تعرفه چاپ بنر فوری و ارزان + لیست قیمت 1403

تعرفه چاپ بنر

زمانی که تصمیم دارید بنرهای فوری خود را برای چاپ به یک چاپخانه معتبر بسپارید، مهم است که بدانید تعرفه چاپ بنر چقدر است و هزینه بنر چاپ شده چگونه محاسبه می‌شود. چون که چاپخانه‌ها اغلب هزینه را بر اساس متر مربع به شما اعلام می‌کنند و تعرفه نهایی محاسبه شده کاملاً با آنچه شما تصور می‌کنید متفاوت است.

با تغییرات بازار ارز، تعرفه چاپ بنر ارزان و فوری دائماً در حال تغییر است و نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی برای آن تعیین کرد. بنابراین اگر می‌خواهید در مورد تعرفه چاپ بنر در سال 1403 بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه محاسبه تعرفه چاپ بنر

چاپ بنر به‌ عنوان بهترین ابزار تبلیغاتی، برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان و همچنین استفاده در مراسم‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همانند سایر ابزارهای تبلیغاتی موجود در بازار، مشتریان به ‌دنبال چاپ بنر ارزان هستند و اولین نکته مهمی که در مورد بنرها به ذهنشان می‌رسد نحوه محاسبه تعرفه چاپ بنر است.

برای محاسبه تعرفه بنرهای عرض 3 متر، بنر عرض 5 متر، بنر دوطرفه، بنر تسلیت، بنر تولد، بنر استند و بنرهای نمایشگاهی باید حتماً طول و عرض فایل چاپی آماده شده را داشته ‌باشید؛ زیرا بر اساس این فاکتور مهم، هزینه نهایی اعلام می‌شود.

تعرفه چاپ بنر عرض 3 متر

در ادامه به عوامل مهمی که بر نحوه محاسبه قیمت بنر تأثیرگذار هستند، اشاره می کنیم:

✔ جنس بنر (ایرانی یا خارجی)

یکی از عوامل مهمی که تعرفه فایل‌های چاپ شده را تعیین می‌کند، جنس بنر است. بنرهای خام در دو جنس خارجی و ایرانی تولید می‌شوند و هزینه چاپ بنرهای ایرانی بسیار کمتر از بنرهای چاپ شده خارجی است. چنانچه جنس بنر ایرانی یا خارجی باشد، می‌تواند بر تعرفه بنرهای چاپ شده تأثیر بگذارد.

چاپ بنر ایرانی ابعاد دلخواه (تا عرض 3 متر) هر متر مربع 75.000 تومان

چاپ بنر چینی ابعاد دلخواه (تا عرض 3 متر) هر متر مربع 88.000 تومان

✔ هزینه متر مربع بنر (قیمت هر متر مربع بنر)

بنرهای خام در دو سایز عرض 3 متر و عرض 5 متر موجود هستند که هزینه آنها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. مسلماً بنرهای عرض 5 متر از نظر متراژ هزینه چاپ بیشتری نسبت به بنرهای عرض 3 متر دارند. فوری یا عادی آماده شدن سفارشات هم ‌بر تعرفه چاپ بنر اثرگذار است، زیرا سفارشات فوری هزینه چاپ بالاتری دارند.

✔ طول و عرض بنر

طول و عرض بنر همان طول و عرض فایل چاپی آماده است که چاپخانه می‌خواهد آن را برای شما چاپ کند. بنرهای خام موجود در بازار معمولاً در دو سایز 3.20 و عرض 5 متر موجود است. در صورتی که طول و عرض فایل چاپی آماده از 3.20 متر کمتر باشد، معمولاً بر روی بنری با عرض 3.20 چاپ می‌شود و هزینه هم ‌بر اساس تعرفه بنر عرض 3.20 محاسبه می‌شود. اما اگر یکی از طرفین فایل چاپ شده از 3.20 متر بیشتر باشد، باید بر روی بنر عرض 5 متر چاپ شود و هزینه چاپ هم به ‌اندازه تعرفه چاپ بنر عرض 5 متر حساب می‌شود.

✔ حاشیه سفید دورتادور بنر (پرت کار)

تمامی بنرهای چاپ شده دارای حاشیه سفید 20 سانتی متری هستند، این بدین معناست که اگر طول و عرض بنر 4×3 سانتی‌متر باشد، باید 20 سانتی‌متر از اطراف سفیدی بنر در نظر گرفته شود. سفیدی اطراف بنر ها هم با هزینه کمتری نسبت به تعرفه یک متر مربع بنر محاسبه می‌شود، بنابراین تعرفه‌ای که از سفیدی دورتادور بنر به‌دست می‌آید به هزینه قبلی یعنی طول و عرض بنر افزوده می‌شود.

تعرفه و لیست قیمت بنر

خدمات چاپ بنر سبحان در نمایشگاه بین المللی تهران

مرکز تخصصی چاپ سبحان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ بنر ارزان و فوری در نمایشگاه بین المللی تهران است که تمامی محصولات نمایشگاهی خود را مستقیماً درب سالن نمایشگاه به‌تمامی مشتریان تحویل می‌دهد. با ارائه خدمات چاپ بنر نمایشگاهی در محل نمایشگاه بین المللی تهران توسط این مرکز، می‌توانید از مزایایی همچون کیفیت چاپ عالی، تعرفه چاپ بنر بسیار مناسب، تحویل به ‌موقع و هم چنین سرعت بالا در چاپ نسبت به دیگر چاپخانه‌های چاپ بنرهای نمایشگاهی بهره‌مند شوید.

چاپ سبحان انواع بنرهای نمایشگاهی مانند بنر عرض 3 متر، بنر عرض 5 متر، بنر دوطرفه و بنر استند را با بهترین کیفیت، کوتاه‌ترین زمان و همراه با هزینه بسیار مناسب به شما عرضه می‌کند. شعبه دیگر این مجموعه واقع در سالن 37 نمایشگاه بین‌المللی تهران است که شما عزیزان در ایام نمایشگاه می‌توانید در این دفتر سفارش خود را ثبت نمایید یا از طریق واتساپ و شماره تلفن‌های 22736203-021 و 22749107-021 با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

سوالات متداول

قیمت چاپ بنر چینی چقدر است؟

هر مترمربع بنر خارجی با عرض 3.20 متر، 88.000 تومان است.

قیمت چاپ بنر ایرانی چقدر است؟

هر مترمربع بنر ایرانی با عرض 3 متر، 75.000 تومان است.

آیا سفارش چاپ بنر نمایشگاهی ارزانتر است؟

تعرفه چاپ بنر و فلکس برای رویدادهای نمایشگاهی با تخفیف ویژه نمایشگاه همراه خواهد بود.

آیا هزینه پرت چاپ بنر هم محاسبه می شود؟

بله – در مورد سفارش های که عرض یا طول آنها با عرض 3 متر بنر پوشش داده نشود، هزینه پرت کار محاسبه می شود.

هزینه پانچ بنر چقدر است؟

هر پانچ بنر 1000 تومان است.

4 دیدگاه درمورد “تعرفه چاپ بنر فوری و ارزان + لیست قیمت 1403

  1. عاطفه اسدی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    قیمت بنر ایرانی ارزونتره، چرا؟ کیفیتش کمه یعنی؟

    1. سبحان پرینت گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله – کیفیت بنر خارجی از نظر دوام و مانگاری و رنگ بنر بهتر از بنر ایرانی است.

  2. Tanha گفت:

    عزیز خیلی قشنگ و مفید بود. توضیحاتتون واقعا دستتون دردنکنه کوتاه بسیار مختصر و کامل بود. چون اینهمه چرخیدم تو چاپ موارد اینچنین اما یه گروه یا تیمی اصلا درباره قیمت صداقت نداشتن. نگفتن که صداقتم باشه فقط جوری میگن مخاطب فکر میکنه همینه قیمت تمام شده. اما بعد از سفارش قیمتشون بچه میزاد که هیچ اون ته مها نوه نتیجه هم داره والا بخدا نه حالا صنف شما دیگه الان بیشتر صنف هاهم این شده بخدا ندیدم عینه چاپ سبحان صادق تر و روراست تر و علل الخصوص کاردرست تر مرسی داری سبحان

    1. سبحان پرینت گفت:

      ممنون از اعتماد شما به چاپ‌ سبحان
      خوشحالیم که محتوای ما براتون مفید و کاربردی بوده
      منتظر دیدار مجدد شما هستیم 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *