کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی

زمان تخمینی مطالعه: 8 دقیقه

یکی از زیباترین تولیدات چاپ یووی رول که در صنعت پوشاک، اکسسوری و مبلمان طرفداران زیادی پیدا کرده، چاپ روی چرم مصنوعی یا چرم طبیعی است. در این روش به ‌وسیله چاپگر یووی رول می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و جذاب را مستقیماً روی سطح صاف و انعطاف‌ پذیر چرم طبیعی یا مصنوعی به چاپ برسانید. برای اینکه هر چه بهتر با کاربردهای چاپ روی چرم آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب قصد داریم درباره کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ روی چرم مصنوعی

چاپ روی چرم مصنوعی یا طبیعی

چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی یکی از پرطرفدارترین متریال‌های چاپ دیجیتال است که از گذشته تاکنون به طور گسترده در بسیاری از صنایع پوشاک، کیف و کفش، مبلمان و همچنین مدیاها و هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ چرم مصنوعی جزو محبوب‌ترین محصولات تولیدی چاپ یووی رول است که هیچ ‌وقت از مد نمی‌افتد و چاپ طرح‌های مختلف روی این متریال آن را جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کند.

با تغییر و تحولاتی که طی چند سال اخیر در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی ایجاد شده، چرم هم به صنعت چاپ دیجیتال راه پیدا کرده است. تا جایی که کارگاه‌های تولیدی با خرید دستگاه‌های چاپ یووی رول فرآیند چاپ را به ‌صورت کاملاً تخصصی بر روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی انجام می‌دهند. با استفاده از چاپگر یووی رول می‌توان طرح‌ها و نوشته‌های مختلف را به ‌صورت مستقیم بر روی مارک چرمی، پازل، جلد کتاب‌های چرمی، جا کارتی، سررسید و سالنامه، تابلوهای نفیس چرمی، قاب گوشی چرمی و ده‌ها متریال چرمی دیگر چاپ کرد.

چاپ روی چرم مصنوعی

ویژگی‌های چاپ روی چرم طبیعی یا مصنوعی

✓ دارای حداکثر ابعاد چاپ 130*250 سانتی‌متر مربع

✓ کیفیت چاپ یووی با دقت بالا و رنگ‌های زنده و جذاب

✓ تنوع در طراحی محصولات چرمی

✓ مقاومت بسیار بالا چاپ روی چرم مصنوعی در برابر آب، تماس با مواد شوینده، لکه و پارگی

✓ قابلیت شستشو

✓ دوام و ماندگاری بالا جوهرهای چاپ UV رول در برابر رطوبت، حرارت، سرما، گرما، خراشیدگی، انواع آسیب‌های احتمالی و ترک‌ خوردگی

✓ قیمت بسیار مناسب

✓ طراحی زیبا و چشم‌ نواز

مزایای چاپ روی چرم با دستگاه چاپ UV رول

مزایای استفاده از چاپگر یووی رول برای چاپ روی چرم مصنوعی یا طبیعی به قدری بالاست که می‌تواند کیفیت محصولات چاپ شده را به ‌طرز چشمگیری افزایش دهد. در ادامه به مزایای چاپ یووی روی چرم با دستگاه چاپ UV رول می‌پردازیم:

✓ ثبات رنگ جوهر و حفظ کیفیت چاپ

✓ سرعت چاپ بالا

✓ امکان چاپ چند لایه با رنگ‌های مختلف به ‌صورت همزمان

✓ ماندگاری و دوام بالا در برابر رطوبت، شستشو، نور، باد، باران، ساییدگی و انواع شرایط آب و هوایی

✓ انعطاف پذیری و سبکی بالا

✓ چاپ با دقت و وضوع بسیار بالا

چاپ روی چرم

کاربردهای چاپ روی چرم مصنوعی

تولید محصولات چرمی تنها توسط دستگاه چاپ یووی رول امکان‌ پذیر است که هر کدام کاربردهای زیادی در صنعت تولید کیف و کفش، مد و پوشاک، مبلمان و هم‌چنین هدایای تبلیغاتی دارند. از کاربردهای چاپ روی چرم مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنعت کیف و کفش چرمی

چاپ روی چرم مصنوعی برای تولید محصولات چرمی لوکس مانند کیف‌های سمیناری و کفش یک تکنولوژی کاملاً پیشرفته و مدرن است که توسط دستگاه چاپ فلت بد صورت‌ می‌گیرد. چاپ انواع طرح‌های متنوع و جذاب روی کلیه کیف و کفش‌های چرم مصنوعی و طبیعی امکان‌ پذیر است.

تولید محصولات چرمی تبلیغاتی

چاپ روی چرم برای تولید محصولات چرمی تبلیغاتی یک راه مؤثر برای تبلیغ نام برند، لوگو و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها است. چون معمولاً صاحبان مشاغل و کسب و کارها برای تبلیغات شرکت و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. از جمله محصولات چرمی تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
چاپ لوگو و برند روی انواع چرم
چاپ روی جلد سررسید و دفترچه‌های چرم
چاپ سالنامه چرمی
چاپ روی جلد چرم
کیف پول‌های تبلیغاتی
جا کارتی‌های تبلیغاتی
جاسوئیچی‌های تبلیغاتی
چاپ روی انواع جعبه کادوهای چرمی
چاپ عکس روی چرم جهت هدیه دادن
چاپ روی انواع تقویم‌های رومیزی
چاپ عکس روی پازل چرمی
چاپ روی چرم برای تولید قاب و کیف موبایل، تبلت و لپ‌تاپ چرمی

صنعت پوشاک چرمی

چاپ روی چرم مصنوعی در صنعت مد و پوشاک کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین کاربردهای چاپ روی چرم در صنعت پوشاک اشاره می‌کنیم:
چاپ روی لباس‌های چرمی با طرح‌های مختلف مانند شلوار، کت، کاپشن، کراوات و دستکش
چاپ روی پوتین و کمربند چرمی
چاپ روی بند ساعت‌های چرمی
چاپ مارک و اتیکت‌های چرمی

صنعت مبلمان

استفاده از چاپ روی چرم مصنوعی در صنعت مبلمان برای ساخت مبل و کوسن چرمی بسیار پرکاربرد است و می‌توانید آن را در هر نمایشگاه مبلمانی مشاهده کنید.

چاپ چرم

انواع روش‌های چاپ روی چرم

چاپ روی چرم مصنوعی نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی و چاپ یووی رول بر روی چرم مصنوعی یا طبیعی انجام‌ می‌شود. چرم‌های چاپی با استفاده از این دو نوع روش چاپی به تولید و چاپ می‌رسند. برخی از رایج‌ترین انواع روش‌های چاپ روی چرم عبارتند از:

✓ چاپ یووی رول

یکی از جدیدترین انواع خدمات چاپ مستقیم روی اجسام، چاپ یووی رول است. با کمک دستگاه چاپ یووی رول می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و جذاب را مستقیماً روی سطوح صاف، رولی و انعطاف‌پذیر چرم مصنوعی و طبیعی به چاپ برسانید.

✓ چاپ یووی

یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی، چاپ یووی است. این نوع روش چاپی که تحت عنوان چاپ فلت بد نیز شهرت دارد، مختص چاپ روی اجسام صاف و یکنواخت مانند چرم مصنوعی و طبیعی است.

چاپ چرم

جمع ‌بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی پاسخ داده باشد. چاپ روی چرم یکی از بهترین روش‌های چاپ دیجیتال در صنعت تولید محصولات چرمی تبلیغاتی، تولید محصولات چرمی لوکس و تولید محصولات چرمی صنعتی محسوب‌ می‌شود.

در این روش طرح‌ها و تصاویر متنوع با استفاده از دستگاه چاپ یووی و یووی رول مستقیما روی چرم مصنوعی و طبیعی بسیار زیباتر به نظر می‌رسند. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ طرح دلخواه روی چرم مصنوعی را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

عوامل مؤثر در تعیین قیمت چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی کدامند؟

عوامل متعددی مانند متراژ کل سفارش، سایز، نوع طرح‌ها، تعداد طرح‌های استفاده شده در متراژ کلی، چاپ به ‌صورت طاقه ای یا شیت بودن سفارش و… در تعیین قیمت چاپ روی چرم مصنوعی تأثیر گذار هستند.

آیا چاپ مستقیم روی چرم مصنوعی محدودیت در ابعاد دارد؟

بله. چاپ روی چرم با استفاده از دستگاه چاپ یووی در حداکثر عرض، طول و ارتفاع چاپ به‌ ترتیب 130 سانتی‌متر و 250 سانتی‌متر است. چاپ روی چرم توسط دستگاه چاپ یووی رول در حداقل عرض 3 متر و طول 45 متر قابل چاپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *