بنر جشن تولد؛ سورپرایزی متفاوت برای کسانی که دوست دارید

بنر تولد

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

چاپ بنر تولد یکی از محبوب‌ترین المان‌های دکوراتیو جشن تولد کودکان و بزرگسالان است که روز به ‌روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود. طی چند سال اخیر برگزاری جشن‌های تولد با تغییر تحولات چشمگیری مواجه شده که یکی از مهمترین آنها، نصب بنر تولد و ایجاد یک تم هماهنگ در مراسمات و میهمانی‌های مختلف است.

چاپ بنر تولد در ایجاد یک دکور مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری تأثیر به سزایی دارد، زیرا با کمک این بنر مناسبتی می‌توانید عکس‌های یادگاری و لحظات زیبای خود را با تصویری چشم‌ نواز ثبت کنید. بنابراین اگر قصد دارید با استفاده از بنر تولد سورپرایزی متفاوت برای جشن تولد عزیزانتان بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بنر تولد

بنر جشن تولد چیست؟

همان طور که از نام بنر تولد پیداست، برای طراحی تم تولد یا دکوراسیون جشن تولد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنر مناسبتی در عرض رول‌های مختلف 3 متر و 5 متر تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. برای چاپ بنر جشن تولد، معمولاً از بنر مات استفاده می‌شود تا در صورت وجود سیستم‌های نورپردازی در مراسم، ایجاد رفلکس نور نکرده و تداخلی در عکاسی مراسم ایجاد نمی‌کند.

این‌ گونه بنر مناسبتی در واقع نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت انجام ‌می‌شود. این نوع بنر مناسبتی معمولاً در ابعاد بزرگ چاپ شده و بر روی یک استند یا شاسی نصب می‌گردد. به همین خاطر اگر می‌خواهید شب تولد خود یا عزیزانتان را به یک شب خاطره‌ انگیز تبدیل کنید، می‌توانید بنرهای تولد را در ابعاد مد نظر خود چاپ کرده و آن را به‌ منظور تزئین فضا در پشت سن یا میز پذیرایی قرار دهید.

چاپ بنر تولد

چاپ بنر جشن تولد چه ویژگی‌هایی دارد؟

بنرهای جشن تولد به ‌خاطر طراحی چشم‌ نواز و زیبایی فوق‌ العاده، طرفداران زیادی در بین افراد پیدا کرده است. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های چاپ بنر جشن تولد اشاره می‌کنیم:

✓ مقاومت و ماندگاری بسیار بالا چاپ بنر تولد در برابر خراشیدگی، پارگی، کشش، تا خوردگی، رنگ پریدگی و عوامل محیطی

✓ امکان چاپ بنرهای تولد در ابعاد و سایزهای دلخواه مشتریان

✓ دوام و ماندگاری بالا جوهر چاپ در طولانی‌ مدت

✓ قابلیت نصب آسان در هر مکان با در اختیار داشتن حداقل امکانات

✓ طراحی و چاپ بنر در کوتاه‌ترین زمان ممکن (یک‌ روز کاری)

چاپ بنر تولد

کاربردهای بنر جشن تولد

بنر تولد یکی از محصولات زیر مجموعه بنرهای مناسبتی است که برای انواع مراسم‌های جشن و شادی استفاده می‌شود. این نوع بنر مناسبتی اغلب برای ایجاد محیط زیبا و به یاد ماندنی در مراسمات کاربرد دارد. زیرا چاپ عکس تولد با طرح دلخواه می‌تواند لذت جشن تولد را برای عزیزانتان چندین برابر کند.

مجموعه چاپ سبحان، شامل انواع طرح‌های نوزادی، پسرانه، دخترانه، بزرگسال و… با تنوع فراوان است که تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد که شما به آسانی می‌توانید از بین طرح‌های موجود در سایت، طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از طریق چاپ وینیل طرح دلخواه خود را روی استیکر چاپ کنید و آن را روی تم پذیرایی، کارت دعوت تولد و… بچسبانید.

بنر تولد

محبوب‌ ترین طرح‌ های بنر تولد

بنرهای تولد از نظر نوع طراحی به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه پر طرفدارترین و محبوب‌ترین طرح‌های بنر تولد را به شما معرفی می‌کنیم:

✓ بنرهای طرح کودک

یکی از دسته‌های محبوب و پرطرفدار بنر تولد، بنرهای طرح کودک هستند. تنوع رنگی این طرح بنرها بسیار بالا بوده و نمایی شاد و جذاب را به عکس‌های تولد عزیزانتان می‌بخشند. بنرهای پرطرفدار کودک، با الهام گرفتن از شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه کودکان مانند باب اسفنجی، بن تن، میکی موس، مرد عنکبوتی و پاندا یا چاپ استیکر جذاب و عکس‌هایی بامزه از حیوانات چاپ می‌شوند.

✓ بنرهای طرح دخترانه

بنرهای طرح دخترانه مناسب دختران با سنین بالاتر هستند و شخصیت‌های محبوب کارتونی دخترانه مانند سیندرلا، سوفیا، ماشا کوچولوی، فروزن، توت‌فرنگی خانم، اسب تک‌شاخ، باربی و دختر کفشدوزک بر روی این بنرها قابل چاپ است.

✓ بنرهای طرح پسرانه

بنر تولد پسرانه با تنوع بسیار بالا و طرح‌های مختلف و مورد علاقه اغلب پسران مانند فضانورد، مینیون‌ها، طرح‌های فوتبالی، ماشین‌ها، باب اسفنجی، بچه رئیس، بتمن و سگ نگهبان چاپ می‌شود.

✓ بنرهای طرح بزرگسال

دسته دیگر از بنرهای تولد، بنرهای طرح بزرگسال هستند. این بنرها فاقد عکس شخصیت‌ها، اشیا و.. بوده و بر اساس علاقه شخصی، یک شعر یا یک دل‌ نوشته خاصی به چاپ می‌رسد.

چاپ بنر تولد پسرانه

قیمت چاپ بنر جشن تولد

قیمت چاپ بنر جشن تولد در مقایسه با دیگر متریال‌های مشابه مانند پلات یا پوستر، چاپ فلکس، چاپ سولیت یا حتی پاپ آپ، بسیار کمتر است و هیچ‌گونه محدودیتی در ابعاد و متراژ چاپ ندارد. هزینه چاپ بنر مناسبتی همچون بنر تولد، نسبت به دیگر متریال‌های مناسبتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت نهایی پس از بررسی‌های صورت گرفته به مشتریان اعلام می‌گردد.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره چاپ بنر جشن تولد، ویژگی‌ها و کاربردهای بنر جشن تولد و قیمت چاپ بنر جشن تولد پاسخ داده باشد. مراکز چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت می‌توانند تمامی طرح‌ها، عکس‌ها و ایده‌های دلخواه مشتریان را بر روی بنرهای خام تولد چاپ کرده تا بتوانید آنها را در هر مکانی که مد نظر دارید نصب کنید. پس اگر قصد سفارش چاپ بنر برای جشن تولد عزیزانتان را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب نمایید.

سؤالات متداول

برای چاپ بنر جشن تولد از چه متریالی استفاده می‌شود؟

در چاپ بنر تولد، از دو متریال بنر و سولیت استفاده می‌شود. زیرا بنر نسبت به سولیت قیمت پایین‌تری دارد و به‌ خاطر نوع بافت، ضخامت بنر و سطح مات، به ‌هیچ ‌وجه خاصیت عبور دهی نور و رفلکس نور پس از چاپ ندارد و برای استفاده در طولانی مدت بسیار مستحکم و بادوام است.

چه مواردی شامل خدمات جانبی سفارش چاپ بنر جشن تولد می‌شود؟

خدمات جانبی سفارش چاپ بنر جشن تولد شامل مواردی همچون دور بُری بنر، ولد کردن بنر و پانچ لبه‌های بنر می‌شود.

قیمت چاپ بنر برای تولد متری چند است؟

متری 85.000 تومان از جنس بنر چینی – سفارش شما در صورت تمایل رایگان پانچ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *