چاپ استیکر روی شیشه

چاپ استیکر روی شیشه

چاپ استیکر روی شیشه یکی از رایج ترین ابزارهای چاپی است که در تبلیغات فضای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. طی چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها و مشاغل از این نوع استیکر تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده کرده اند. برای نصب استیکر بر روی شیشه بهتر است شیشه های فروشگاه ها، مغازه ها، پاساژها، بوتیک ها، اماکن عمومی و نمایشگاه ها را انتخاب کنید. از آنجایی که تردد افراد در این محیط ها بسیار زیاد است، مطمئن باشید که تبلیغات کسب و کار شما بهترین تاثیر را بر روی مخاطبین در حال حرکت خواهد گذاشت.

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ استیکر روی شیشه، انواع چاپ استیکر روی شیشه، مزایای چاپ استیکر تبلیغاتی بر روی شیشه، کاربردهای استیکر روی شیشه‌ در تبلیغات محیطی و نمایشگاهی و قیمت چاپ استیکر روی شیشه بیشتر آشنا کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه

.

استیکر روی شیشه چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها در خیابان های شلوغ و معابر عمومی با انواع تبلیغات محیطی بر روی شیشه مغازه ها و فروشگاه ها مواجه شده باشید و توجه تان را جلب کند. چاپ استیکر ترنسپرنت در واقع بر روی انواع ورق‌های نازک استیکر انجام می‌شود که به این ورق‌های پشت چسب‌دار، وینیل می‌گویند. کاغذ وینیل پشت چسب‌دار به‌ عنوان یکی از موارد کاربردی در صنعت تبلیغات برای نمایش اطلاعات و خدمات محصولات بر روی سطوح شیشه‌ای ویترین نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها، پاساژها و مراکز تجاری، کاربرد تزیینی در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، درب‌های شیشه‌ای اتاق‌های نشیمن و معابر عمومی پربازدید استفاده می شوند.

استیکر شیشه متریالی از جنس PVC است که پشت آن به صورت چسب‌دار بوده و مانند شیشه از هر دو طرف قابل مشاهده است. این نوع استیکر انواع مختلفی دارد که در سه نوع مات، براق و شیشه ای به تولید می رسد. کیفیت چاپ استیکر روی شیشه به‌ طوری است که در برابر عوامل محیطی مانند تابش نور خورشید، گرد و خاک، باد، باران، رطوبت، شستشو، پارگی و شوینده های الکلی ضعیف بسیار مقاوم است و دچار پارگی یا خرابی نمی‌شود. اما برای اطمینان خاطر بیشتر، می توانید از روکش لمینت سرد برای پوشش‌دهی بهتر رنگ و چاپ سطح آن‌ استفاده کنید.

.

انواع چاپ استیکر روی شیشه

باتوجه به اینکه در فرآیند چاپ وینیل روی شیشه از چه مواد و متریالی استفاده می‌شود، استیکرها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. این تنوع به خریداران این امکان را می‌دهد که بر اساس سلیقه و بودجه خود بهترین نوع استیکر را انتخاب نمایند. در ادامه به برخی از انواع چاپ استیکر روی شیشه می‌پردازیم که عبارتند از:

☑ چاپ استیکر مات

یکی از پرکاربردترین انواع استیکرهای روی شیشه، استیکر مات می باشد. متریال به کار رفته در استیکر مات از جنس PVC بوده که اغلب بر روی تمامی شیشه ها قابل نصب است. این نوع استیکر معمولاً برای فضاهای خارجی یا فضاهایی که نیاز به نور زیادی دارد، استفاده می شود. چرا که به دلیل سطح کاملا یکنواخت و خاصیت مات بودن، رفلکس نور پس از چاپ ندارد.

☑ چاپ استیکر براق

استیکر براق دقیقا همانند وینیل مات است، با این تفاوت که سطح آن براق است و معمولاً برای فضاهای داخلی و مکان هایی که شدت تابش نور در آن کم است، استفاده می‌شود. زیرا به دلیل خاصیت براق بودن، بازگشت نور پس از چاپ دارد.

☑ چاپ استیکر شفاف یا شیشه ای

استیکر شیشه ای برخلاف استیکر مات و براق، سطحی شفاف مانند شیشه دارد و مناسب استفاده برای سطوح شفاف و شیشه ای است. این نوع استیکر معمولا روی شیشه‌های ورودی درب فروشگاه‌ها و محل‌های کار نصب می‌شود و در برابر پاره شدن مقاومت بسیار بالایی دارد و سطح آن کاملاً ضدآب است. به استیکر شیشه ای، استیکر ترنسپرنت نیز گفته می شود، به این دلیل که سطحی بی رنگ و براق دارد.

.

چاپ استیکر مات روی شیشه مکان های عمومی

.

مزایای چاپ استیکر تبلیغاتی بر روی شیشه

قابلیت عبوردهی نور از خود

امکان چاپ در ابعاد و اندازه های مختلف

مقاوم در برابر عوامل طبیعی مانند نور خورشید، باد، باران، برف، گرد و خاک و رطوبت

کاملا ضد آب و قابل شستشو

امکان نصب و جداسازی آسان

هزینه چاپ ارزان و مقرون به صرفه در تیراژ بالا

مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی، خط و خش، فشار و تاخوردگی

بدون بو و دوستدار طبیعت

محدودیت نداشتن در طرح و رنگ

کیفیت بالای جوهر چاپ

کاربردهای استیکر روی شیشه‌ در تبلیغات محیطی و نمایشگاهی

نصب استیکر بر روی درب‌های شیشه‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، پاساژها، ادارات و اماکن عمومی برای پوشش‌دهی یکی از بیشترین کاربردهای این نوع ابزار تبلیغاتی است. این نوع استیکر علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی، می‌تواند نوعی تبلیغات محیطی و نمایشگاهی محسوب شود. در ادامه به برخی از مهم ترین کاربردهای استیکر روی شیشه‌ در تبلیغات محیطی و نمایشگاهی می‌پردازیم:

☑ کاربرد تزئینی در دکوراسیون داخلی منازل، فضاهای اداری و تجاری

نصب استیکر روی شیشه غرفه‌های نمایشگاهی

تزئینات درب‌های شیشه‌ای اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب و…

استفاده از چاپ استیکر روی شیشه در معابر عمومی پرتردد و شلوغ

جهت نمایش و تبلیغ محصولات بر روی سطوح شیشه‌ای ویترین‌ مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، نمایشگاه ها، پاساژها و مراکز تجاری

استفاده از چاپ استیکر برای پوشش‌دهی بهتر روی شیشه‌های ادارات دولتی و اماکن عمومی

  استفاده از چاپ استیکر تبلیغاتی بر روی شیشه اتوبوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی

.

چاپ استیکر شیشه ای روی درب ادارات

.

قیمت چاپ استیکر روی شیشه

هزینه چاپ استیکر روی شیشه به عوامل متعددی از جمله ابعاد و متراژ کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد. هر کدام از این عوامل، تأثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی چاپ وینیل دارند. قیمت دقیق استیکر روی شیشه بعد از اتمام کار و بررسی سایز کار، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *