با چاپ بنر تبلیغاتی مشتری های بیشتری جذب کنید

چاپ بنر بیلبورد

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

یکی از ابزارهای ارتباطی کسب و کارها با مخاطبین برای جذب مشتری جدید، تبلیغات است. تبلیغات در رسانه ها، تبلیغات در اینترنت، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات محیطی جزو انواع رسانه های تبلیغاتی محسوب می شوند، اما در این بین روش های تبلیغات محیطی نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی از قدمت بیشتری برخوردار هستند.

چاپ بنر تبلیغاتی یکی از مناسب‌ترین روش های تبلیغات محیطی است که صاحبان کسب و کارها و مشاغل با استفاده از آن می توانند مشتری های بیشتری را جذب کنند. حالا ما در این مطلب قصد داریم به طور کامل به معرفی چاپ بنر  تبلیغاتی و انواع بنرهای تبلیغاتی عریض بپردازیم تا شما بهتر بتوانید مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چاپ بنر تبلیغاتی

چاپ بنر تبلیغاتی چیست؟

چاپ بنر تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی هستند که علاوه بر جذابیت بصری، بیشترین تأثیر را بر روی جذب مشتریان دارد. این سازه تبلیغاتی جهت تبلیغات محیطی، معرفی شرکت‌ها، کارخانه‌ها، موسسات کوچک و بزرگ، برندهای مطرح و هم چنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ بنر را می‌توان پرطرفدارترین متریال گروه چاپ فضای باز یا خارجی (Out Door) و محیط‌های نمایشگاهی دانست که متریالی از جنس PVC دارد.

چاپ بنر در واقع نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت بر روی رول‌های خام بنر انجام‌ می‌شود. این‌گونه روش تبلیغاتی هیچ‌گونه محدودیتی در ابعاد و متراژ چاپ ندارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود از بین انواع بنر تبلیغاتی یک نوع را انتخاب کرده و سفارش دهید. به عنوان مثال از بنر عرض 5 متر برای بیلبوردهای عظیم شهری یا عرشه و پل های عابر پیاده استفاده می شود تا در معرض دید مخاطبین بیشتری قرار گیرد.

مهم ترین تفاوت چاپ بنر تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی:

  1. هزینه اجرایی کمتر
  2. پتانسیل جذب مخاطبین بیشتر
  3. قابلیت نصب و پیاده سازی در هر نقطه ای از شهر
  4. تاثیرگذاری بیشتر در ذهن مخاطبان
  5. بازدهی در کمترین زمان ممکن
چاپ بنر تبلیغاتی

انواع بنرهای تبلیغاتی عریض

بنرهای تبلیغاتی در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف، با نهایت سلیقه طراحی‌ شده‌اند که هر کدام از آنها به بهترین نحو ممکن وظیفه یک تبلیغات حرفه‌ای را انجام می‌دهند. در ادامه به معرفی انواع بنرهای تبلیغاتی عریض می‌پردازیم:

1) بنر بیلبورد های تبلیغاتی

چاپ فلکس و چاپ بنر مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات در حوزه محیطی یا شهری است و بهترین گزینه برای هرگونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله بیلبورد، محسوب می‌شود. مهمترین ویژگی چاپ بنر عرض بالا ابعاد آن است که معمولا عرض بنرهای معمولی به صورت کلی نهایتا 3.20 متر است اما در بنرهای عریض، طرح روی رول عرض 5 متر بصورت یکپارچه چاپ می‌شود.

چاپ وینیل نیز گاهی اوقات برای پوشش بیلبوردها مورد استفاده قرار می گیرد، اما دوام و مقاومت کافی ندارد. بنر بیلبورد اغلب دارای نور پردازی داخلی بوده که در معابر عمومی، کنار جاده‌های اصلی یا بزرگراه‌ها نصب می‌شوند. از آن‌جایی که روزانه تعداد زیادی از رانندگان و عابران پیاده از کنار این تبلیغات چاپی عبور می‌کنند، بیشتر در معرض دید و جلب توجه آن‌ها قرار می‌گیرد.

بنر بیلبورد تبلیغاتی

بنرهای تعاملی

بنرهای تعاملی از نظر محتوایی این توانایی را دارند که بصورت مفهومی پیام خود را به مخاطب برسانند. اینگونه بنر تبلیغاتی معمولاً حاوی المان‌هایی است که اطلاعات آنها در کمترین زمان ممکن مورد تجزیه و تحلیل و دریافت مخاطب قرار می‌گیرد. بنرهای تعاملی، معمولا در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به فرهنگ سازی یا القای یک رفتار به جامعه مخاطبان وجود داشته باشد. معمولا کسب و کارها در راستای اجرای رسالت های اجتماعی خود به سمت این گونه تبلیغات می روند. چاپ بنر نمایشگاهی هم جزو بنرهای تعاملی محسوب می شود.

بنر استرابورد (بنر دو طرفه)

یکی از محبوب‌ترین نوع بنرهای تبلیغات محیطی، چاپ بنر دوطرفه یا استرابورد است. لمپوست بنر سازه‌ای است که امکان چاپ بر روی هر دو سطح (پشت و رو) بنر وجود دارد و معمولاً به‌ صورت معلق و آویزان در مکان‌های شلوغ و پر تردد مانند وسط پارک‌ها، جاده‌های دوطرفه یا بلوارها، فروشگاه‌ها و مغازه‌های شلوغ، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، معابر دانشگاه‌ها و ادارات، مراکز تجاری و فرهنگی نصب می‌شود تا مخاطبینی که در هر دو طرف مسیر در حال تردد هستند بتوانند پیام طرفین بنر را به ‌راحتی مشاهده کنند.

استرابوردها یا چاپ بنر دوطرفه طیف وسیعی را، از استفاده در تبلیغات محیطی و فروشگاهی برای یک کسب و کار محلی و خُرد گرفته تا تبلیغات در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، تبلیغات بین شهری را شامل می‌شود. بنرهای دورو بخاطر وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارند در اغلب محیط‌های شهری مانند پیاده‌روها، حاشیه خیابان‌ها، فضاهای سبز و چهار راه‌ها قابل نصب هستند.

چاپ بنر تعاملی

جمع بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم با مطالعه این مطلب متوجه شده باشید که چگونه با استفاده از چاپ بنر تبلیغاتی، مشتری های بیشتری جذب کنید. همانطور که می دانید تبلیغات هوشمندانه، خلاقانه و باکیفیت با استفاده از ابزار تبلیغاتی مانند بنر یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای بهتر دیده شدن کسب‌ و کار شما و همچنین جدب مشتریان بیشتر است.

همچنین چاپ بنر تبلیغاتی نسبت به دیگر متریال‌های چاپ و تبلیغات محیطی، قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه تری دارد. بنابراین اگر می خواهید با چاپ بنر تبلیغاتی مشتری های بیشتری جذب کنید، می توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

سوالات متداول

مقاومت و ماندگاری چاپ بنر تبلیغاتی چگونه است؟

بنر تبلیغاتی به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و همچنین مقاومت و ماندگاری بسیار بالا در برابر صدمات و عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، طوفان، برف، رطوبت، شستشو، حرارت و شوینده‌های الکلی قوی، به ‌سختی دچار خراشیدگی، رنگ‌ پریدگی، پارگی یا آسیب دیدگی می‌شود.

آیا چاپ بنر تبلیغاتی قابل شستشو و ضدآب است؟


بله، بنر های تبلیغاتی چاپ شده کاملا ضدآب و قابل شستشو است و نسبت به شوینده‌ های الکلی ضعیف مقاوم بوده و دچار آسیب یا رنگ‌ پریدگی نمی‌شود. اما برای حفظ دوام و زیبایی چاپ بنر، هنگام تمیز کردن از شوینده‌های سبک و دستمال نیمه مرطوب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *