هدایای تبلیغاتی بانوان با چاپ فلت بد

هدایای تبلیغاتی بانوان

زمان تخمین زده شده مطالعه: 7 دقیقه

صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بزرگ زمانی که می‌خواهند محصولات یا کالاهای مورد نیاز خود را به مشتریان معرفی نمایند، از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند. زیرا محصولات تبلیغاتی به مشتریان کمک می‌کند تا کسب و کار و خدمات شما را بهتر بشناسند و در نهایت برند شما را به ‌خاطر بسپارند. چاپ فلت بد یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی است که با استفاده از آن می‌توانید به ‌راحتی بر روی انواع هدایای تبلیغاتی بانوان مانند آینه، شانه چوبی یا پلاستیکی، پنکیک آرایشی، کیف‌دستی، کیف آرایشی چرم و پلاستیکی و سایر محصولات تبلیغاتی چاپ کنید.

چنین هدایای منحصربه‌فرد و جذاب تبلیغاتی بیشترین تأثیر را در ذهن خانم‌ها ایجاد می‌کند، چراکه همیشه این هدیه را با خود به ‌همراه دارند و خاطره خوش دریافت هدیه تبلیغاتی همیشه در ذهنشان باقی می‌ماند. در این مطلب قصد داریم شما را با محصولات تبلیغاتی ویژه بانوان بیشتر آشنا کنیم، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ روی چوب

معرفی چاپ فلت بد

یکی از پرکاربردترین روش‌های چاپ دیجیتال است که در آن از اشعه ماوراء بنفش یا UV برای خشک کردن یا به‌اصطلاح پختن جوهر یووی استفاده می‌شود، چاپ فلت بد است. اغلب صاحبان مشاغل و کسب و کارها، چاپ فلت بد را با نام‌های چاپ یووی یا چاپ روی اجسام می‌شناسند. چاپ تصاویر دلخواه بر روی سطوح صاف و مسطح انواع هدایای تبلیغاتی بانوان مانند آینه جیبی، کیف دستی چرمی، ست مانیکور و پدیکور، قاب گوشی، فلش مموری، جاسوئیچی چوبی، سالنامه، جا کارتی، کیف آرایشی چرمی یا پلاستیکی، کیف پول، ساک پارچه‌ای و حتی جعبه جواهرات تنها بخشی از قابلیت‌های چاپ فلتبد هستند.

فرآیند چاپ فلت بد به این صورت است که هدایای تبلیغاتی ابتدا روی یک سطح صاف قرار می‌گیرند و سپس جوهر مستقیماً روی سطح آنها پاشیده می‌شود. از آنجایی که جوهرهای UV با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا فرابنفش فوراً خشک می‌شوند، بنابراین جوهر مرطوب هیچ فرصتی برای پخش شدن پیدا نمی‌کند و در نتیجه جزئیات دقیق‌تر و واضح‌تر نشان داده می‌شوند. چاپگر فلت بد همانند دیگر دستگاه‌های چاپ از 4 رنگ و 5 رنگ پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید هر نوع طرح و نقشی را بر روی محصولات چاپ کنید.

چاپ روی شیشه

آشنایی با هدایای تبلیغاتی بانوان

هدایای تبلیغاتی بانوان از تنوع طرح و نقش بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث شده است تا کسب و کارها و مشاغل بتوانند بهترین هدیه را متناسب با کسب و کار و جامعه هدف خود انتخاب نمایند. در ادامه به برخی از معروف‌ترین هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان اشاره می‌کنیم:

1. آینه جیبی

آینه جیبی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌های زنانه است که می‌توان از آن به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی عالی استفاده‌کرد. آینه‌های تبلیغاتی در طرح‌ها و نقش‌های مختلف توسط دستگاه‌های چاپ فلت بد چاپ می‌شوند. معمولاً شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ نام برند، لوگو و دیگر اطلاعات مهم برند خود را روی جلد بالایی آینه حک می‌کنند. با چاپ روی آینه میتوانید یک هدیه عالی برای بانوان فراهم کنید.

چاپ روی آینه

2. ست مانیکور و پدیکور چرمی

استفاده از ست مانیکور و پدیکور به‌عنوان هدیه تبلیغاتی برای بانوانی که به زیبایی ناخن و پوست خود اهمیت می‌دهند، یک گزینه بسیار مناسب است. کیف‌های پدیکور و مانیکور دارای پوششی با جنس‌های مختلف پلاستیک، چرم و پارچه هستند که چاپ مستقیماً بر روی این متریال صورت‌ می‌گیرد.

چاپ روی چرم مصنوعی

3. کیف لوازم‌آرایشی چرمی یا پلاستیکی

یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی بانوان، کیف لوازم آرایشی است. این نوع هدایای تبلیغاتی برای بوتیک‌ها، مزون‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و آرایشگاه‌ها بسیار کاربردی هستند. با استفاده از چاپ روی چرم مصنوعی می‌توانید انواع طرح و نقش‌های مختلف را بر روی کیف لوازم آرایشی چرمی و پلاستیکی چاپ کنید.

چاپ روی پارچه

4. سایر و سایل‌های تزئیناتی

بانوانی که علاقه زیادی به و سایل‌های تزئینی دارند، هدایایی مانند سالنامه چرمی، تقویم، کیف پول چرمی، جاسوئیچی چوبی، جا کارتی، قاب گوشی، ساک پارچه‌ای و پاور بانک می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به این گونه افراد باشد.

چاپ روی چوب

5. سایر اکسسوری‌های بانوان

اکسسوری‌های ویژه بانوان یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی با تنوع بسیار زیاد است. در اکسسوری‌های زنانه مانند شانه چوبی و پلاستیکی، کرم‌پودر، سایه چشم، لاک پاک‌کن، دستمال مرطوب و جعبه جواهرات علاوه بر درج مشخصات برند بر روی هر کدام از محصولات، می‌توانید هر نوع طرح و نقش و نگاری را بر روی سطح آنها چاپ کنید.

چاپ روی پلاستیک

جمع‌بندی

هر آنچه تاکنون گفته شد تنها گوشه‌ای از هدایای تبلیغاتی بانوان است که به آن اشاره کردیم. تنوع هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان به قدری گسترده است که بسیاری از کسب و کارها از این هدایای تبلیغاتی برای تقدیر و تشکر از کارکنان خانم خود استفاده می‌کنند. صنعت چاپ فلت بد طی چند سال اخیر به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته کرده است به‌طوری که امکان چاپ بر روی انواع متریال چوب، چرم و پلاستیک و چاپ روی شیشه وجود دارد. بنابراین اگر به ‌دنبال چاپخانه‌ای برای چاپ هدایای تبلیغاتی بانوان هستید می‌توانید با مرکز تخصصی چاپ سبحان تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

قیمت چاپ روی هدایای تبلیغاتی بانوان چگونه محاسبه می‌شود؟

در صنعت چاپ دیجیتال هزینه چاپ روی هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان بسیار ارزان‌تر از دیگر روش‌های چاپی است. قیمت این نوع چاپ به عوامل مختلفی از جمله ابعاد کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد. هزینه نهایی چاپ این نوع هدایای تبلیغاتی پس از اتمام کار و بررسی ابعاد، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود.

آیا هدایای تبلیغاتی چاپ شده در برابر صدمات و ساییدگی مقاوم هستند؟

بله، تمامی هدایای تبلیغاتی مخصوص بانوان از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر حرارت، رطوبت، نور خورشید، شستشو، خراشیدگی و دیگر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی بانوان چه مزایای دارد؟      

وفاداری مشتری نسبت به برند شما
ثبت‌نام، لوگو و مشخصات برند شما در ذهن بانوان
افزایش مشتری در بازه زمانی کوتاه مدت و بلند مدت
تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *