10 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اغلب مدیران مؤسسات و شرکت‌ها در مراسمات و مناسبت‌های مختلف، هدایایی را برای خوشحال کردن و قدردانی از مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری خود در نظر می‌گیرند. یکی از مؤثرترین و ارزان‌ترین روش‌های بازاریابی، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که می‌تواند اعتبار یک برند را نزد مخاطبان، مشتریان و حتی کارمندان آن مجموعه افزایش دهد. برای اینکه هر چه بهتر با 10 ایده خلاقانه برای هدایای تبلیغاتی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

انتخاب هدایای تبلیغاتی مختلف، مستلزم توجه به فاکتورهای متعددی مانند خلاقیت، کاربردی بودن، قیمت مناسب و تناسب با حوزه کاری کسب و کار شما است. در ادامه به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌پردازیم:

✓ چاپ پاور بانک تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، چاپ روی پاور بانک است که می‌توانید با چاپ لوگو و برند شرکت روی پاور بانک‌های تبلیغاتی به بهتر دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید. با چاپ برند خود روی انواع پاور بانک و هدیه دادن آن به مشتریان، می توانید برند خود را در ذهن آنان ماندگارتر کنید. هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات و جلب رضایت مشتری دارد و این امر تنها با چاپ پاور بانک تبلیغاتی امکان ‌پذیر است.

✓ چاپ فلش مموری تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان چاپ روی فلش مموری است که می‌توان از آن به‌ عنوان یک ابزار تبلیغاتی دائمی هم استفاده نمود. فلش مموری تبلیغاتی این امکان را فراهم کرده که کسب و کارها بتوانند نام شرکت، لوگو برند و پیام تبلیغاتی خود را روی محصول چاپ کنند. علاوه بر استفاده تبلیغاتی، چاپ طرح‌های جذاب و متنوع روی فلش می‌تواند قیمت و زیبایی محصول را دوچندان کند.

✓ گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی، یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که می‌تواند از جنس چوب، پلاستیک، شیشه و سرامیک باشد. با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد می‌توانید نام برند و لوگوی شرکت خود را روی سطح گلدان‌های مکعبی چاپ کنید. گلدان تبلیغاتی به‌ عنوان بهترین ابزار برای تبلیغات و بازاریابی برندهای مختلف شناخته شده‌ است. چون می‌توانید از این محصول جهت معرفی برند خود به مشتریان و زینت بخشیدن به محیط‌های کاری استفاده ‌کنید.

گلدان تبلیغاتی

✓ دستگاه بخور رومیزی

دستگاه بخور رومیزی یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و جمع و جور است که همه افراد برای سلامتی خود به آن احتیاج دارند. با سفارش دستگاه بخور رومیزی با طرح دلخواه می‌توانید مطابق با حوزه کاری کسب و کار خود طرحی خاص را انتخاب کرده و آن را به مهمانان و کارمندان خود هدیه دهید.

✓ ست رومیزی

از دیگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه و گران‌ قیمت می‌توان به ست رومیزی اشاره کرد. اهدای این ست‌ها به مدیران و مشتریان به‌ عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی، از حسن انتخاب آنها تشکر ویژه می‌کند. در ست رومیزی ابزارهای تبلیغاتی مانند کیف پول چرمی، جاسوئیچی، خودکار، فلش، ساعت، تقویم، ابزار چندکاره تبلیغاتی و دفترچه یادداشت قرار می‌گیرد. چاپ نام شرکت و لوگو روی ست مدیریتی امروزه رواج زیادی پیدا کرده، به ‌طوری که روی میز تمامی مدیران و کارمندان در ادارات یک ست رومیزی مشاهده می‌کنید.

✓ هولدر موبایل تبلیغاتی

هولدر موبایل یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع توسط دستگاه چاپ یووی طراحی و تولید می‌شوند. هولدرهای تبلیغاتی علاوه بر تزئینی بودن، برای نصب تلفن همراه در مکان‌های مختلف به کار می‌رود و یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کارمندان و مخاطبانتان است.

✓ سالنامه و سررسید

سالنامه و سررسید تبلیغاتی به ‌عنوان یک هدیه خلاقانه و پر کاربرد، می‌تواند روشی مؤثر برای تبلیغ برند شما باشد. چاپ لوگو و اطلاعات شرکت روی سالنامه و سر رسید تبلیغاتی، ماندگاری کسب و کار شما را در ذهن مشتریان تضمین می‌کند. سررسیدها و سالنامه‌ها بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانید به ‌عنوان عیدی آن را به کارمندان و مشتریان خود هدیه کنید.

چاپ هدیه تبلیغاتی

✓ خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی از جمله هدایای خلاقانه و پرطرفداری هستند که به ‌دلیل پر مصرف بودن، جای خوبی در دل مشتریان باز کرده و اثربخشی خود را به‌ خوبی نشان ‌می‌دهد. ایده‌ای مانند حک کردن نام شرکت یا برند خود بر روی خودکار تبلیغاتی و هدیه دادن آن به شرکای تجاری مشتریان، این فرصت را به آنان می‌دهید تا برند شما را به‌ دقت مشاهده، شناخته و به یاد بسپارند.

✓ جا کلیدی تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و پرکاربرد که می‌تواند به‌ صورت مداوم نام و برند شما را در معرض دید مخاطبان قرار دهد، جاکلیدی تبلیغاتی است. انتخاب جاکلیدی‌های خلاقانه و متناسب با حوزه کاری کسب و کار شما، می‌تواند به جذابیت این هدیه تبلیغاتی بیفزاید.

✓ چتر تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه، چتر تبلیغاتی است که در فصول بارانی و استان‌های باران‌خیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ روی چتر تبلیغاتی یا چاپ روی پلیمر نوعی فناوری چاپ دیجیتال است که توسط دستگاه چاپ یووی رول بر روی انواع چترهای تبلیغاتی انجام‌ می‌شود.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به ‌تمامی سؤالات شما درباره 10 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه پاسخ داده باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه جهت معرفی برند به مشتریان، یکی از مؤثرترین استراتژی‌ها در بازاریابی است که نقش به سزایی در جلب توجه مخاطبان، ارتقای شناخت برند و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل دارد. بنابراین اگر به‌ دنبال بهترین چاپخانه جهت ثبت سفارش و چاپ هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مقرون به صرفه برای کسب و کار خود هستید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

هدایای تبلیغاتی خلاقانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

تشکر و قدردانی از مخاطبان و مشتریان
سرگرم نمودن مخاطب
اجتماعی بودن
قابلیت سفارشی سازی (امکان چاپ طرح دلخواه روی هدایای تبلیغاتی)
کاربردی بودن
برخورداری از مزیت رقابتی

چه کسب و کارهایی به هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیاز دارند؟

تبلیغات راهی برای شناساندن و معرفی لوگو و برند کسب و کارها به مشتریان است و نمی‌توان به‌ صورت قطع گفت که فقط برخی از کسب و کارها مجاز به استفاده از هدایای تبلیغاتی هستند. زیرا تمامی کسب و کارها می‌توانند جهت جذب مشتری و افزایش فروش از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده‌ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *