تبلیغ با بیلبوردهای عظیم شهری و بنر عرض 5 متر!

چاپ بنر عرض 5 متر

یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای لارج فرمت تبلیغات محیطی، چاپ بنر عرض 5 متر است که به بنر عرض بالا یا عریض در بین مخاطبین شناخته میشود. این تابلوهای تبلیغاتی عظیم شهری به دلیل طراحی زیبا و نصب در مکانهای پر تردد، پتانسیل جذب مخاطبین بیشتری را دارند. بنر عریض بهترین انتخاب برای هر نوع اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از قبیل بیلبوردهای غولپیکر شهری، تابلو تبلیغاتی سردر فروشگاه‌های بزرگ، اعلان‌های عمومی درون شهری، تبلیغات گسترده فرهنگی ارگانها و سازمانها و محسوب می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم چاپ بنر عرض 5 متر، انواع بنر تبلیغاتی عریض، مزایای چاپ بنر عرض بالا و کاربردهای چاپ بنر عرض 5 متر در حوزه تبلیغات محیطی آشنا کنیم، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

چاپ بنر بیلبورد تبلیغاتی عرض 5 متر

.

چاپ بنر عرض 5 متر چیست؟

بسیاری از کسب و کارها و مشاغل قبل از فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان، از تبلیغات محیطی استفاده میکنند. تبلیغات جذاب نه تنها میتواند مخاطبین بیشتری را جذب کند، بلکه فروش و سوددهی شما را نیز افزایش میدهد. تبلیغات محیطی انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها چاپ بنر عرض بالا است. این نوع ابزار تبلیغاتی بهترین گزینه برای هرگونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی غولپیکر، بنرهای عرشه و پلهای هوایی، اعلان‌های چاپی درون شهری و تبلیغات نمایشگاهی یا فروشگاهی محسوب می‌شود.

بنر عریض که به بنر لارج فرمت نیز معروف است، متریال از جنس PVC دارد و به دلیل جنس و نوع متریال ساخته شده، کاملاً ضدآب بوده و در برابر عوامل محیطی، خراشیدگی سطحی، تاخوردگی، فشار و کشش بالا، بسیار مقاوم است. بنر در عرض رولهای مختلف تولید میشود؛ بنابراین هر چقدر ابعاد بنر عریض‌تر و بزرگتر باشد، قابلیت دید بهتری از فواصل دور برای مخاطبان دارد.

 .

انواع بنر تبلیغاتی عریض

بنرهای عرض 5 متر در کل با یکدیگر هیچ گونه تفاوتی ندارند، اما برخی از آنها تنها در نوع متریال و پوشش سطح با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل از این نوع چاپ بیشتر در تبلیغات روی بیلبوردهای عظیم شهری استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی انواع بنر بیلبورد تبلیغاتی عریض می‌پردازیم:

بنر بیلبورد

یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در حوزه محیطی یا شهری، بنر بیلبورد است. این ابزار تبلیغاتی در ابعاد بسیار بزرگ به چاپ می‌رسد و برای معرفی شرکت و محصولات یا خدمات مؤسسات یک گزینه عالی محسوب میشود. بنر بیلبورد اغلب دارای نور پردازی داخلی بوده که در معابر عمومی و در امتداد جاده‌های اصلی یا بزرگراه‌ها نصب می‌شوند. از آنجایی که روزانه هزاران راننده و عابر پیاده از کنار این تبلیغات محیطی عبور می‌کنند، بنر بیلبورد بیشتر در معرض دید و جلب توجه آن‌ها قرار می‌گیرد.

.

بنر استرابورد (بنر دوطرفه)

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات محیطی چاپ بنر دوطرفه است که فرآیند چاپ به طور کامل در دو طرف بنر انجام میشود. بنرهای استرابورد به دلیل وزن کم و ابعاد بسیار کوچک اغلب در مکان‌های پرتردد مانند پیاده‌روها، وسط پارک‌ها، حاشیه خیابان‌ها، جاده‌های دوطرفه یا بلوارها، اطراف چهارراه‌ها و حاشیه بزرگراههای شهری و فضاهای نمایشگاهی قابل نصب هستند. فضای نمایشگاهی از دیگر مکانهایی است که علاوه بر چاپ بنر میتوان از ابزارهایی مانند چاپ یووی رول برای تبلیغات استفادهکرد تا مخاطب راحتتر پیام تبلیغاتی شما را درک کند.

.

بنر عرشه و پل

یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات محیطی، بنر عرشه و پل است که بر روی عرشه و پل‌های عابر پیاده در داخل و خارج از شهر نصب می‌شوند. این نوع تبلیغات محیطی برای رانندگان و مسافرانی که در داخل ماشین هستند به وضوح قابل مشاهدهاست، زیرا بر روی عرشه و بدنه پل‌های هوایی در وسط جاده‌های شلوغ و پر از تردد قرار می‌گیرند.

.

بنر تعاملی

همان طور که از نام این تبلیغات مشخص است، استفاده از این بنرهای به شما در برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان کمک میکند. بنر تعاملی معمولاً حاوی المان‌هایی است که اطلاعات آنها در کمترین زمان ممکن مورد تجزیه و تحلیل و دریافت مخاطب قرار میگیرد.

.

چاپ بنر عرض 5 متر

.

مزایای چاپ بنر عرض بالا

بنرهای عرض 5 متر در مقایسه با بنرهای معمولی و سایر ابزارهای تبلیغات محیطی، دارای نکات مثبت و مزایای خاصی هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

1. ایجاد فضایی ایده آل برای نمایش تبلیغات در ساعات مختلف شبانهروز

2. چاپ با بهترین وضوح و بالاترین کیفیت متریال

3. امکان چاپ به صورت یکدست و بدون زائده

4. مقاومت مدیا چاپ و جوهر در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، وزش باد، باران، کشیدگی و تاخوردگی

5.  امکان چاپ در سایزهای لارج فرمت و بسیار بزرگ

6. یافتن مخاطبان و مشتریان جدید و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری

7. چاپ در طول‌های متفاوت و بدون محدودیت

8. امکان چاپ با عالیترین کیفیت و سرعت بالا

9.  استفاده از رنگ‌های چاپی زیبا همراه با طول عمر بالا

10.  سرعت چاپ بسیار بالا و امکان چاپ فوری

.

تبلیغات روی بیلبوردهای عظیم شهری با چاپ بنر عرض 5 متر

.

کاربردهای چاپ بنر عرض 5 متر در حوزه تبلیغات محیطی

تبلیغات روی بیلبوردهای عظیم شهری حساسیت بسیار بالایی دارد، چرا که مخاطبان تنها چند ثانیه آن را می‌بینند و از کنار آن عبور می‌کنند. بنابراین پیام این تبلیغات باید به شکل واضح و به بهترین نحوه ممکن، همراه با تصاویر و رنگ‌های تأثیرگذار باشد تا بتواند پیام اصلی را به سرعت به مخاطبین انتقال دهد.

قیمت چاپ بنر عرض 5 متر نسبت به چاپ فلت بد، بسیار گرانتر است و قیمت آن به ابعاد و متراژ کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد. در ادامه به کاربردهای چاپ بنر عرض 5 متر در حوزه تبلیغات محیطی اشاره می‌کنیم:

1) استفاده از انواع بنر بیلبوردهای تبلیغات شهری کسب و کارهای مختلف مانند برندها، شرکت‌ها، مؤسسات و انواع فروشگاه‌ها

2) استفاده از چاپ بنر جهت اطلاع‌رسانی گسترده نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و ایونت های ملی و بینالمللی

3) چاپ عکس افراد و اشخاص معروف روی بنرهای به منظور تبلیغات، اطلاع‌رسانی و

4) چاپ و تولید بنر بیلبوردهای غولپیکر شهری و نصب آنها بر روی ساختمان‌ها، تابلوهای سر درب فروشگاه‌ها، اتوبان‌ها، بزرگراههای بین‌شهری و عرشه و پل‌های عابر پیاده

5)   استفاده از تبلیغات بیلبورد در سر در حسینیه‌ها و مساجد بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *