چاپ فلت بد روی آینه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چاپ فلت بد روی آینه

طی چند سال اخیر صنعت چاپ دیجیتال به پیشرفتهای چشمگیری دست پیدا کرده است، به طوری که روشهای تبلیغاتی بسیار متنوعی برای چاپ روی متریالهای مختلف روی کار آمده است. به همین دلیل امروزه چاپ فلت بد روی آینه به راحتی و در سریعترین زمان ممکن توسط دستگاه چاپ فلت بد در چاپخانهها انجام میشود. یکی از پیشرفتهترین تولیدات دکوراتیو چاپ مستقیم اجسام، چاپ آینه است. از چاپ روی آینه به صورت دو منظوره استفاده می‌شود؛ از یک سوء به عنوان تابلوی دکوراتیو در صنعت دکوراسیون و تزئینات، از سوی دیگر به عنوان آینه!

همه ما به یک آینه در خانه خود نیاز داریم، پس چه بهتر که با آینه فضای خانه و محل کار خود را از یکنواختی خارج کرده و بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون خود بیفزایید. پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ فلت بد روی آینه

چاپ روی آینه؛ چاپ زیباترین طرحها روی انواع آینههای دکوراتیو

به طور کلی اولین و اصلی‌ترین کاربرد آینه، دکور کردن فضاهای مختلف است. آینه‌های چاپی را می‌توان به عنوان تابلو تزئینی یا هدیه تبلیغاتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد. بهترین روش برای چاپ یووی بر روی انواع آینههای دکوراتیو، استفاده از دستگاه فلت بد است. در چاپ فلت بد روی آینه، طرح مورد نظر با استفاده از اشعه ماوراء‌بنفش به‌طور مستقیم روی سطح صاف آینه پاشیده می‌شود؛ در واقع در این نوع چاپ، متریال روی سطحی صاف و مسطح قرار گرفته و دستگاه تصویر مورد نظر را بر روی آن چاپ میکند. جوهر چاپ مستقیم آینه، از جنس مونومرهای آکریلیک است که از جذابیت رنگ و دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

آینه کاری روی دیوار یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که در صنعت دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل جهت زیباسازی محیط و ادارات و شرکت‌ها جهت تبلیغات در فضای داخلی از آن استفاده می‌شود. از ویژگی‌های چاپ فلتبد روی آینه می‌توان به پتانسیل بالای آن در ایجاد خلاقیت و نوآوری انواع آثار هنری برای هنر دوستان است، دوام و ماندگاری بسیار بالا در برابر حرارت، نور خورشید، رطوبت و خراشیدگی، قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه، امکان چاپ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طول عمر بالا اشاره کرد.

مزایای چاپ مستقیم روی آینه

چاپ فلتبد روی آینه دارای مزایای خاص و منحصر به فردی است که آن را نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی متمایز کرده است. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای چاپ مستقیم روی آینه میپردازیم:

قابل شستشو و کاملاً ضد آب

تمیز کردن سریع سطح آینه

مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی و رنگ‌پریدگی

ثبات رنگ‌های چاپ شده پس از گذشت مدت زمان طولانی

قابلیت چاپ هر گونه طرح و نقش ظریف و پیچیده

دارای حداکثر ابعاد چاپ 130*250 سانتی‌متر مربع

محدودیت نداشتن در چاپ

دوام و طول عمر بالا چاپ مستقیم روی آینه

استحکام و مقاومت بالا چاپ آینه در برابر شوینده‌های الکلی ضعیف و عوامل محیطی مانند نور خورشید، آب، حرارت و دیگر نورهای مصنوعی

امکان چاپ هر نوع طرح، نوشته و تصویر با کیفیت و وضوح بالا

چاپ فلت بد در دکوراسیون داخلی خانه

کاربردهای چاپ فلت بد روی آینه در صنعت تبلیغات و دکوراسیون داخلی

محصولات تولید شده توسط این نوع چاپ، در صنعت دکورسازی یا اهداف دیگری مانند تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار میگیرند. اما در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ فلت بد روی آینه در صنعت تبلیغات و دکوراسیون داخلی اشاره میکنیم که عبارتند از:

ایجاد طرح بر روی درب‌های آینه‌ای طرح‌دار

چاپ طرح‌های سنتی ایرانی بر روی آینه رستوران‌های سنتی‌

استفاده از آینه‌های قدی چاپ شده با قاب چوبی در اتاق‌خواب‌ها، سالن‌های آرایشی، فروشگاه‌های لباس، مزون‌ها، فروشگاه‌های لوازم دکوراتیو، انواع مطب‌های پزشک و دندان‌پزشکی ها

چاپ روی آینه در انواع فضاهای تجاری، تفریحی و ورزشی

کاربرد چاپ روی آینه در صنعت دکوراسیون داخلی، چیدمان منازل و فضاهای اداری

 چاپ روی آینه آرایشی با طرح و عکس دلخواه

چاپ روی تندیس‌های آینه‌ای

چاپ روی آینه رومیزی، آینه دستی و آینه‌های جیبی

چاپ روی انواع آینه‌های دکوراتیو به‌ عنوان هدیه تبلیغاتی مانند آینه شعر، آینه فانتزی، آینه کلاسیک، آینه با قاب و…

چاپ روی کف و سقف‌های آینه‌ای

انواع پارتیشن‌های آینه‌ای

چاپ روی کابین آسانسور، دیوارها و تابلوهای آینه‌ای

چاپ روی انواع آینه‌های به کار رفته در بناها و ساختمان‌ها

چاپ طرح‌های جذاب روی لوگوی تبلیغاتی و تابلوهای نفیس آینه‌ای

زیباتر و لوکس تر نشان دادن محیط خانه، مغازه‌ها، غرفه‌های اداری و تجاری، ویترین‌های فروشگاهی و نمایشگاهی

چاپ روی آینه سرویس بهداشتی

نحوه محاسبه قیمت چاپ فلت بد روی آینه

در صنعت چاپ دیجیتال، قیمت چاپ روی آینه بسیار ارزان‌تر از سایر روش‌های چاپی است. نحوه محاسبه قیمت این نوع چاپ براساس مترمربع کل طرح و چاپ رنگ سفید پس‌زمینه انجام ‌می‌شود. قیمت چاپ آینه به عوامل مختلفی از جمله ابعاد کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد. قیمت نهایی چاپ روی انواع آینه‌های دکوراتیو پس از اتمام کار و بررسی ابعاد، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌گردد. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، حتماً قبل از ثبت سفارش جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

هزینه چاپ آینه چقدر است؟

هزینه هر مترمربع چاپ روی آینه 450.000 تومان است.

آیا چاپ روی آینه کم رنگ می شود؟

خیر. چاپ فلت بد نسبت به نور، آب و حرارت مقاوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *