طرح کاغذ دیواری دخترانه مطابق با سلیقه فرزند خود پیش بروید.

استفاده از کاغذ دیواری با رنگهای شاد و زنده تأثیر مثبتی بر روی روحیه فرزندان دارد، به همین دلیل سعی کنید در زمان انتخاب از کاغذ دیواریهای با رنگ ملایم برای ایجاد حس آرامش استفاده کنید. کاغذ دیواری چاپ شده اتاق خواب دخترانه، کاملاً قابل شستشو و ضد آب بوده و در برابر شوینده‌های الکلی یا حتی لکه برهای قوی کاملاً مقاوم است. از نظر کیفیت مواد و متریال خام و کیفیت چاپ، به شکلی هستند که نسبت به خراشیدگی، حریق و آسیب‌های سطحی از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. کاغذ دیواریها دوده و گرد و غبار را به سطح خود نمی‌گیرند و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز میشوند.

.

15 طرح جذاب و فانتزی چاپ کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه

طرحهای متنوعی در کاغذ دیواری های دخترانه وجود دارد؛ به طوری که متناسب با هر سلیقه و سن و سالی یک نوع طرح اختصاصی وجود دارد. طرحهای عروسکی و کودکانه کاغذ دیواری برای دختر بچههای سن 6 الی 8 سال بسیار مناسب هستند. طرحهای دخترانه چاپ کاغذ دیواری مانند طرح‌های گلدار، راه راهی، ساده، طرح پروانه، طرحهای فانتزی و هندسی، طرح گیاهان استوایی، وینتج و شخصیتهای محبوب والتدیزنی برای دختران نوجوان و جوان بسیار مناسب است.

در ادامه 15 طرح جذاب و فانتزی کاغذ دیواری برای اتاق خواب دختران جوان را به شما معرفی می‌کنیم:

.

1.        کاغذ دیواری با طرح پروانه

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح پروانه

.

2.      کاغذ دیواری با طرح اشکال هندسی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح اشکال هندسی

.

3.     کاغذ دیواری با طرح گلدار

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح گلدار

.

4.     کاغذ دیواری با طرح پرنسسهای والتدیزنی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح پرنسس های والت دیزنی

.

5.     کاغذ دیواری با طرح آبرنگی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح آبرنگی

.

6.      کاغذ دیواری با طرح اشکال کلاسیک

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح اشکال کلاسیک

.

7.     کاغذ دیواری دخترانه با طرح شب پر ستاره

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح شب پر ستاره

.

8.     کاغذ دیواری با طرح راه راه صورتی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح راه راه صورتی

.

9.       کاغذ دیواری دخترانه با طرح ساده

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح ساده

.

10.    کاغذ دیواری با طرح پترن

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح پترن

.

11.      کاغذ دیواری با طرح حیوانات

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح حیوانات

.

12.    کاغذ دیواری دخترانه با طرح وینتج

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح وینتج

.

13.   کاغذ دیواری با طرح فانتزی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح فانتزی

.

14.   کاغذ دیواری با طرح منظره طبیعی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح منظره طبیعی

.

15.  طرح سهبعدی

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه با طرح سه بعدی

.

کلام آخر

در این مطلب بهطور مفصل به شیکترین طرح‌های کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه پرداختیم. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ کاغذ دیواری برای اتاق خواب دختران خردسال و نوجوان خود را دارید، مرکز تخصصی چاپ سبحان در اختیار شماست.

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه چاپ استیکر، می‌تواند انواع طرح‌های فانتزی و جذاب را بر روی دیوار اتاق خواب فرزندانتان پیاده سازی کند تا شما از مشاهده کردن آن لذت ببرید. برای پیدا کردن طرح های جذاب، شاد و آماده چاپ کاغذ دیواری می توانید به سایت www.freepik.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *