کارت عروسی لوکس پلکسی گلس

کارت عروسی پلکسی

برگزاری مراسم عروسی مقدمات بسیار زیادی دارد و انتخاب کارت عروسی یکی از همان تدارکات هیجان انگیز و تکرار نشدنی برای عروس و دامادها است که باید قبل از مراسم عروسی آن را انجام دهند. انتخاب یک کارت دعوت شیک مانند کارت عروسی پلکسی، می‌تواند ذهنیت مهمانان، دوستان و آشنایان را در اولین برخورد به کلی تغییر دهد. یکی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های کارت عروسی، کارت عروسی لوکس پلکسی گلس است که می‌توانید با استفاده از آن یک شب رؤیایی را برای عزیزانتان رقم بزنید. اگر می‌خواهید در مورد این نوع کارت عروسی بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

پلکسی گلس چیست؟

ورق آکریلیک گلاس را در بازار با نام‌های تجاری اکریلیک، پلی اکریلیک، طلق و پلکسی می‌شناسند، اما اصلی‌ترین و معروف‌ترین نام تجاری آن پلکسی گلس است. پلکسی گلس‌ها صفحات ترموپلاستیکی شفافی هستند که از متریالی همچون پلاستیک و پلیمر ساخته می‌شوند. امروزه از این ورق‌ها برای چاپ کارت دعوت پلکسی استفاده می‌شود، چرا که نسبت به کارت عروسی‌های کاغذی زیباتر هستند.

چاپ روی پلکسی به دلیل شکل ظاهری زیبا و لوکس شباهت زیادی به شیشه دارد، با این تفاوت که پلکسی گلاس‌ها تنوع بالایی در ساخت با ضخامت‌های مختلف دارند و می‌توان آنها را از ضخامت ۱.۸ تا ۴۰ میلی‌متر تهیه کرد. فرآیند چاپ مستقیم روی پلکسی توسط چاپگر فلت بد برای مواردی که نیاز به چاپ طرح با جزئیات بالا و همچنین تنوع رنگی گسترده هستند، بسیار مناسب است.

چاپ کارت عروسی پلکسی

 

کارت عروسی لوکس پلکسی گلس

کارت عروسی یکی از مهم‌ترین ملزومات برگزاری مراسم عروسی است و به عنوان یادگاری به تمامی مهمانان حاضر در مراسم عروسی داده می‌شود. کارت عروسی شیشه ای با ظاهری شیک و مدرن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای زوج‌های جوانی است که به دنبال یک کارت لاکچری و منحصر به فرد هستند. چاپ روی کارت عروسی جهت اطلاع از ساعت و روز مراسم عروسی و همچنین قدردانی و احترام به مهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این نوع چاپ می‌توانید هر نوع تصویر یا متن دلخواه خود را توسط دستگاه چاپ فلت بد روی سطح صاف و مسطح پلکسی گلاس یا حتی طلق چاپ کنید. متن و طرح روی کارت عروسی لوکس پلکسی هم با توجه به سلیقه مشتری و نوع مراسم (نامزدی، عقد، حنابندان و عروسی) انتخاب می‌گردد. پس می‌توان نتیجه گرفت چاپ روی کارت پلکسی با استفاده از چاپگر فلت بد در ابعاد دلخواه و سفارشی مشتریان با سرعت و در تیراژ بالا انجام می‌گیرد.

کارت عروسی لوکس پلکسی

 

مزایای چاپ کارت عروسی پلکسی

چاپ روی کارت عروسی پلکسی دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص و منحصر به فردی است که آن را به یکی از جدیدترین و زیباترین انواع کارت‌های عروسی تبدیل کرده است. این مزایا عبارتند از:

✓ وزن بسیار سبک
✓ چاپ با سرعت، دقت و کیفیت بالا
✓ دوام و مقاومت بالا پلکسی گلس در برابر ضربه، خراش، آب و شرایط آب و هوایی مختلف
✓ چاپ در جنس‌های مختلف، ابعاد و گرماژ متنوع
✓ اطلاع رسانی و دعوت از مهمانان در کمترین زمان و با صرف هزینه بسیار کم
✓ چاپ هر نوع طرح، رنگ و تیراژ بدون محدودیت
✓ تنوع رنگی گسترده
✓ چاپ کارت با قیمت ارزان و مقرون به صرفه
✓ امکان چاپ دورو با کارت عروسی شیشه ای و شفاف
✓ شفافیت طرح و رنگ بالا

 

قیمت کارت عروسی پلکسی گلس

یکی از مهم‌ترین دغدغه زوج‌هایی که به دنبال خرید و سفارش کارت عروسی پلکسی گلس برای مراسم عروسی خود هستند، قیمت است. زیرا در تعیین قیمت چاپ روی پلکسی فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شوند که هر کدام از آنها در قیمت نهایی کارت عروسی لوکس پلکسی گلس تأثیر می‌گذارند. قیمت چاپ روی پلکسی گلس شیشه‌ای، شفاف یا سفید بر اساس سانتی متر مربع 30.000 هزار تومان و دیگر رنگ‌ها هم براساس سانتی متر مربع 48.000 هزار تومان محاسبه و قیمت گذاری می‌شوند.

تمامی این محاسبات بر اساس متغیرهای مختلف مانند ابعاد و اندازه ورق پلکسی، ضخامت پلکسی گلس، تعداد و تنوع رنگ‌ها، جنس ورق پلکسی، کیفیت چاپ پلکسی، نوع چاپ و طرح یک رو یا دورو کارت عروسی انجام می‌شوند. تمامی این فاکتورهای مهم بر روی قیمت نهایی چاپ کارت پلکسی گلس تأثیر گذار هستند.

 

جمع بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به تمامی سؤالات شما درباره کارت عروسی لوکس پلکسی گلس پاسخ داده باشد. طی چند سال اخیر کارت عروسی پلکسی محبوبیت زیادی در بین زوج‌های جوان پیدا کرده است، به همین خاطر بسیاری از مراکز چاپ دیجیتال اقدام به چاپ کارت‌های عروسی لوکس و لاکچری پلکسی با استفاده از دستگاه چاپ یووی کرده‌اند. بنابراین اگر قصد سفارش و چاپ کارت عروسی پلکسی برای مراسم عروسی، نامزدی، عقد یا حنابندان را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

 

سؤالات متداول

هنگام انتخاب کارت عروسی لوکس طلقی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

سبک مراسم خود را در نظر بگیرید.
رنگ کارت عروسی پلکسی را با سایر عناصر مراسم مانند رنگ لباس عروس، دسته گل و دکوراسیون هماهنگ کنید.
ابعاد کارت عروسی را متناسب با بودجه و تعداد مهمانان خود انتخاب نمایید.

چرا از پلکسی گلس برای ساخت کارت عروسی استفاده می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای پلکسی گلس، تولید انواع کارت عروسی شیشه ای، شفاف و طلقی است که برای انواع مهمانی‌ها و مراسمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. به ‌خاطر مزایایی همچون ظاهر جذاب و کیفیت ماندگار، این ورق‌های پلکسی را برای ساخت کارت عروسی مناسب می‌کند.

یک دیدگاه درمورد “کارت عروسی لوکس پلکسی گلس

  1. آتنا عطریانی گفت:

    محتوای خیلی جالبی بود. مخصوصا توضیحات درباره قیمت چاپ کارت و پلکسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *