طراحی چهره روی آینه با چاپ یووی

طراحی چهره روی آینه

طراحی چهره روی آینه یکی از هنرهای قدیمی و محبوب در صنعت چاپ یووی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع طرح‌ها، نقش‌ها و تصاویر گرافیکی را مستقیماً روی سطح مسطح آینه چاپ کنید. با استفاده از این فناوری، می‌توانید آینه را به یک اثر هنری تبدیل کنید و به زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، مراکز دولتی، نمایشگاه‌ها، مهدهای کودک و… بیافزایید. برای اینکه هر چه بهتر با فرآیند چاپ روی آینه و طراحی چهره روی آینه با چاپ یووی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ یووی چیست؟

یکی از جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت چاپ دیجیتال که علاوه بر اهداف تبلیغاتی و بازاریابی جهت تزئینات و دکورسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ یووی است. در این نوع روش چاپی، تصاویر گرافیکی یا طرح‌های دلخواه با استفاده از اشعه ماورا بنفش به ‌صورت مستقیم روی سطح صاف آینه چاپ می‌شوند. چاپ یووی که آن را با نام‌های چاپ فلت بد یا چاپ یووی فلت بد نیز می‌شناسند، یک گزینه ایده آل برای تزئین و زیباسازی دکوراسیون داخلی است.

با استفاده از چاپگر یووی می‌توانید چهره تمامی اشخاص معروف و سرشناس را به ‌صورت با کیفیت و واضح روی انواع آینه‌های دکوراتیو به چاپ برسانید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت در چاپ یووی روی آینه، ابتدا متریال روی یک سطح صاف قرار گرفته و تصویر مورد نظر به‌صورت رفت و برگشتی بر روی آن چاپ می‌گردد. میزان کیفیت و ماندگاری طرح‌ها و نقش‌های مختلف روی آینه به چاپگرهای یووی و جوهرهای مورد استفاده، بستگی دارد.

طراحی چهره روی آینه

 

طراحی چهره روی آینه با دستگاه چاپ یووی

فرآیند چاپ روی آینه با دستگاه چاپ یووی بدین صورت است که ابتدا انواع آینه‌های دکوراتیو خام داخل صفحه چاپگر یووی فیکس می‌شوند. سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌ افزار به رایانه دستگاه منتقل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر UV را مستقیماً روی سطح آینه از فاصله مشخص اسپری می‌کند. پس از افشانده شدن جوهر یووی روی سطح آینه، بلافاصله در معرض اشعه ماورا فرابنفش قرار می‌گیرد که همین امر باعث خشک شدن سریع طرح چاپ شده می‌گردد.

با چاپ روی آینه می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و چهره‌های مطرح را به‌ صورت مستقیم روی آینه‌های اتاق‌ خواب، فروشگاه‌های لباس، مزون‌ها، آرایشگاه‌ها و مطب‌های پزشکان چاپ کنید. بنابراین طراحی چهره روی آینه یک فرآیند کاملاً تخصصی است که تنها با دستگاه چاپ یووی انجام‌ می‌شود و زیبایی دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، اماکن تجاری و همچنین دیزاین رستوران‌ها و کافی شاپ ها را چندین برابر می‌کند.

طراحی عکس روی آینه

 

قیمت چاپ روی آینه

یکی از دغدغه‌های افرادی که هنگام سفارش طراحی چهره روی آینه با آن مواجه می‌شوند، نحوه محاسبه قیمت چاپ روی آینه است. در تعیین قیمت طراحی چهره روی انواع آینه‌های دکوراتیو فاکتورهای متعددی در نظر گرفته ‌می‌شود که هر کدام در هزینه نهایی چاپ روی آینه تأثیر دارند. هزینه چاپ روی آینه بر اساس هر سانتی‌متر مربع 30.000 هزار تومان محاسبه و قیمت گذاری می‌شود.

عوامل مختلفی مانند ابعاد و ضخامت آینه برای چاپ، میزان تیراژ کار، میزان جوهر مصرفی، نوع طراحی، رنگ انتخابی، تمیزی و کیفیت نهایی کار، متریال اولیه، مدت زمان چاپ و تجربه کاری کارکنان در چاپخانه بر هزینه نهایی چاپ روی آینه تأثیر می‌گذارد. قیمت نهایی چاپ روی انواع آینه‌های دکوراتیو پس از اتمام کار و بررسی ابعاد، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌گردد.

جمع ‌بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره طراحی چهره روی آینه با چاپ یووی پاسخ داده باشد. طی چند سال اخیر هنر چاپ یووی روی آینه در صنعت دکوراسیون داخلی و معماری رواج زیادی پیدا کرده است، به ‌طوری که بسیاری از چاپخانه‌ها با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد اقدام به طراحی و چاپ چهره افراد به ‌صورت سفارشی کرده‌اند. بنابراین اگر قصد چاپ هر عکس یا چهره‌ای را روی انواع آینه‌های دکوراتیو دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

چاپ روی آینه چه مزایایی دارد؟

قابل شستشو و کاملاً ضد آب
استحکام و مقاومت بالا چاپ روی آینه در برابر شوینده‌های الکلی ضعیف و عوامل محیطی مانند نور خورشید، آب، حرارت و دیگر نورهای مصنوعی
ثبات رنگ‌های چاپ شده پس از گذشت مدت زمان طولانی
قابلیت چاپ هر گونه طرح و نقش ظریف و پیچیده
دوام بسیار بالا در برابر خراشیدگی و رنگ‌پریدگی
امکان چاپ هر نوع طرح، نوشته و تصویر با کیفیت و وضوح بالا

کدام کسب و کار از طراحی چهره روی آینه استفاده می‌کنند؟

از چاپ روی آینه می‌توان برای انواع تبلیغات مربوط به سالن‌های زیبایی و مراکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی استفاده ‌کرد. صاحبان این‌ گونه کسب و کارها می‌توانند هر تصویر مرتبط با حرفه خود را روی انواع آینه‌ها چاپ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *