تقریباً اکثر محصولات چاپی یا روی کاغذ چاپ می‌شوند یا نیاز به روش خاصی برای حفاظت از جوهر چاپ دارند. ولی نوع خاصی از خدمات چاپ UV وجود دارد که علاوه بر اینکه مانند کاغذ به‌ صورت رول به رول چاپ می‌شود، نیاز به هیچ محافظت سطحی ندارد؛ این محصول چیزی نیست جز «چاپ یووی رول».

چاپ یووی رول به صورت اختصاصی برای چاپ روی سطح پارچه های چرمی، تکستایل، فلکسی، زبرا و هر سطح نرمی که مانند پارچه انعطاف پذیر است، طراحی شده است. چاپ رول به رول یووی فقط توسط چاپخانه های مجهز و مدرن انجام می شود.

چاپ یووی رول

چاپ یووی رول چیست؟

یکی از جدیدترین خدمات چاپ‌ UV، چاپ یووی رول یا چاپ رول به رول یووی است. چاپ یووی رول برای متریال هایی که به‌ صورت رول هستند، استفاده می‌شود. از خدمات چاپ یووی رول می‌توانیم برای اهداف مختلفی مانند چاپ روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی برای ساخت کیف و کفش، چاپ روی انواع پارچه و برزنت، چاپ استیکر یووی، چاپ فلکسی یووی و چاپ بک لایت یووی هم استفاده کنیم.

ویژگی های چاپ یووی رول

برخلاف چاپ uv که فقط برای سطوح صاف و اجسام مسطح کاربرد دارد، چاپ یووی رول برای سطوح انعطاف پذیر و پارچه ای مناسب است. مهم ترین ویژگی های چاپ رول به رول یووی عبارتند از:

✔ چاپ یووی رول یکی از انواع چاپ دیجیتال است

در چاپ یووی رول از اشعه ماور فرابنفش برای فرآیند خشک کردن یا به‌ اصطلاح پخت جوهر یووی روی رول استفاده می‌شود. چاپ UV رول در صنعت چاپ و بسته بندی اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا علاوه بر سه ویژگی اصلی و مهم خشک شدن سریع، چاپ دقیق و سازگار با محیط زیست، امکان پرینت با کیفیت و شفافیت روی محصولات مختلف اعم از انواع کاغذ با گرماژ بالا و مقوا را نیز دارد.

✔ جوهر چاپ یووی رول خیلی سریع خشک می شود

وقتی پرینتر جوهر را بر روی سطح رول پخش می‌کند، لامپ‌های یووی تعبیه شده در دستگاه جوهر را به‌ سرعت خشک می‌کنند. بنابراین جوهر پخش شده بر روی سطح، فرصت خشک شدن پیدا نخواهد کرد، که در نهایت منجر به کیفیت بالای چاپ می‌شود و جزئیات در طرح‌های چاپ شده بسیار دقیق و روشن به نظر می‌رسند.

✔ چاپ یووی ول دوستدار محیط زیست است

هنگامی که جوهر در معرض تابش اشعه فرا بنفش قرار می‌گیرد، به‌ سرعت از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود. این در حالی است که چنین سرعت تبخیری را در تعداد بسیار کمی از حلال‌های چاپی شاهد هستیم. در این حالت مقدار بسیار کمی ترکیب آلی فرار آزاد خواهند شد، که حداقل ضرر ممکن را برای محیط زیست دارد.

دستگاه چاپ یووی رول

کیفیت و دوام چاپ یووی رول

جوهرهای UV در برابر تغییرات محیطی مانند تابش نور خورشید، آب و بارش باران دارای ثبات و ماندگاری نسبتاً بالایی هستند. همچنین:
✓ جوهرهای این چاپ به مرور زمان دچار خراشیدگی و رنگ پریدگی نمی‌شوند.
✓ چاپ یووی رول شکل برجسته و درخشنده‌ای دارند که به سطح مورد استفاده جذابیت بصری خاصی می‌بخشد.
✓ چاپ یووی رول براساس کارکرد و مزایا، بسیار مقرون به صرفه هستند.
✓ به خاطر سرعت بسیار بالای این نوع چاپ، می‌توانیم در مدت کم سایزهای بزرگ را هم به چاپ برسانیم.
✓ چاپ UV رول، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است که قابلیت انجام چاپ بر روی سطوح مختلف را دارد.
✓ چاپ یووی رول روی متریال هایی که به‌صورت رول هستند، قابل استفاده است.
✓ در چاپ UV رول رنگ‌ها از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری خاصی در سطح متریال می‌شود.

چاپ یووی رول روی چرم

.

مزایای استفاده از چاپ رول به رول یووی

چاپ یووی رول به خاطر مزایای خاص و هم چنین چاپ محصولات چاپی متنوع، از محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران خدمات چاپ یووی رول برخوردار است. از جمله مزایای استفاده از چاپ رول به رول یووی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✓ سرعت چاپ فوق العاده بالا

چاپ یووی رول، روند کار سریعی دارد و جوهر در حین چاپ به‌ سرعت خشک می‌شود.

✓ کیفیت عالی در چاپ جزئیات

این نوع چاپ به خاطر وضوح و درخشندگی بالایی که دارد، باعث کیفیت فوق العاده روی سطح خارجی کار می‌شود.

✓ انعطاف پذیری در چاپ

چاپ رول به رول یووی بسیار منعطف بوده و ما براحتی می‌توانیم بر روی سطوح مختلف فرآیند چاپ را با بالاترین کیفیت انجام دهیم.

✓ دوام و ماندگاری طولانی

چاپ‌های یووی رول به خاطر استفاده از جوهر با کیفیت و استفاده از اشعه فرابنفش در مراحل چاپ، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل این نوع چاپ ضد خش، ضد نور و ضد آب بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف و سخت نیر تغییرناپذیر است.

✓ امکان استفاده در متریال‌های مختلف

در چاپ رول به رول یووی می‌توانیم بر روی انواع متریال‌های مختلف مانند؛ دیوارپوش‌ها، پارچه، چرم طبیعی و مصنوعی و کاغذ دیواری طرح دلخواهی را چاپ کنیم.

چاپ یووی رول روی آسمان مجازی

.

کاربردهای چاپ یووی رول

اکنون که با ویژگی‌ها و مزایای این نوع چاپ آشنا شدیم، نوبت به معرفی محصولات و خدماتی است که با کمک چاپ رول به رول یووی می‌توانیم آنها را تولید کنیم:

✓ چاپ کاغذ دیواری

یکی از روش‌های چاپ کاغذ دیواری، روش چاپ یووی رول است. جنس این نوع کاغذ دیواری‌ها بسیار مقاوم است و نیازی به روکش لمینت ندارد. انواع کاغذ دیواری‌ها، با طرح‌های مختلف مانند معمولی و سه بعدی با چاپ به این روش و در تیراژهای بالا قابل اجرا هستند. ما می‌توانیم به کمک چاپ یووی کاغذ دیواری دیوارهایمان را جذاب‌تر کنیم.

✓ چاپ پارچه

چاپ پارچه با روش یووی رول یک تکنولوژی بسیار متفاوت است. زیرا این فرصت را برای سفارش دهندگان فراهم می‌کند که سفارشات خاص را با تیراژ و تعداد سفارش بسیار کم هم انجام دهند. چاپ روی پارچه مقرون به صرفه است و برای کسب و کارهای خانگی ایده جالبی است. چاپ مستقیم روی پارچه با جوهر یووی برای چاپ انواع طرح و نقش‌ها روی انواع پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✓ چاپ پارچه بک لایت

بک لایت‌ها یا تابلوهای پشت نوردار، تابلوهایی هستند که شاید در نمایشگاه یا مکان‌های دیگر با چاپ‌های متفاوت آنها را دیده باشید. چاپ پارچه بک لایت به روش یووی رول، دارای ویژگی‌هایی از جمله؛ ظرافت، دقت بالا، عمر جوهر زیاد به همراه پشت نور قوی در بک لایت است. چاپ بک لایت یووی رول این امکان را فراهم می‌کند که تابلوهایی که در فضای خارجی قرار دارند، با کیفیت و دقت بسیار بالایی چاپ شوند و در عین حال ماندگاری بسیار بالایی هم داشته باشند.

✓ چاپ بوم نقاشی

پارچه بوم نقاشی، از پرفروش‌ترین پارچه‌های مختص نقاشی است. چاپ یووی روم پارچه بوم، دارای بافت‌های نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا و ماندگار خواهد شد. ما با استفاده از چاپ یووی روی پارچه بوم، می‌توانیم تصاویر مورد نظرمان را به شکل مستقیم به یک قاب یا تابلو تبدیل کنیم و از تماشا کردن آن لذت ببریم.

✓ چاپ کشسان

بیشترین مصرف پارچه‌های کشسان در تولید طاق پوش یا سقف منازل است، در چاپ بک لایت یا سقف کشسان از متریالی با جنس PVC استفاده می‌شود که حالت کشسانی داشته و در ابعاد متفاوت قابل چاپ هستند. از ویژگی پارچه کشسان می‌توان به این مورد اشاره کرد، که اگر به آن گرما بدهیم به اندازه‌ای که مد نظرمان است کش می‌آید، تا برای نصب در مکان مورد نظر آماده شود.

سبکی، انعطاف پذیری، استحکام بالا و قابل شستشو بودن چاپ کشسان، باعث شده این چاپ بیشترین کاربرد را در زیباسازی، دکوراسیون خانگی و ایجاد تنوع در محیط‌های گوناگون مانند مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نمایشگاهی داشته باشد.

✓ چاپ روی پلیمر

پلیمر همان متریالی است که در ساخت انواع سایبان‌ها، چترهای تبلیغاتی و چادر تریلی‌های ترانزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع منظور از پلیمر همان نوع مدرن و انعطاف پذیر برزنت‌های قدیمی است. چاپ یووی روی پلیمر این فرصت را فراهم می‌کند، که تمامی موارد یاد شده، به یک رسانه‌ کارآمد برای تبلیغات کالا یا خدمات تبدیل شود. این ابزار گاهی برای رساندن پیام به مخاطب و تبلیغات ترانزیتی هم استفاده می‌شود.

✓ چاپ روی چادر برزنت

چادر ترانزیت همان چادری است که روی ماشین های سنگین مانند کامیون کشیده می شود. چاپ یووی رول روی چادر ترانزیت، چاپ روی برزنت، چاپ روی پارچه ترانزیت، چاپ روی چادر کامیون و چاپ روی چادر ماشین هم از طریق چاپ یووی رول انجام می شود.

✓ چاپ چرم مصنوعی

یکی دیگر از خدمات چاپ یووی رول، چاپ چرم مصنوعی است. دستگاه یووی رول این امکان را به شما می دهد که روی انواع سطوح چرم مصنوعی چاپ رنگی بادوام انجام دهید. با توجه به کیفیت بالای چاپ روی چرم مصنوعی، ماندگاری این نوع چاپ بسیار بالاست و در اثر تماس با مواد شوینده یا گذر زمان دچار افت کیفیت، کم رنگ شدن یا کدری نمی شود.

در ادامه به طور مفصل با این محصولات آشنا می شوید…

چاپ یووی رول

]h\ d,,d v,g

✔ چاپ یووی رول کاغذ دیواری

یکی از روش‌های چاپ کاغذ دیواری، روش یووی رول است. جنس این نوع کاغذ دیواری‌ها بسیار مقاوم است و نیازی به روکش لمینت ندارد. انواع کاغذ دیواری‌ها با طرح‌های مختلف مانند معمولی و سه بعدی با چاپ به این روش و در تیراژهای بالا قابل اجرا هستند. ما می‌توانیم به کمک چاپ یووی کاغذ دیواری دیوارهایمان را جذاب‌تر کنیم.

کاربردهای چاپ یووی رول کاغذ دیواری

1. چاپ کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل
2. تزیین دیوارها و روشویی سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری وینیل ضد آب
3. چاپ کاغذ دیواری‌های فانتزی و عروسکی برای اتاق خواب کودک
4. چاپ کاغذ دیواری طرح برجسته و گل دار برای نمای پشت تلویزیون
5. استفاده از طرح‌های با رنگ ساده و سفید برای دیوارهای اماکن اداری
6. تزیین فضاهای هنری و اتاق خواب با چاپ کاغذ دیواری‌های آبرنگی و یا طرح دلخواه
7. طراحی و دیزاین کافه، رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها با کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی‌های چاپ UV کاغذ دیواری

✓ چاپ یووی رول کاغذ دیواری بر روی تمامی متریال هایی که به شکل رول هستند، قابل استفاده است.
✓ با لمس طرح و نقش برجسته‌ی کاغذ دیواری، شما شکیل و زیبا بودن آن را احساس می‌کنید.
✓ از ویژگی‌های مهم کاغذ دیواری می‌توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد.
✓ جوهرهای این چاپ در برابر دستمال‌های نم دار، ضد عفونی کننده‌های ملایم و پاک کننده‌های سطوح دارای ثبات و ماندگاری رنگ نسبتاً بالایی هستند.
✓ جوهرهای چاپ کاغذ دیواری به مرور زمان بر روی دیوار دچار خراشیدگی و رنگ پریدگی نمی‌شوند.
✓ سفارش این کاغذ دیواری‌ها بر اساس ابعاد دلخواه مشتری چاپ و تولید می‌شوند.
✓ نصب کاغذ دیواری نیاز به دقت و توجه زیادی دارد، پس لازم است از افراد با تجربه و حرفه‌ای برای نصب آن کمک بگیرید.
✓ چاپ UV رول کاغذ دیواری، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت انجام چاپ بر روی کلیه سطوح مختلف را دارد.
✓ به خاطر سرعت بسیار بالا چاپ یووی رول، می‌توانیم در سایزهای بزرگ هم به چاپ برسانیم.
✓ در چاپ یووی رول رنگ‌ها از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری خاصی در سطح متریال می‌شود.

چاپ یووی رول روی کاغذ دیواری

.

✔ چاپ یووی رول روی پارچه

چاپ پارچه با روش یووی یک تکنولوژی بسیار متفاوت است. زیرا این فرصت را برای سفارش دهندگان مهیا می‌کند که سفارشات خاص را با تیراژ و تعداد سفارش بسیار کم هم انجام دهند. چاپ روی پارچه مقرون به صرفه است و برای کسب و کارهای خانگی ایده جالبی است. چاپ یووی رول روی پارچه با جوهر یووی برای چاپ انواع طرح و نقش‌ها روی انواع پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه

1. چاپ روی پارچه به روش یووی جهت چاپ روی پارچه مخمل رومبلی، کوسن و رومیزی، ملحفه، روتختی، روبالشی، پرده، تی‌شرت، مانتو و شال
2. استفاده از چاپ یووی رول پارچه در بیلبوردها و لایت باکس‌ها، تابلوهای پشت نور، استفاده به‌ عنوان بنر یا شید
3. استفاده برای ساخت تابلو بک لایت‌ها
4. چاپ انواع طرح و نقش روی پارچه پشت چسبدار و چسباندن آن روی سطوح مختلف فضای داخلی و خارجی مانند: اتاق نشیمن، تزئین اتاق کودک، آشپزخانه و…
5. از کاربردهای دیگر آن چاپ عکس روی پارچه و ساخت قاب عکس یا چسباندن آن روی چوب
6. می‌توانید نقش مورد نظر خود را روی انواع پارچه‌های موجود پیاده کنید
7. چاپ یووی پارچه بر روی کلیه‌ی پرچم‌های عزاداری و…

ویژگی‌های چاپ UV پارچه

✓ چاپ یووی پارچه، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت انجام چاپ بر روی انواع متریال‌های مختلف را دارد.
✓ در چاپ بر روی پارچه، هر نوع طرحی براحتی قابل اجرا می‌باشد و طرح‌ها با توجه به بروز ترین مد روز و نوع پارچه انتخاب می‌شوند.
✓ جوهرهای چاپ پارچه به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و یا حتی آب رفتگی نمی‌شوند.
✓ سفارش چاپ پارچه بر اساس ابعاد دلخواه مشتری چاپ و تولید می‌شوند.
✓ این نوع چاپ پارچه به خاطر اینکه دارای جرم است، عموماً به‌صورت برجسته است.
✓ از چاپ روی پارچه، در انواع لباس‌های کودکان هم استفاده شده که طرح‌های فانتزی روی این لباس‌ها باعث افزایش علاقه کودکان به لباس هایشان شده است.
✓ از ویژگی‌های مهم چاپ پارچه می‌توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد.
✓ جوهرهای این چاپ در برابر مایع‌های شست و شو ثبات و ماندگاری رنگ خود را حفظ می‌کنند.
✓ به خاطر سرعت بسیار بالا چاپ یووی رول، می‌توانیم در سایزهای بزرگ‌تر هم به چاپ برسانیم.
✓ در چاپ UV رول رنگ‌ها از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری خاصی در سطح متریال پارچه می‌شود.

چاپ یووی رول روی پارچه

.

✔ چاپ یووی رول روی پرده زبرا

زبرا نوعی از پارچه است که در تولید پرده‌های آماده و مدرن بسیار مصرف می‌شود. پارچه زبرا به شکل یکی در میان از رج‌های پارچه و توری تشکیل شده و چاپ روی آن به روش یووی رول بهترین انتخاب برای ایجاد نقوش برجسته روی پارچه زبرا است.

کاربردهای چاپ یووی رول پرده زبرا

1. کاربرد پرده زبرا در محیط‌های کاری مختلف از جمله ادارات و شرکت‌ها
2. چاپ پرده زبرا برای زیبا سازی فضای سالن پذیرایی
3. پرده زبرا برای دکوراسیون آشپزخانه
4. حفظ حریم خصوصی منزل با پرده زبرا اتاق خواب
5. استفاده از پرده زبرا در سرویس بهداشتی و حمام
6. جذابیت اتاق خواب کودکان با پرده زبرا فانتزی و عروسکی
7. زیبا سازی محوطه سالن‌های غذاخوری و رستوران‌ها
8. کمک به زیباسازی مکان‌های مانند: مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌ها
9. شیشه‌های جلوی درب مغازه‌های املاک و چاپ و تبلیغات و دکوراسیون داخلی
10. داخل غرفه های سالن نمایشگاه

ویژگی‌های چاپ یووی رول پرده زبرا

✓ چاپ UV رول پرده زبرا، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت انجام چاپ با طرح‌های مختلف را دارد.
✓ ماندگاری فوق العاده بالا پرده زبرا نسبت به دیگر پرده‌ها، باعث شده این پرده محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند.
✓ پرده زبرا در انواع طرح و مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند.
✓ جوهرهای UV در برابر تغییرات محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار ثبات و ماندگاری نسبتاً بالایی دارند.
✓ جوهرهای چاپ این پرده به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و پارگی نمی‌شوند.
✓ این پرده به خاطر طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد، باعث جذابیت خاصی به محیط اطراف می‌شود.
✓ از ویژگی‌های مهم این پرده می‌توان به: امکان نصب آسان، قابل شست و شو بودن، استفاده آسان و جلوگیری از ورود نور مستقیم خورشید به داخل اتاق اشاره کرد.
✓ چاپ یووی پرده زبرا بر اساس کارکرد و کارایی فوق العاده بالا، دارای ظاهری زیبا و بسیار مقرون به صرفه است.
✓ به‌ دلیل محافظت پرده از حریم خصوصی منزل، باعث شد تا تولید کننده بتوانند در سایزهای کوچک و بزرگ آن را به چاپ برسانند.
✓ در چاپ UV رول پرده، رنگ‌ها از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری خاصی در مدل پرده می‌شود.
✓ قابلیت جمع شدن کل پرده به سمت بالا برای ادارات و شرکت‌ها برای عوض شدن هوای محیط یا دریافت کامل نور بسیار تاثیرگذار است.

چاپ روی پرده زبرا

.

✔ چاپ یووی رول پارچه بک لایت

بک لایت‌ها یا تابلوهای پشت نوردار، تابلوهایی هستند که شاید در نمایشگاه یا مکان‌های دیگر با چاپ‌های متفاوت آنها را دیده باشید. چاپ پارچه بک لایت به روش یووی رول، دارای ویژگی‌هایی از جمله ظرافت، دقت بالا، عمر جوهر زیاد به همراه پشت نور قوی در بک لایت است. چاپ بک لایت یووی رول این امکان را فراهم می‌کند که تابلوهایی که در فضای خارجی قرار دارند، با کیفیت و دقت بسیار بالایی چاپ شوند و در عین حال ماندگاری بسیار بالایی هم داشته باشند.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه بک لایت

1. بکار بردن تابلوهای بک لایت در مراکز خرید و مراکز تجاری و اداری
2. کاربرد بک لایت ها در منازل، دفاتر کار مهندسین و ‌در تابلوهای شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت به عنوان ‌دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط اطراف
3. به کارگیری بک لایت به عنوان تخته شاسی برای صفحه آرایی خانه عروس و دامادها
4. استفاده از تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در طرح و مدل های مختلف در دفاتر کار و نمایشگاه‌ها و غرفه های نمایشگاهی
5. اثر گذاری بهتر تابلوهای بک لایت رستوران ها، فروشگاه ها، مجالس، سالن های همایش و سمینار ها بر مردم
6. چاپ پارچه بک لایت در طرح و رنگ مختلف برای سردرب دکان ها
7. جذابیت چاپ بک لایت در مطب ‌پزشکان و داروخانه‌ها
8. زیبایی سقف مکان های پر تردد مانند: ‌سالن های فرودگاه و مترو با بک لایت آسمان مجازی (سقف کاذب)
9. بکارگیری تابلوهای بک لایت در فرودگاه‌ها، ایستگاه های اتوبوس و نقشه‌های راهنمای شهری
10. استفاده از تابلو بک لایت در بانک ها و آژانس های مسافرتی برای تبلیغات بیشتر

ویژگی‌ های چاپ رول یووی پارچه بک لایت

چاپ یووی رول روی پارچه بک لایت

✓ برای اثربخشی و زیبا سازی بیشتر طرح چاپ بک لایت، با کمک یک لامپ کم مصرف نور مورد نیاز برای این تابلو تامین و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
✓ تابش مستقیم نور خورشید به چاپ UV بک لایت منجر به اثرگذاری بیشتر در تبلیغات محیطی و جذب مشتریان می‌شود.
✓ جوهرهای UV در برابر تغییرات محیطی مانند: نور خورشید، بارش باران و برف، طوفان و گرد و خاک ماندگاری بالایی دارد.
✓ چاپ پارچه بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد.
✓ نور ساطع شده از بک لایت علاوه بر روشن تر کردن تصویر، باعث جذابیت بصری محیط اطراف می شود.
✓ هزینه پایین چاپ بک لایت از عوامل محبوبیت این تابلو تبلیغاتی است.
✓ تولید و چاپ این کالا میتواند کاملا سفارشی و اختصاصی برای اشخاص حقیقی و حقوقی با کیفیت بالا تولید شود.
✓ چاپ UV رول پارچه بک لایت، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت چاپ کلیه ی طرح های مختلف را دارد.
✓ جوهرهای چاپ بک لایت به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و خراشیدگی نمی‌شوند.
✓ برای اینکه تابلو بک لایت ماندگاری بیشتری در برابر تغییرات محیطی داشته باشید، می توانیم آن را لمینت کرده و یا از چاپ یووی استفاده کنیم.

.

✔ چاپ یووی رول پارچه کنواس

یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌های مختص نقاشی، کنواس است. ما با استفاده از چاپِ یووی رول روی پارچه کنواس، می‌توانیم تصاویر مورد نظرمان را به شکل مستقیم به یک قاب یا تابلو تبدیل کنیم و از تماشا کردن آن لذت ببریم.

کاربردهای چاپ یووی رول کنواس

1. نصب چاپ کنواس روی تخته شاسی به‌عنوان پوستر دیواری
2. چاپ بوم نقاشی برای استفاده به‌عنوان تابلو هنری
3. استفاده از چاپ روی بوم به‌عنوان بک‌گراند برای عکاسی
4. چاپ پرده شید
5. عکس‌های آتلیه‌ای بر روی پارچه کنواس
6. عکس روی بوم نقاشی جهت نمایش در نمایشگاه‌های نقاشی
7. برای نمایش تابلوهای نفیس هنری در آتلیه، گالری نقاشی، دفاتر کار، رستوران‌های سنتی، هتل‌ها و اماکن بوم گردی
8. چاپ بوم نقاشی جهت زیبا سازی در دکوراسیون داخلی منازل
9. ساخت تابلو بوم نقاشی جهت هدیه دادن نفیس به دوستان و عزیزان
10. چاپ عکس با طرح دلخواه روی کنواس برای تزئین دیوار پذیرایی یا اتاق خواب

ویژگی‌های چاپ یووی رول روی پارچه کنواس

✓ چاپ UV بوم نقاشی در برابر نور مقاومت بالایی دارد و قابل شستشو است.
✓ در واقع چاپ دیجیتال UV هیچ‌گونه آسیبی به بافت پارچه وارد نمی‌کند و ماندگاری بالایی دارد.
✓ تابلوهای نقاشی به کمک دستگاه‌های پیشرفته با رزولوشن بالا چاپ می‌شوند، به همین دلیل طرح‌ها جذابیت بصری خاصی دارند.
✓ چاپ روی بوم نقاشی از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد.
✓ پارچه بوم نقاشی دارای بافت و شکل نامنظم و پراکنده‌ای است، که چاپ تصویر بر روی آن را زیبا تر و جذاب‌تر از پارچه‌های نوع دیگر کرده است.
✓ امکان چاپ یووی رول با جوهرهای مخصوص روی کنواس وجود دارد.
✓ تابلوهای کنواس به تقاضای مشتریان در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل چاپ است.
✓ جوهرهای چاپ بوم نقاشی به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کدری نمی‌شوند.
✓ چاپ یووی رول پارچه بوم نقاشی، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت چاپ کلیه‌ی طرح‌های مختلف بر روی بوم را دارد.
✓ در چاپ دیجیتال UV شما می‌توانید بدون محدودیت هر طرح و یا عکسی را بر روی پارچه مورد نظر خود چاپ کنید.

چاپ یووی رول روی کنواس

.

✔ چاپ یووی رول پارچه های کشسان

بیشترین مصرف پارچه‌های کشسان در تولید طاق پوش یا سقف منازل است، در چاپ بک لایت یا سقف کشسان از متریالی با جنس PVC استفاده می‌شود که حالت کشسانی داشته و در ابعاد متفاوت قابل چاپ هستند. از ویژگی پارچه کشسان می‌توان به این مورد اشاره کرد، که اگر به آن گرما بدهیم به اندازه‌ای که مد نظرمان است کش می‌آید، تا برای نصب در مکان مورد نظر آماده شود.

سبکی، انعطاف پذیری، استحکام بالا و قابل شستشو بودن چاپ کشسان، باعث شده این چاپ بیشترین کاربرد را در زیباسازی، دکوراسیون خانگی و ایجاد تنوع در محیط‌های گوناگون مانند مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نمایشگاهی داشته باشد.

کاربردهای چاپ یووی رول کشسان

1. کاربرد سقف کشسان در آشپزخانه برای ایجاد فضایی دلنشین
2. استفاده از طرح‌های مختلف مانند: طرح کهکشان، شب، ماه، ستاره، طرح آسمان و طبیعت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
3. چاپ سقف کشسان برای سالن کنفرانس یا اتاق همایش
4. کاربرد سقف کشسان در محیط‌های مرطوب مانند: پذیرایی، اتاق خواب، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، استخرها و مراکز تجاری و اداری
5. بهترین انتخاب برای اتاق‌های جراحی، مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها
6. پوشش دهی عالی سقف برای سیم کشی و تأسیسات در حوزه دکوراسیون داخلی و ساختمان سازی
7. برای نورپردازی و طراحی سقف کناف ساختمان‌ها
8. در اماکن مختلفی مانند: منازل مسکونی، مجتمع‌های اقامتی، اماکن تجاری، ادارات، دفاتر کار، نمایشگاه‌ها و رستوران‌ها
9. قابلیت نورپردازی در سقف‌ها
10. کاربرد چاپ کشسان در سقف هتل‌های لوکس

ویژگی‌های چاپ یووی رول پارچه کشسان

چاپ یووی رول پارچه تکستایل

✓ سرعت بالای چاپ UV کشسان باعث کیفیت بالای چاپ شده است.
✓ جوهرهای UV این چاپ در برابر گرد و خاک و رطوبت و آب ماندگاری بسیار بالایی دارند.
✓ این چاپ قابلیت استفاده از تصاویر و طرح‌های هنری برای دکوراسیون و طراحی سقف را در اختیار شما قرار می‌دهد.
✓ چاپ کشسان از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد.
✓ جوهرهای چاپ کشسان به مرور زمان دچار تغییر نمی‌شوند.
✓ استفاده از تصاویر سه بعدی در این چاپ امکان پذیر است.
✓ از دیگر ویژگی‌های این چاپ، افزایش دوام و طول عمر است.
✓ چاپ یووی رول، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت چاپ کلیه‌ی طرح و مدل‌های مختلف را دارد.
✓ کشسان به خاطر طراحی چشم نواز باعث جذابیت بصری محیط اطراف می‌شود.
✓ این چاپ جلوه بسیار زیبا و متمایزی را در دکوراسیون‌های داخلی ایجاد کرد.
✓ این چاپ در شرایط محیطی مانند انقباظ و انبساط در فصول مختلف هیچ گونه آسیبی نمی‌بیند.

.

✔ چاپ یووی رول روی پلیمر

پلیمر همان متریالی است که در ساخت انواع سایبان‌ها، چترهای تبلیغاتی و چادر تریلی‌های ترانزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع منظور از پلیمر همان نوع مدرن و انعطاف پذیر برزنت‌های قدیمی است. چاپ یووی روی پلیمر این فرصت را فراهم می‌کند، که تمامی موارد یاد شده، به یک رسانه‌ی کارآمد برای تبلیغات کالا یا خدمات تبدیل شود. این ابزار گاهی برای رساندن پیام به مخاطب و تبلیغات ترانزیتی هم استفاده می‌شود.

کاربردهای چاپ یووی رول پلیمر

1. ساخت انواع سایبان و چترهای تبلیغاتی برای سوپر مارکت، فروشگاه، نمایشگاه، مراکز خرید، آلاچیق، سفره خانه و رستوران
ساخت کالسکه کودکان
2. پوشش پلیمری سطح، کف و روکش استخرها
3. چاپ پلیمر برای چادر کامیون‌های ترانزیت و وانت نیسان
4. روکش خودرو پلیمری
5. استفاده از چادرهای برزنتی در صنعت کشاورزی برای محافظت و پوشاندن مواد داخل انبار
6. پوشش بالکن منازل مانند کاور کولر آبی و گازی
7. کاور کردن گل و گیاهان در گلخانه
8. برای روکش سقف در ساختمان‌ها
9. کاربرد پلیمر در قایق رانی برای ساخت بادبان
10. چاپ بر روی چادرهای مسافرتی و اسباب بازی‌های بادی کودکان
11. چاپ بالن تبلیغاتی

ویژگی‌های چاپ یووی رول پلیمر

✓ چاپ پلیمر از نظر کیفیت، ابعاد، طرح و ضخامت می‌توانند متفاوت باشند.
✓ استفاده از طرح جذاب و به کار بردن جملات تبلیغاتی چاپ شده بر روی پارچه پلیمری، قطعاً در جذب مشتری تاثیرگذار است.
✓ چاپ UV رول، روشی پیشرفته در چاپ‌های دیجیتال است، که قابلیت چاپ روی چادر کامیون و دیگر پارچه‌های برزنتی در طرح و مدل‌های مختلف را دارد.
✓ مقاومت چاپ UV پلیمر در برابر پرتو اشعه فرابنفش و عوامل جوی مانند؛ شرایط آب و هوایی، تابش نور خورشید، رطوبت، دما و اثرات جوی دیگر مانند حضور آلاینده‌ها
✓ جوهرهای چاپ پلیمر به مرور زمان دچار تغییر نمی‌شوند.
✓ پلیمر به خاطر طراحی چشم نواز باعث جذابیت بصری محیط اطراف می‌شود.
✓ سرعت بالای چاپ UV پلیمر باعث کیفیت بالای چاپ شده است.
✓ چاپ پلیمر با دستگاه یووی بر روی کلیه سطح و وسائل قابل اجرا است، در این نوع چاپ از طرح‌های سه بعدی و برجسته هم می‌توان استفاده کرد تا جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را بر روی پارچه به نمایش بگذارد.
✓ برای چاپ پارچه‌ها هرگز نباید از رنگ تیره استفاده کنید.
✓ این روش چاپ بیشتر برای چاپ در تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
✓ شما در زمان چاپ می‌توانید انواع طرح‌های جذاب و فانتزی را با سرعت بسیار بالا بر روی پارچه‌ی پلیمری چاپ کنید که قابلیت شستشو هم داشته باشند.

چاپ روی پلیمر با یووی رول

.

قیمت چاپ یووی رول

قیمت چاپ یووی رول به‌ دلیل عوامل مختلفی مانند ابعاد و متراژ کار، میزان جوهر، مدت انجام چاپ و جنس متریال محصول بستگی دارد. هر کدام از این عوامل نام برده شده، در برآورد قیمت نهایی یووی رول تأثیر زیادی دارند. قیمت دقیق چاپ یووی رول بعد از اتمام کار و بررسی متراژ کار، حجم و ساعت کار به مشتری اعلام می‌شود. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و برآورد قیمت چاپ یووی رول دقیق با کارشناسان ما در چاپ سبحان تماس بگیرید.

چاپ یووی رول چاپ سبحان

دستگاه‌های چاپ یووی رول، قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف با کیفیت عالی را دارند. رول هایی از جنس پارچه، کاغذ دیواری، برزنت‌های تبلیغاتی، بوم نقاشی، زبرا، بک لایت و کشسان را می‌توان به‌ عنوان متریال چاپی در این دستگاه‌ها قرار داد و بهترین کیفت چاپ را تجربه کرد. مجموعه چاپ سبحان با تجربه غنی در زمینهی چاپ‌های دیجیتال و بروزترین دستگاه‌های چاپ یووی رول، چاپ یووی و چاپ فلت بد برای ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت در خدمت شماست.

.