عکس دلخواهتان را روی پرده چاپ کنید

چاپ پرده

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

چاپ عکس دلخواه روی پرده یکی از ایده‌های بسیار خلاقانه و جذابی است که احتمالاً شما هم دوست دارید آن را انجام دهید! طرح‌ها و تصاویر گرافیکی خاصی که توسط چاپگر یووی رول بر روی انواع پرده‌های زبرا چاپ می‌شوند، زیبایی پرده‌های ساده را دو چندان می‌کند. بنابراین با استفاده از چاپ روی پرده می‌توانید عکس دلخواهتان را با وضوح بالا، رنگ‌های شاد و جزئیات بیشتر بر روی انواع پرده چاپ کنید. برای آشنایی با این روش، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ عکس دلخواه روی پرده

چاپ عکس روی پرده چگونه انجام ‌می‌شود؟

چاپ روی پرده یکی از مدرن‌ترین و پرطرفدارترین خدمات چاپ یووی رول است که جهت پوشش، تغییر دکوراسیون داخلی و زیبایی بخشیدن به محیط‌های مختلف مانند منازل، ادارات و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول می‌توانید طرح‌ها و عکس‌های دلخواه خودتان را به‌ صورت مستقیم بر روی انواع پرده‌ها از جمله پرده زبرا چاپ کنید.

باتوجه به تزئین و زیباسازی پرده در فضاهای داخلی مختلف، چاپ عکس روی پرده می‌تواند تأثیر چشمگیری بر روی کیفیت چاپ پرده داشته ‌باشد. فرآیند چاپ عکس دلخواه روی پرده بدین صورت است که ابتدا پرده داخل صفحه چاپگر یووی رول فیکس می‌شود، سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌ افزار به رایانه دستگاه منتقل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر یووی را مستقیماً بر روی سطح پرده از فاصله مشخص پخش می‌کند.

سپس جوهر UV پخش شده بر روی سطح پرده، در معرض اشعه ماورا فرابنفش قرار می‌گیرد که همین امر باعث خشک شدن سریع عکس‌های دلخواه چاپ شده می‌شود. چاپ یووی روی پرده به‌ خاطر انعطاف پذیری بالا، به‌ صورت رولی انجام ‌می‌شود و جزو بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد نقوش برجسته روی پارچه زبرا محسوب می‌گردد.

چاپ روی پرده

کاربردهای چاپ یووی روی پرده

با استفاده از چاپگر یووی رول و کمی خلاقیت، می‌توانید عکس‌های دلخواهتان را به ‌صورت مستقیم بر روی انواع پرده‌ها انتقال دهید. امروزه تنوع پرده‌های چاپ شده به قدری زیاد است که شاید نمونه‌های چاپی آن را در صنعت دکوراسیون داخلی دیده باشید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ یووی روی پرده اشاره می‌کنیم:

1) چاپ روی پرده جهت زیباسازی فضای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی

2) استفاده از چاپ روی پرده در محیط‌های کاری مختلف از جمله ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها

3) چاپ روی پرده زبرا برای دکوراسیون آشپزخانه

4) حفظ حریم خصوصی منازل با پرده چاپی اتاق‌ خواب

5) استفاده از پرده شید در سرویس بهداشتی و حمام

6) جذابیت مهد کودک و اتاق خواب کودکان با پرده زبرا فانتزی و عروسکی

7) زیبا سازی محوطه سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها، سالن‌های مجالس و تشریفات

8) کمک به زیباسازی مراکز درمانی مانند مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌ها

9) شیشه‌های جلوی در مغازه‌های املاک و چاپ و تبلیغات و دکوراسیون داخلی

10) داخل غرفه‌های سالن نمایشگاه

چاپ پرده

مزایا و معایب چاپ روی پرده

چاپ روی پرده با روش یووی رول یک تکنولوژی کاملاً منحصر به فرد و خاص در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی است. زیرا پرده‌های چاپی نیز مانند سایر پرده‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در هنگام چاپ پرده زیرا باید به آنها توجه کنید. از مزایا و معایب چاپ روی پرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای چاپ روی پرده:

کاملاً ضد آب و قابل شستشو

طول عمر و ماندگاری فوق العاده بالا پرده زبرا نسبت به دیگر پرده‌ها

مقاومت جوهرهای چاپ یووی در برابر رنگ‌ پریدگی، آب رفتگی و مایع‌های شوینده

طراحی ظاهری زیبا و چشم‌نواز

نصب و نگهداری آسان

امکان چاپ بر اساس ابعاد و اندازه دلخواه مشتری

قابلیت ست کردن پرده با طراحی دکوراسیون داخلی

امکان چاپ به‌روزترین طرح‌ها و نقش‌ها بر روی پرده

ثبات نسبتاً بالا جوهر UV در برابر تغییرات محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار و…

جلوگیری از ورود مستقیم نور خورشید به داخل اتاق

معایب چاپ روی پرده:

عدم‌ تغییر اندازه و دوخت پرده

امکان چاپ روی پرده تا نهایت 3 متر

قابلیت چاپ بر روی پرده‌های صاف

عدم شستشوی پرده زبرا با دیگر پرده‌های معمولی

جذب کثیفی و آلودگی بر روی پرده طی مدت زمان طولانی

فرایند بسیار دشوار تمیز کردن پرده شامل جدا کردن، شستشو و نصب

چاپ یووی روی پرده

قیمت چاپ عکس دلخواه روی پرده

چاپ عکس دلخواه روی پرده نسبت به سایر پرده‌های چاپی موجود در بازار، انعطاف‌ پذیری بیشتری در قیمت‌گذاری دارد و نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی برای آن تعیین کرد. زیرا هزینه این روش چاپی، با توجه به عوامل و فاکتورهای گوناگون بسیار متفاوت است. از جمله فاکتورهای بسیار مهم در تعیین قیمت چاپ روی پرده، می‌توان به جنس پرده، نوع روش چاپی، کیفیت چاپ، ابعاد و اندازه پرده، نوع طرح، کیفیت جوهر و… اشاره کرد.

هر کدام از این عوامل ذکر شده، تأثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی چاپ عکس دلخواه روی پرده دارند، به همین دلیل قیمت دقیق چاپ بعد از اتمام کار و بررسی ابعاد کار، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود. قیمت چاپ روی پرده با توجه به نوسانات بازار ارز، دائماً در حال تغییر است. به همین خاطر قبل از ثبت سفارش نسبت به استعلام قیمت چاپ طرح دلخواه روی پرده اقدام نمایید.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به ‌تمامی سؤالات شما درباره نحوه چاپ عکس روی پرده، کاربردهای چاپ یووی روی پرده، مزایا و معایب چاپ فلت بد روی پرده و همچنین قیمت چاپ عکس دلخواه روی پرده پاسخ داده باشد.

همان طور که می‌دانید چاپ روی پرده یکی از پرطرفدارترین موارد در زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل مانند آشپزخانه، اتاق پذیرایی، اتاق‌ خواب‌ها، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌ها به‌ شمار می‌رود که بدون هیچ محدودیتی در ابعاد و اندازه‌های مورد نظر مشتریان چاپ می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید عکس دلخواهتان را روی پرده چاپ کنید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

چه ویژگی پرده‌های چاپی را از سایر پرده‌ها متمایز می‌کند؟

طراحی مدرن و متفاوت، تنوع طرح و رنگ، صرفه جویی در مصرف انرژی، کنترل نور و حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین ویژگی‌های چاپ روی پرده است که آن را از سایر پرده‌های مدرن موجود در بازار متمایز می‌کند.

آیا رنگ روی پرده‌ها بعد از چاپ ثابت باقی می‌ماند؟

بله، رنگ‌ها بعد از چاپ توسط دستگاه چاپ یووی رول بر روی پرده، همواره باکیفیت و ماندگار باقی می‌مانند و در اثر تماس با آب و شستشو با مواد شوینده، ثبات و ماندگاری خود را از دست نمی‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *