آشنایی با چاپ عکس روی چوب

چاپ عکس روی چوب

زمان تخمینی مطالعه: 6 دقیقه

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن، چاپ عکس روی چوب است. با استفاده از چاپگر فلت بد می‌توانید انواع طرح‌های گرافیکی و متنی را به‌ صورت باکیفیت و واضح بر روی چوب طبیعی، فیبر و MDF چاپ کنید. چاپ عکس روی چوب تمام خواص طبیعی چوب را حفظ کرده و به تصاویر گرافیکی زیبایی و جذابیت فوق العاده ای می‌بخشد.

از تصاویر جشن‌های خانوادگی گرفته تا مناظر طبیعی زیبا، هر عکسی که برای چاپ بر روی چوب انتخاب می‌کنید یک اثر هنری منحصر به فرد و ارزشمند محسوب ‌می‌شود. در ادامه اگر قصد آشنایی با چاپ عکس روی چوب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ فلت بد عکس روی چوب بیشتر آشنا کنیم.

چاپ عکس روی چوب

چاپ عکس روی چوب چگونه انجام‌ می‌شود؟

چاپ عکس روی چوب یکی از پرکاربردترین و جذاب‌ترین روش‌های دیجیتال پرینت است که بیشتر جهت تبلیغات نمایشگاهی، دکوراسیون داخلی، تزئینات و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ثبت انواع طرح‌ها و نقش‌های متنوع بر روی قطعات چوبی با ابعاد و ضخامت‌های مختلف، تنها با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد انجام می‌گیرد که انتخاب هر سایز و ضخامت چوب بستگی به سلیقه و کاربرد مشتریان دارد.

فرآیند چاپ روی چوب بدین صورت است که ابتدا چوب داخل صفحه چاپگر فلت بد فیکس می‌شود، سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌افزار به رایانه دستگاه متصل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر یووی را به ‌صورت مستقیم بر روی سطح چوب طبیعی پخش می‌کند. سپس جوهر UV در معرض تابش اشعه ماورا فرابنفش قرار می‌گیرد که همین امر باعث خشک شدن سریع طرح یا تصاویر ارسالی چاپ شده می‌شود.

فرقی نمی‌کند سطح چوب مورد نظر تیره باشد یا روشن، طرح مورد نظر شما بسیار سریع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به چاپ می‌رسد. در فرآیند چاپ روی چوب با سطح تیره و مشکی ابتدا یک لایه رنگ سفید بر روی کار چاپ می‌شود و سپس طرح اصلی روی آن نقش می‌بندد.

چاپ عکس روی نئوپان چوب

مزایای چاپ فلت بد و یووی روی چوب چیست؟

درحال ‌حاضر چاپ فلت بد روی چوب یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ و تبلیغات محیطی است که امروزه طرفداران زیادی در بین صاحبان مشاغل و کسب و کارها پیدا کرده است. این نوع روش چاپ مستقیم بخش رو به رشد چاپ جوهرافشان دیجیتال است که در مقایسه با سایر روش‌های چاپ قدیمی، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

چاپ فلت بد و یووی روی چوب دارای مزایا و برتری‌هایی نسبت به دیگر روش‌های چاپی هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم:
امکان تهیه تابلو در ابعاد مختلف
انتقال حس طبیعی و واقعی به تصاویر
قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه
تنوع در انتخاب چوب (mdf، فیبر، نئوپان و چوب طبیعی)
مقاومت و دوام بالا به‌ خصوص در برابر خراشیدگی و شوینده‌های الکلی
چاپ تصویر با دقت و کیفیت عالی
یک هدیه منحصر به فرد و خاص برای عزیزان
کاملاً دوستدار محیط‌زیست
ماندگاری رنگ و جلا چاپ برای مدت زمان طولانی
قابلیت چاپ رنگ سفید بر روی چوب با سطح تیره
کیفیت چاپ و جذابیت رنگ بسیار عالی
پتانسیل بالا در ایجاد خلاقیت و نوآوری انواع آثار هنری

چاپ فلت بد روی چوب

انواع محصولات چاپ عکس روی چوب

با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد و کمی خلاقیت می‌توانید انواع طرح‌ها و تصاویر گرافیکی جذاب را بر روی انواع قطعات چوب طبیعی، فیبر و MDF چاپ کنید. طی چند سال اخیر از چاپ عکس روی چوب در دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای اداری و مسکونی، کارهای تبلیغاتی و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان استفاده‌های گوناگونی می‌شود.

طرح‌ها و تصاویری که با استفاده از چاپگر فلت بد بر روی محصولات چوبی به چاپ می‌رسد، می‌توان در مکان‌های مختلف استفاده نمود. در ادامه به انواع محصولات چاپ عکس روی چوب می‌پردازیم:
لوازم چوبی منزل مانند کابینت، میز، کمد و بوفه
دیوارپوش‌ها و پارتیشن‌های چوبی
آینه‌های دکوراتیو چوبی
انواع ساعت‌های چوبی
چاپ روی تخت و سرویس خواب
جعبه‌های چوبی
ادوات موسیقی چوبی از جمله کاخن و گیتار
کارت‌های چوبی مگنت
تقویم رومیزی چوبی
اسباب‌ بازی‌ها و پازل‌های چوبی
لوح تقدیر و تندیس چوبی
ماکت سازی
چاپ زیر لیوانی چوبی
‌وسایل تزئینی
ساخت انواع قاب عکس و شاسی
تابلو تبلیغاتی چوبی
انواع جا کلیدی
انواع استند های رومیزی موبایل و…

***

***

چاپ عکس روی جعبه چوبی

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره نحوه چاپ عکس روی چوب، مزایای چاپ یووی روی چوب و همچنین انواع محصولات چاپ عکس روی چوب پاسخ داده باشد. چاپ مستقیم روی چوب، قابلیت چاپ بر روی سطح چوب طبیعی، نئوپان، فیبر و MDF با ضخامت‌های مختلف، با بهترین کیفیت رنگ و چاپ با طول عمر طولانی را دارد.

بنابراین اگر قصد سفارش چاپ فلت بد روی چوب را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید. مجموعه ما با تجربه غنی در زمینه چاپ دیجیتال و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ یووی می‌تواند تمامی عکس‌ها و المان‌های گرافیکی را به ‌راحتی بر روی انواع چوب طبیعی، فیبر و MDF چاپ کند.

سؤالات متداول

چاپ فلت بد عکس روی چوب تا چه ابعادی قابل انجام است؟


چاپ عکس روی چوب محدودیتی در حداقل ابعاد چاپ ندارد. اما حداکثر عرض، طول و ارتفاع چاپ در آن به ‌ترتیب 130 سانتی‌متر، 250 سانتی‌متر و 15 سانتی‌متر است.

قیمت چاپ عکس روی چوب به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی مانند ابعاد و اندازه چوب، نوع چوب، کیفیت چاپ و وضوح عکس، پوشش‌های محافظ، تعداد عکس‌ها، تحویل فوری، خدمات اضافه، هزینه ارسال و امکان چاپ به‌ صورت سفارشی در قیمت چاپ عکس روی چوب تأثیر گذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *