چاپ استیکر دیواری ارزان با په په

چاپ په په

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

په په یکی از انواع استیکرهای پشت چسبدار است که علاوه بر مصارف تبلیغاتی، در صنعت دکوراسیون داخلی نیز بسیار  شناخته شده است. طی چند سال اخیر چاپ استیکر دیواری په په به عنوان جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری شناخته شد، زیرا علاوه بر تزئین و زیباسازی فضای داخلی منازل، محل کار و ادارات، قیمت بسیار اقتصادی و ارزانی دارد. به همین خاطر  ما در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ استیکر دیواری ارزان با په په بیشتر آشنا کنیم، پس پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چاپ استیکر په په

په په چیست؟

کاغذ پلی‌ پروپیلن که به آن په په یا P.P نیز گفته می‌شود، نوعی استیکر پشت چسبدار با سطح صاف، یک‌ دست با روکش مات و مخملی است. پوشش سطح کاغذ په‌په برای تبلیغات گرافیکی، نقاشی و عکس مناسب بوده و قابلیت بسیار خوبی برای چاپ دارد و آن را به چاپ استیکر هم می شناسند.

چاپ په په چسب‌دار بر روی تمامی سطوح مختلف و فوم بردها چسبانده می‌شود و بیشترین کاربرد را در ساخت برچسب های هشدار، بارکد، ‏اطلاعات و ساخت استیکرهای نشان‌ دهنده قیمت، مقدار و حجم، برچسب قفسه‌ها، بسته‌ بندی‌های ‏انعطاف‌ پذیر و پوشه‌ها دارند.‏

اگر یک لایه محافظ به نام روکش لمینت روی چاپ استیکر دیواری په په انجام شود، می‌توان مقاومت و ماندگاری آن را در برابر نفوذ آب، شستشو و رطوبت افزایش دهید و از آن در برابر عوامل محیطی و آسیب‌های احتمالی محافظت کرد. چاپ استیکر دیواری په په نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و اکوسالونت انجام‌ می‌شود. استیکر په په یا مخملی یک گزینه بسیار عالی برای تبلیغات محیطی، تولید ماکت و طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای باز و نمایشگاهی است.

چاپ استیکر دیواری سفید

مزایای چاپ استیکر په په

چاپ په په به ‌خاطر جنس بسیار مدرن و پیشرفته و همچنین سطح صاف و یک دست، برای پوشاندن انواع سطوح صاف و مسطح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به مزایای چاپ استیکر په په می‌پردازیم که عبارتند از:

1) دوام و مقاومت بالا کاغذ په په  در برابر عوامل محیطی، رطوبت، حرارت، پارگی و رنگ پریدگی

2) کاملا ضد آب و قابل شستشو

3) قیمت مناسب و مقرن به صرفه چاپ استیکر دیواری په په نسبت به دیگر متریال های چاپی

4) کیفیت چاپ عالی، با دقت بسیار بالا و رنگ‌های زنده و جذاب

5) جذب سریع جوهریووی بر روی سطح صاف و یکنواخت کاغذ PP

6) دارای چسب کاملا قوی

7) نداشتن هیچ گونه محدودیت در طرح و رنگ

8) قابلیت نصب و جدا سازی آسان بر روی سطوح مختلف

9) امکان چاپ په په در ابعاد و اندازه‌های دلخواه مشتری

10) پشت چسبدار بودن و قابلیت نصب بر روی شیشه و سطوح

11) کیفیت و شفافیت بسیار بالای رنگ ها در چاپ PP

چاپ استیکر ضد آب

قیمت چاپ استیکر دیواری په په

استیکر دیواری په په یکی از بهترین ابزار‌های تبلیغات محیطی است که جهت تبلیغات محیطی، تزئینات، دکوراسیون داخلی، مارکتینگ و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان استفاده می شود. در تعیین قیمت چاپ استیکر دیواری په په عوامل مختلفی مانند ابعاد و اندازه، جنس، پرتی کاغذ و… گذار هستند. کاغذ په په با توجه به نیاز افراد و همچنین اهداف تبلیغاتی و بازاریابی که برای چاپ آنها در نظر گرفته ‌شده، عمدتاً به‌ صورت رولی و سفارشی تولید می‌شوند که قیمت هر کدام از آنها با توجه به نوسانات بازار ارز دائما در حال تغییر است.

قیمت چاپ استیکر دیواری PP هم مانند دیگر متریال‌های تبلیغات محیطی، به ازای هر مترمربع 140.000 هزار تومان محاسبه و قیمت گذاری می‌شود. هزینه چاپ بسیار مناسب و مقرون به صرفه چاپ په په باعث استقبال افراد زیادی به سمت این متریال چاپی شده است، زیرا قیمت نهایی چاپ په په پس از بررسی‌های صورت گرفته به مشتریان اعلام می‌گردد.

چاپ استیکر

نکات مهم استیکر په په

در زمان چاپ استیکر په په باید به نکات مهمی همچون رعایت حداقل استانداردهای مورد نیاز برای تهیه فایل چاپی، کیفیت عالی چاپ محصولات و اعتبار چاپخانه دقت نمایید. استانداردهایی که باید در مورد تهیه فایل‌های طراحی رعایت شود، مد رنگی و فرمت ذخیره فایل چاپی است.

نکته بسیار مهمی که در مورد چاپ استیکر دیواری په په وجود دارد، این است که رزولوشن فایل‌های طراحی شما با حفظ کیفیت، باید حداکثر 300 dpi و حداقل 150-100 dpi باشد. مُد رنگی فایل چاپی هم حتما باید با فرمت CMYK ذخیره شده باشد، در غیر این صورت امکان اختلاف رنگ بین فایل ارسالی و متریال چاپ شده وجود دارد. کیفیت دستگاه چاپ یووی رول و اکوسالونت، کیفیت جوهر چاپ و همچنین کاغذ گلاسه، نقش مهمی در کیفیت نهایی چاپ استیکر په په دارند.

چاپ استیکر دیواری با قیمت مناسب در چاپ سبحان

مرکز تخصصی چاپ سبحان یکی از بهترین مراکز چاپ استیکر دیواری در تهران است. این مجموعه با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت، می تواند کلیه طرح ها و تصاویر گرافیکی مشتریان را بر روی سطح کاغذ په په چاپ نماید. با استفاده از خدمات چاپ استیکر دیواری په په و نصب آن در فضاهای داخلی و خارجی مختلف، می توانید ارتباط موثرتری را با مخاطبان خود ایجاد کنید.

چاپ سبحان نسبت به دیگر چاپخانه های چاپ دیجیتال که استیکر دیواری په په تولید می کنند، قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد. پس شما با خرید یا سفارش چاپ استیکر دیواری په په از چاپ سبحان دیگر نگرانی از بابت کیفیت چاپ محصولات نداشته باشید، زیرا تمامی استیکرهای چاپی این مچموعه از نظر کیفیت و متریال تضمین شده هستند.

جمع بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به تمامی سوالات شما درباره چاپ استیکر دیواری ارزان با په په پاسخ داه باشد. همانطور که می دانید چاپ په په یکی از انواع استیکرهای پشت چسبدار است که علاوه بر نصب بر روی سطوح مختلف، بر روی دیوار هم نصب می شود.

چاپ استیکر دیواری ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد که شما از طریق این روش چاپی می توانید با صرف هزینه بسیار کم اهداف تبلیغاتی و بازاریابی خود را به مشتریان معرفی کنید. پس اگر می خواهید با استفاده از چاپ استیکر دیواری په په یا چاپ وینیل دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی مختلف را تغییر دهید، می توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

سوالات متداول

آیا چاپ استیکر دیواری په په محدویت ابعاد دارد؟

خیر، چاپ استیکر دیواری په په در حداقل ابعاد چاپ محدودیت ندارد، اما کاغذ  PPدر حداکثر عرض رول 1 متر و 1.5 متر و حداکثر طول رول 10 متر، قابل چاپ است.

سطح چاپ په په چگونه تمیز می شود؟

چاپ په په طول عمر و ماندگاری طولانی مدتی دارد و سطح آن به راحتی با یک دستمال نرم و آب تمیز می شود.

2 دیدگاه درمورد “چاپ استیکر دیواری ارزان با په په

  1. Healthstay گفت:

    من مطالب مختلفی رو در این حوزه خوندم، ولی محتوای شما درباره چاپ استیکر ارزان واقعا جالب بود!

    1. سبحان پرینت گفت:

      خوشحالیم که محتوای ما رو دوست داشتید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *