عکس خودتان را روی کاغذ دیواری چاپ کنید!

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

چاپ عکس روی کاغذ دیواری یکی از ایده‌های جذابی است که احتمالاً شما هم دوست دارید آن را انجام دهید! چاپ عکس عروسی روی کاغذ دیواری، عکس‌های تولد یا یادگاری مدل‌هایی هستند که می‌توانید اجرا کنید. برای آشنایی با این روش، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

چاپ یووی رول کاغذ دیواری چیست؟

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های چاپ دیجیتال که با استفاده از آن می‌توانید نقوش مورد نظر خود را مستقیماً بر روی کاغذ دیواری خام انتقال دهید، چاپ کاغذ دیواری یووی رول است. پوسترهای دیواری نقش به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند و عمدتاً به صورت رولی یا ابعاد سفارشی تولید می‌شوند. در چاپ یووی رول کاغذ دیواری، رنگ‌ها از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری خاصی در سطح متریال چاپ شده می‌گردد.

چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه معمولاً برای مقاصد گوناگون از جمله تبلیغات برند، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها، به ‌ویژه زیباسازی و دکور محیط با استفاده از آثار هنری مشهور یا طرح‌های گرافیکی خاص برای فضاهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپ انواع طرح‌ها و مدل‌های متنوع بر روی کاغذ دیواری، تنها با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول انجام می‌گیرد که انتخاب هر طرح و مدل کاغذ دیواری به سلیقه و کاربرد مشتریان بستگی دارد.

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

چاپ عکس روی کاغذ دیواری چطور انجام‌ می‌شود؟

چاپ عکس روی کاغذ دیواری در واقع نوعی پوشش تزئینی است که در کنار یکدیگر بر روی دیوار یا هر سطح عمودی نصب می‌شوند و در کل یک پوستر دیواری یکپارچه را می‌سازند و جنسی از کاغذ به ‌همراه روکشی از PVC یا پلی اورتان دارند.

فرآیند چاپ عکس روی کاغذ دیواری بدین صورت است که ابتدا کاغذ دیواری داخل صفحه چاپگر چاپ مستقیم فیکس می‌شود، سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌افزار به رایانه دستگاه متصل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر یووی را بر روی سطح رول پخش می‌کند، سپس لامپ‌های یووی تعبیه شده در دستگاه جوهر را به ‌سرعت خشک می‌کنند.

بنابراین جوهر پخش شده بر روی سطح پوستر دیواری، فرصت خشک شدن پیدا نخواهد کرد که در نهایت منجر به کیفیت بالا چاپ می‌شود و جزئیات در طرح‌های چاپ شده بسیار دقیق و روشن به نظر می‌رسند. انواع کاغذ دیواری با طرح‌های مختلف مانند کاغذ دیواری عکس خودم و کاغذ دیواری سه ‌بعدی در تیراژهای بالا قابل‌ اجرا هستند. با چاپ عکس عروسی روی کاغذ دیواری یا چاپ بوم نقاشی می‌توانید دیوارهای خانه تان را جذاب‌تر کنید!

چاپ عکس عروسی روی کاغذ دیواری

مزایا و کاربردهای چاپ طرح دلخواه روی کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری و چاپ کنواس یکی از بهترین ابزارها برای تغییر دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی مختلف است. همان طور که می‌دانید تبدیل عکس به پوستر دیواری یک مزیت عالی برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها محسوب‌ می‌شود. زیرا با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول می‌توانید طرح‌های متنوع و جذاب را مستقیماً بر روی رول‌های خام کاغذ دیواری چاپ کنید.

چاپ طرح دلخواه روی کاغذ دیواری دارای مزایا و کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
کاملاً ضد آب و قابل شستشو
امکان چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا
نصب آسان
انتقال احساس طبیعی و واقعی به طرح‌های دلخواه
بدون ایجاد حساسیت برای کودکان و افراد سالمند
سرعت بالای تغییر دکوراسیون
مقاومت و ماندگاری بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، حرارت، عوامل محیطی، خراشیدگی و شوینده‌های الکلی
عدم خراشیدگی و رنگ پریدگی جوهر چاپ طی مدت زمان طولانی
عدم محدودیت در طرح و رنگ
چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل و محل کار
استفاده از کاغذ با طرح‌های ساده و رنگ‌های سفید و سیاه برای دیوار اماکن اداری
طراحی و تزئین دیوار قهوه‌ خانه‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ ها با کاغذ دیواری طرح سه‌ بعدی
تزئین فضاهای هنری و اتاق خواب با چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه
استفاده از چاپ کاغذ دیواری طرح برجسته و گلدار برای نمای پشت تلویزیون
چاپ کاغذ دیواری‌های فانتزی و عروسکی برای اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری عکس خودم

قیمت چاپ عکس روی کاغذ دیواری

هزینه و قیمت چاپ عکس روی پوستر دیواری به طور مستقیم به جنس متریال، نوع و کیفیت چاپ کاغذ دیواری انتخابی و همچنین ابعادی که مشتری در نظر گرفته، بستگی دارد. طرح‌ها و تصاویر چاپ شده روی پوستر، ممکن است قیمت چاپ را اندکی افزایش دهد. اما این تفاوت قیمت آن‌ قدر نیست که شما را از خرید طرح مورد نظر به علل مختلف مربوط به طرح و رنگ منصرف کند.

عوامل مختلفی مانند ابعاد و متراژ کاغذ دیواری، جنس آن، برند تولید کننده، کیفیت چاپ و وضوح تصاویر، پوشش‌های محافظ، تعداد عکس‌ها، تحویل فوری، خدمات اضافه، نحوه ارسال و همچنین امکان چاپ به صورت سفارشی در قیمت چاپ عکس روی پوسترهای ایرانی و خارجی تأثیر گذار هستند. قیمت چاپ کاغذ دیواری با توجه به نوسانات بازار ارز، دائماً در حال تغییر است. به همین خاطر قبل از ثبت سفارش نسبت به استعلام قیمت از طریق واتساپ اقدام نمایید.

چاپ کاغذ دیواری با عکس خودم

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به ‌تمامی سؤالات شما درباره چاپ عکس روی کاغذ دیواری، نحوه چاپ عکس روی آن، مزایا و کاربردها پاسخ داده باشد. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول می‌توانید تمامی رنگ‌ها و پیچیده‌ترین طرح‌ها را با ظرافت و دقت چاپ نمایید؛ مانند کاغذ دیواری عکس خودم.

اگر می‌خواهید عکس خودتان را روی کاغذ دیواری چاپ کنید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب نمایید. تمامی کاغذ دیواری‌های چاپی مجموعه ما توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ یووی رول چاپ می‌شوند که چاپ عکس عروسی روی کاغذ دیواری از دیگر خدمات پرطرفدار مرکز تخصصی چاپ سبحان به‌ شمار می‌رود.

سؤالات متداول

کاغذ دیواری چه جایگاهی در دکوراسیون داخلی دارد؟

چاپ عکس روی کاغذ دیواری یکی از المان‌های تأثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، ادارت و دیگر ساختمان‌ها است. طرح‌های زیبا و خاص چاپ کاغذ دیواری مانند طرح‌های کودکانه و کارتونی، طرح اشکال هندسی، طرح گلدار، طرح مناظر طبیعی، چهره افراد و شخصیت‌های مهم، طرح پتینه، طرح چوبی و سنگی و… در زیباسازی و تزئین دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند.

چرا باید از کاغذ دیواری طرح دلخواه استفاده کنیم؟

با استفاده از چاپ عکس دلخواه روی کاغذ دیواری، می‌توانید هر طرح و رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید. زیرا به شما این امکان را می‌دهد که طرح کاغذ دیواری خود را متناسب با تم داخلی منازل، مبلمان، وسایل چوبی و پرده‌ها انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *