انواع تبلیغات محیطی ارزان و پرسود

تبلیغات ارزان و پر سود

زمان تخمینی مطالعه: 8 دقیقه

یکی از روش‌های تبلیغاتی مفید و تأثیرگذار، تبلیغات محیطی است. شاید برای بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ این سؤال پیش آمده باشد که چگونه می‌توان تبلیغات محیطی ارزان و پرسودی داشته ‌باشیم؟

تبلیغات محیطی این فرصت را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را با بودجه بسیار کم به مشتریان معرفی نمایید و علاوه بر افزایش فروش، بر سوددهی کسب و کار خود بیفزایید. برای اینکه با انواع تبلیغات محیطی ارزان قیمت بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم درباره تبلیغات محیطی ارزان و پرسود اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

بنر بیلبورد

انواع تبلیغات محیطی ارزان قیمت و پرسود

شاید چندین بار در طول روز در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهر با انواع تبلیغات محیطی رو به رو شده باشید. این‌ گونه روش‌های تبلیغاتی به‌ خاطر شکل ظاهری زیبا و ابعاد متنوع، توجه بسیار از افرادی که در حال تردد هستند را به ‌سمت خود جلب می‌کند. اما تبلیغات محیطی فقط به تبلیغات روی بنر بیلبورد ختم نمی‌شود، بلکه این تبلیغات ابزارهای مختلف و متنوعی دارد که در مکان‌هایی مانند بزرگراه‌ها و معابر عمومی نصب می‌شوند تا نیاز کسب و کارها و مؤسسات را رفع نماید.

در ادامه به معرفی انواع تبلیغات محیطی ارزان و پرسود می‌پردازیم:

✓ بنر بیلبورد

یکی از مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای خارجی، چاپ بنر بیلبورد است که جهت اطلاع‌ رسانی، آگاهی بخشی مطالب مهم، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها و همچنین تبلیغات محیطی و شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنر بیلبوردها در ابعاد استاندارد 3 متر و عرض 5 متر تولید می‌شوند، اما طراحی و چاپ تبلیغات محیطی ارزان و پرسود، یک روش عالی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف جهت برندینگ و انتقال پیام آنها به مشتریان محسوب‌ می‌شود.

بنر بیلبورد تبلیغاتی اغلب دارای نور پردازی بوده که معمولاً در مسیرهای پرتردد و پرترافیک شهر مانند حاشیه بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها، معابر عمومی، نزدیک مراکز خرید و اماکن تجاری نصب می‌شوند. از آن جایی که روزانه تعداد زیادی از رانندگان و عابران پیاده از کنار این تبلیغات چاپی عبور می‌کنند، بیشتر در معرض دید آن‌ها قرار می‌گیرد.

مزایای بنر بیلبورد:

1) گزینه بسیار مناسب برای تبلیغات محیطی در حاشیه اتوبان‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و معابر شهری

2) جلب توجه رانندگان و عابران در حال تردد در معابر عمومی و پیاده‌روها

3) امکان چاپ بنر بیلبورد در شکل و اندازه‌های مختلف

4) دوام و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باد، باران، برف و طوفان

5) قابلیت مشاهده بنر بیلبورد تبلیغاتی از مسافت‌های بسیار دور

چاپ بنر

✓ بنر عرشه و پل

بنر عرشه و پل یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات محیطی است که بر روی عرشه و پل‌های عابر پیاده در داخل و خارج از شهر نصب می‌شوند. این نوع تبلیغات به ‌دلیل قرارگیری بر روی پل‌های هوایی در وسط جاده‌های پرتردد، توسط رانندگان و مسافرانی که در داخل ماشین هستند قابل مشاهده ‌است. به همین خاطر این نوع تبلیغات محیطی تأثیر چشمگیری بر افزایش فروش محصولات، خدمات و معرفی برند، خواهند گذاشت. قیمت چاپ بنر برای استفاده در طولانی مدت مقرون به صرفه است و به هیچ ‌عنوان دچار پارگی، کشیدگی یا تغییر شکل و رنگ نمی‌شود.

مزایای بنر عرشه و پل:

1) معرفی محصولات و برند خود به مخاطبین

2) قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بنر عرشه و پل نسبت به دیگر بنر بیلبوردهای تبلیغاتی

3) کمک به زیباسازی فضاهای شهری

4) ابزاری خلاقانه جهت انتقال پیام خود به مخاطبین

5) جذابیت هر چه بیشتر چاپ بنر از فواصل دور

چاپ بنر عرض 3 متر

✓ بنر استرابورد (بنر دوطرفه)

استرابورد در اصل به تابلوهای ایستاده بادبانی شکل گفته‌ می‌شود که طیف وسیعی را، از استفاده در تبلیغات محیطی و تبلیغات فروشگاهی برای مشاغل محلی و کوچک گرفته تا تبلیغات مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی و تبلیغات بین‌ شهری را شامل می‌شود.

بنرهای دو طرفه به خاطر وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارند در اغلب محیط ‌های شهری مانند پیاده‌ روها، حاشیه خیابان‌ها، فضاهای سبز و چهار راه‌ها قابل نصب هستند. بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات محیطی ارزان و پرسودی داشته‌ باشید که علاوه بر جذب مشتری جدید، مشتری‌های قدیمی خود را حفظ کنید، بنر دوطرفه یا بنر دورو بهترین گزینه است.

مزایای بنر استرابورد:

1) هزینه بسیار مناسب و اقتصادی

2) کمک به زیباسازی کناره بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها و معابر عمومی

3) قرارگیری بنر دوطرفه در زاویه دید رانندگان

4) معرفی برند، محصولات و خدمات خود به مخاطبین

5) سهولت در نصب به خاطر ابعاد بسیار کوچک

تبلیغات محیطی ارزان و پرسود

✓ تابلو فلکسی

چاپ فلکس یکی از اقتصادی‌ترین متریال‌ها در اجرای انواع تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی است که جهت آگاهی‌ بخشی، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها، مؤسسات کوچک و بزرگ، برندهای مطرح و همچنین تبلیغات نمایشگاهی و فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلو تبلیغاتی به خاطر استفاده از منبع نور در پس‌ زمینه، انعطاف پذیری بالا، درخشان بودن، سطح براق و جلوه‌های بصری متنوع، موجب جذب نگاه مخاطبین زیادی به ‌سمت این تابلو شده ‌است.

طراحی و چاپ تابلو فلکسی و نصب آن در مکان‌هایی مانند سر درب مغازه، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران و فست‌فودها، نمایشگاه‌ها، سر در شرکت‌ها، ایستگاه‌های مترو، بدنه قطارهای شهری، مجتمع‌های تجاری، استخر و اماکن ورزشی می‌تواند جزو تبلیغات محیطی ارزان و پرسود محسوب شود.

مزایای تابلو فلکسی:

1) قابلیت عبور دهی نور

2) مقاومت و ماندگاری بسیار بالا چاپ فلکسی

3) درخشندگی و زیبایی تابلو فلکسی نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی

4) دوام و مقاومت بالا این نوع چاپ در برابر عوامل طبیعی مانند نور خورشید، باد، باران، برف و گرد و خاک

5) بهترین تابلو تبلیغاتی برای سر درب مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به ‌تمامی سؤالات شما درباره تبلیغات محیطی ارزان و پرسود پاسخ داده باشد. همان طور که می‌دانید تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی، نقش موثری در ترغیب مخاطبان به خرید محصولات و خدمات و هم چنین افزایش فروش و سوددهی کسب و کارها دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید محصولات و خدمات کسب و کارتان با استفاده از ابزارهای تبلیغات محیطی همچون چاپ بنر عرض 5 متر بهتر به چشم مخاطبین دیده شود، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

چه روش‌هایی در تبلیغات محیطی ارزان و پرسود تأثیرگذار هستند؟

✓ داشتن ایده‌های خلاقانه
✓ خاص و منحصر به فرد بودن ایده‌های تبلیغاتی
✓ داشتن انعطاف پذیری
✓ توجه به جزئیات
✓ طراحی زیبا و خلاقانه

با کدام محصولات تبلیغاتی می‌توان فروش خود را چندین برابر کرد؟

با نصب برخی محصولات تبلیغات محیطی مانند بنرهای تبلیغاتی، پوسترها، برچسب‌ها، تبلیغات دیواری همچون کاغذ دیواری، چاپ وینیل یا استیکر، تبلیغات حمل و نقل شهری و تابلوهای فلکس در فضاهای باز و نمایشگاهی می‌توانید علاوه بر جذب مشتریان جدید، فروش و سوددهی کسب و کار خود را چندین برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *