10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون

طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون یکی از تغییرات کوچک، کم هزینه و در عین حال بسیار قابل توجه و چشمگیر در دکوراسیون داخلی منازل است. تلویزیون می‌تواند انتخاب مناسبی به‌ عنوان نقطه توجه و کانونی خانه در نظر گرفته شود، چرا که ما همیشه در محلی تلویزیون را قرار می‌دهیم که بیشترین دید را از هر طرف خانه به آنجا داشته‌ باشیم. حتی اغلب بانوان دوست دارند از آشپزخانه به تلویزیون دید داشته ‌باشند و در زمان آشپزی هم بتوانند به ‌راحتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنند. بنابراین توجه به مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون برای دیوار پشت آن و مطابقت آن با فضای اتاق نشیمن و پذیرایی می‌تواند خانه‌ی شما شیک‌تر نشان دهد.

.

چرا دیوار پشت تلویزیون نیاز به کاغذ دیواری دارد؟

چاپ کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاملاً قابل شستشو، بادوام و ضد آب بوده و از نظر کیفیت متریال خام و کیفیت چاپ به‌ گونه‌ای است که در برابر رطوبت، خراشیدگی، حریق، شوینده‌های الکلی و آسیب‌های سطحی دوام و مقاومت بالایی دارد. دوده، گرد و غبار و کثیفی را به سطح خود نمی‌گیرد و به‌ راحتی با دستمال مرطوب تمیز می‌شود.

این نوع کاغذ دیواری دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی است و می‌تواند با هر مدل دیزاین و دکوری (مدرن یا سنتی) و هر فضایی (مسکونی یا اداری) سازگار شود؛ تنها کافی است طرح مورد نظر متناسب با فضای موجود انتخاب شود. در این مطلب قصد داریم به 10 مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون بپردازیم. بنابراین اگر علاقه‌مند به شناخت مجموعه طرح‌های کاغذ دیواری برای نصب در دیوار پشت TV هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

✔ مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح گلدار

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح گلدار، با طراحی بسیار زیبا و شیک انتخابی عالی برای دیوار پشت TV است.

مدل کاغذ دیواری گلدار

✔ کاغذ دیواری طرح برجسته

استفاده از کاغذ دیواری‌های نسل جدید با طراحی برجسته و نقوش طبیعی و مدرن، یکی از انتخاب‌های مناسب برای دیوار پشت تلویزیون است.

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

✔ کاغذ دیواری طرح هندسی

کاغذ دیواری طرح هندسی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای دیوار اتاق نشیمن و پشت تلویزیون باشد به‌ شرط اینکه از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده نشود.

کاغذ دیواری هندسی

✔ کاغذ دیواری طرح کلاسیک

در صورتی که سبک طراحی مبلمان، لوستر و پرده شما کلاسیک است بهتر است از کاغذ دیواری با طرح کلاسیک استفاده ‌کنید.

چاپ کاغذ دیواری کلاسیک

✔ کاغذ دیواری طرح راه‌ راه

کاغذ دیواری طرح راه‌راه یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌های پشت تلویزیون است که با هر سبک و دکوراسیون خانه‌ای هماهنگ می‌شود.

چاپ کاغذ دیواری راه راه

✔ مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه به‌ دلیل بافت خاص و نامنظم با رنگ‌های ملایم می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای دیوار پشت TV باشد.

چاپ کاغذ دیواری پتینه

✔ کاغذ دیواری طرح سنگ

این مدل کاغذ دیواری برای افرادی که عاشق دیوارهای آنتیک و سنگی هستند انتخاب مناسبی است. زیرا کاغذ دیواری طرح سنگ جلوه بسیار شیک و خاصی به دیوار پشت تلویزیون می‌دهد.

کاغذ دیواری طرح سنگ

✔ مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون سه‌ بعدی

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون، طرح سه‌ بُعدی است. بنابراین بهتر است کمتر از طرح‌های شلوغ و پر کار استفاده‌ کنید، چون که در طولانی مدت چشم را خسته می‌کند.

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

✔ کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح ساده

طرح‌های ساده هم می‌تواند ایده بسیار خوبی برای دیوار پشت تلویزیون باشد. چنانچه دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن است، این طرح کاغذ دیواری بهترین انتخاب برای شماست.

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون ساده

✔ کاغذ دیواری طرح شاخه و برگ

طرح شاخه و برگ یکی از طرح‌های محبوب و شیک در بازار کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری طرح هاوایی و استوایی در دسته کاغذ دیواری شاخ و برگ‌دار قرار می‌گیرند؛ زیرا این طرح با رنگ‌ بندی خنثی همچون نقره‌ای و طوسی گزینه مناسبی برای پشت تلویزیون شماست. این طرح کاغذ دیواری با شاخ و برگ منظم و طرح‌های نامنظم توانسته با سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن همخوانی پیدا باشد.

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح درخت

جمع‌ بندی

در این مقاله با 10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون آشنا شدیم. بنابراین در صورت لزوم اگر به اطلاعات تکمیلی بیشتری جهت انتخاب بهترین کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون و LED خود هستید، می‌توانید از کارشناسان فروش مرکز تخصصی چاپ سبحان کمک بگیرید. در گالری کاغذ دیواری پشت تلویزیون مجموعه ما، انواع طرح‌های مدرن و سنتی با رنگ‌بندی متنوع موجود است که پیشنهاد می‌شود حتماً از آن دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *