10 طرح پر فروش قاب گوشی

چاپ فلت بد روی قاب گوشی

زمان تخمین زده شده مطالعه: 7 دقیقه

خرید قاب گوشی یکی از لذت بخش ترین خریدهای لوازم جانبی تلفن همراه است، به‌خصوص اگر در انتخاب طرح، مدل و جنس حق انتخاب بیشتری داشته‌ باشید. بسیاری از قاب گوشی‌های پرفروش و پرطرفدار به‌دلیل طرح‌ها و مدل‌های مختلف به ‌راحتی در بازار پیدا می‌شوند، اما گاهی اوقات ممکن است نتوانید قاب مناسب گوشی خود را پیدا کنید. بنابراین باید نسبت به خرید قاب‌های چاپ شده با طرح‌های متنوع و جذاب از طریق چاپخانه‌های معتبر اقدام کنید.

چاپ روی قاب گوشی محافظ زیبایی برای بدنه گوشی هوشمند شماست که علاوه بر افزایش ایمنی، بر زیباتر ساختن گوشی شما نقش به سزایی دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید قاب گوشی خود را با انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع جذاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا در این مقاله قصد داریم شما را با پر فروش ترین طرح‌ها برای چاپ روی قاب گوشی آشنا کنیم.

پر فروش ترین طرح قاب گوشی سال 2023

10 طرح پر طرفدار و جذاب برای چاپ روی قاب گوشی موبایل

اگر گوشی جدیدی خریدهاید یا میخواهید با خرید یک قاب جذاب، زیبایی گوشی خود را افزایش دهید، خرید قابهای چاپ شده گوشی موبایل بهترین انتخاب برای شماست. چاپ فلت بد روی قاب گوشی از دیگر خدمات چاپ مستقیم روی اجسام است که با استفاده از آن می‌توانید انواع طرحها و تصاویر مورد نظر خود را مستقیماً بر روی قاب موبایل چاپ کنید. قابهای چاپ شده دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ هستند؛ از طرحهای ساده و فانتزی گرفته تا چاپ عکس با طرح دلخواه، همگی از پر طرفدارترین طرحها برای چاپ روی قاب گوشی موبایل محسوب میشوند.

در ادامه به معرفی 10 طرح پر طرفدار و جذاب برای چاپ روی قاب گوشی موبایل می‌پردازیم:

1)       چاپ روی قاب گوشی با طرح گُل‌گُلی

طرح قاب گوشی با طرح گلی گلی

2)      طرحهای الهام گرفته از طبیعت

طرح قاب گوشی با طرح های الهام گرفته از طبیعت

3)    قاب گوشی با طرح سهبعدی

قاب گوشی با طرح 3 بعدی

4)      طرحهای فانتزی و دخترانه

طرح قاب گوشی با طرح دخترانه

5)     قاب موبایل با طرحهای کلاسیک

طرح قاب گوشی طرح کلاسیک

6)     طرحهای خاص و پسرانه

طرح قاب گوشی پسرانه

7)     قاب گوشی با طرح آبرنگی

قاب گوشی موبایل با طرح آبرنگی

8)     چاپ روی قاب گوشی با طرح وینتیج

قاب موبایل با طرح وینتیج

9)      قاب موبایل با طرح کارتونی

طرح قاب گوشی کارتونی

10)     قاب گوشی با طرح سنگ

طرح قاب گوشی سنگ

کلام آخر

در این مطلب به‌ طور مفصل به پر فروش ترین طرح‌ها برای چاپ روی قاب گوشی موبایل پرداختیم. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ روی قاب گوشی را دارید، مرکز تخصصی چاپ سبحان در اختیار شماست. با استفاده از خدمات چاپ فلت بد، می‌توانید انواع طرح‌های شیک و جذاب را روی قاب گوشی خود پیاده سازی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طرح رویایی‌تان را به صورت چاپ‌شده و آماده تحویل بگیرید.

سؤالات متداول

چاپ مستقیم روی قاب گوشی دارای چه کاربردهایی است؟

چاپ عکس دلخواه بر روی قاب گوشی اغلب به ‌عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌شود، اما برای زیبایی بیشتر محصول، ارزش افزودن به محصول و حتی مصارف شخصی نیز مورد استفاده می‌گیرد.

از چه دستگاهی برای چاپ روی قاب گوشی موبایل استفاده می‌شود؟

چاپ روی قاب گوشی موبایل به ‌صورت مستقیم و با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ فلت بد بر روی قاب‌های با جنس سخت و نرم انجام‌ می‌شود.

آیا قاب‌های چاپ شده در برابر رطوبت دست و خراشیدگی مقاوم هستند؟

بله، تمامی قاب‌های چاپ شده کاملاً ضدخش و ضد سایش بوده و همچنین از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر رنگ پریدگی و خراشیدگی برخوردار هستند.

چگونه روی قاب گوشی موبایل چاپ کنیم؟

چاپ روی قاب گوشی موبایل از دیگر خدمات چاپ دیجیتال و چاپ یووی است که در آن از اشعه ماورا فرابنفش برای خشک کردن یا پختن جوهر استفاده می‌شود. در این نوع روش چاپی، عملیات چاپ مستقیماً بر روی سطوح صاف و مسطح طیف گسترده‌ای از انواع قاب‌های موبایل صورت می‌پذیرد. 

قیمت چاپ روی قاب گوشی چگونه محاسبه می‌شود؟

در صنعت چاپ دیجیتال قیمت چاپ روی قاب گوشی نسبت به دیگر روش‌های چاپی بسیار ارزان‌تر است. قیمت این نوع چاپ به عوامل مختلفی از جمله اندازه کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد. قیمت نهایی چاپ روی قاب موبایل هم بعد از اتمام کار و بررسی ابعاد، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *