بهترین مرکز چاپ uv در تهران

بهترین مرکز چاپ یووی در تهران

زمان تخمینی مطالعه: 9 دقیقه

بهترین مرکز چاپ uv در تهران کجاست؟ این سؤال دغدغه همیشگی افرادی است که به ‌دنبال بهترین مرکز چاپ uv در تهران هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ نمایند. زیرا مراکز چاپ یووی با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های چاپ یووی، می‌توانند طرح‌های متنوع و جذاب را مستقیماً بر روی سطح صاف و مسطح اجسام چاپ کنند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مرکز چاپ uv در تهران آشنا کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مرکز چاپ uv در تهران

چاپ uv چیست؟

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین خدمات چاپ مستقیم اجسام که تحول بزرگی در صنعت چاپ دیجیتال به وجود آورد، چاپ uv است. اغلب کسب و کارها این نوع چاپ مستقیم را با نام‌های چاپ فلت بد یا چاپ یووی فلت بد نیز می‌شناسند. چاپ یووی بیشتر جهت تبلیغات محیطی، تزئینات، دکورسازی و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوام و ماندگاری خدمات چاپ مستقیم اجسام با توجه به نوع جنس و پوشش سطحی با یکدیگر متفاوت است.

فرآیند چاپ uv بدین صورت است که ابتدا متریال مورد نظر مانند چاپ روی چوب و MDF، شیشه، آینه، پلکسی، سنگ، فلز، کاشی، پارکت، شاسی چوبی، کامپوزیت، مولتی استایل، فلش مموری، هارد اکسترنال، پازل، پاور بانک، قاب گوشی و… داخل صفحه چاپگر یووی قرار می‌گیرد، سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌ افزار به رایانه دستگاه متصل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر یووی را به ‌صورت مستقیم بر روی سطح صاف محصولات پخش می‌کند. سپس طرح چاپ شده در معرض تابش اشعه ماورا فرابنفش قرار گرفته و پلیمریزه می‌شود.

بهترین مرکز چاپ uv در تهران

مزایا و کاربردهای چاپ یووی

چاپ یووی به ‌دلیل ویژگی‌ها و مزایای خاص و منحصر به فردی که دارد، نسبت به سایر روش‌های تبلیغات محیطی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. زیرا کاربردهای چاپ فلت بد بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. از زیباسازی دکوراسیون داخلی گرفته تا هدایای تبلیغاتی کسب و کارها، تنها گوشه‌ای از کاربردهای این نوع روش چاپی هستند.

✓ چاپ روی اجسام

کاملاً ضد آب و قابل شستشو
ماندگاری رنگ و جلای چاپ طی مدت زمان طولانی
قابلیت چاپ بر روی طیف گسترده‌ای از اجسام مسطح
مقاومت و ماندگاری بالا جوهر یووی در برابر عوامل محیطی
دارای سطحی کاملاً برجسته و درخشنده با جذابیت بصری ویژه
کاملاً بدون بو و دوستدار طبیعت
عدم نیاز به آماده‌ سازی بستر چاپ
امکان چاپ بر روی سطوح شفاف و مات
چاپ لایه‌های مختلف رنگ در یک مرحله چاپ
پتانسیل بالا برای تولید محصولات خلاقانه و نوآورانه

✓ کاربردهای چاپ مستقیم روی اجسام

چاپ روی چوب و MDF در دکوراسیون داخلی و خارجی
پرینت تصاویر روی شیشه لوازم خانگی مانند شیشه هود آشپزخانه، شیشه مایکروفر، فر و…
چاپ عکس روی آینه قدی با قاب چوبی در اتاق‌ خواب‌ها، فروشگاه‌های لباس و مزون‌ها
چاپ روی انواع کاشی و سرامیک جهت استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، فضاهای نمایشگاهی و…
ساخت استند رومیزی فلزی، تابلوهای راهنما طبقات و سر در شرکت‌ها با طرح دلخواه
ساخت انواع تابلوهای راهنما، ساخت تندیس و لوح با پلکسی چاپی
چاپ روی سنگ برای ساخت انواع لوح و تندیس‌های سنگی تزئینی
پرینت طرح تبلیغاتی روی پاور بانک، هارد اکسترنال و قاب گوشی
ثبت عکس دلخواه روی انواع تابلو شاسی چوبی
پلی‌ کربنات برای تولید پنل راهنمای دستگاه‌های صنعتی و…

چاپ روی پارکت و چوب

بهترین مرکز چاپ uv در تهران کجاست؟

شاید شما هم جهت پیدا کردن معتبرترین چاپخانه برای چاپ یووی با مشکل مواجه شده باشید و ندانید بهترین مرکز چاپ uv در تهران کجاست؟

مراکز چاپ دیجیتال از گذشته تاکنون به پیشرفت‌های چشمگیری دست‌ یافته‌اند، اما با ورود چاپ یووی در صنعت چاپ و تبلیغات محیطی، چاپ کردن روی سطوح و اجسام مختلف دیگر یک رؤیا نیست. انتخاب بهترین مرکز چاپ uv در تهران یکی از گزینه‌هایی است که صاحبان کسب و کارها با استفاده از آن می‌توانند جهت ثبت سفارش به آنجا مراجعه کرده و انواع محصولات تولیدی چاپ یووی را به ‌صورت فوری سفارش دهند.

در ادامه به ‌صورت مختصر به معرفی چاپ سبحان می‌پردازیم:

✓ معرفی چاپ سبحان

یکی از معتبرترین و بهترین مرکز چاپ uv در تهران، مرکز تخصصی چاپ سبحان است که سابقه درخشانی در زمینه خدمات چاپ فلت بد مانند چاپ روی چوب، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک، پارکت، سنگ، چاپ روی پلکسی، فلز، قاب گوشی، پاور بانک و… دارد. مجموعه ما با بهره‌مندی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ یووی و همراهی تیمی کاملاً حرفه‌ای و کار آزموده، آماده ارائه انواع خدمات چاپ مستقیم اجسام به شماست.

مرکز تخصصی چاپ uv چاپ سبحان یکی از مراکز مطمئن، از نظر کیفیت و قیمت مناسب در زمینه چاپ یووی تهران می‌باشد. تمامی محصولات چاپ شده توسط چاپگر یووی، قابلیت چاپ بر روی کلیه سطوح صاف و مسطح را دارند تا خیال شما عزیزان از بابت کیفیت چاپ محصولات راحت باشد. چاپ یووی از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر عوامل محیطی، رطوبت، حرارت، شستشو، خراشیدگی، رنگ پریدگی و سایر آسیب‌های احتمالی برخوردار است.

✓ انواع خدمات uv در چاپ سبحان

مرکز تخصصی چاپ سبحان، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها محصولات چاپ یووی است. این مجموعه از گذشته تاکنون در زمینه خدمات چاپ مستقیم اجسام موفق عمل کرده، به‌ طوری که تمامی مشتریان از محصولات تولیدی چاپ یووی جهت تبلیغات نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند. چاپ سبحان بهترین مرکز چاپ uv در تهران است که نسبت به دیگر چاپخانه‌های چاپ دیجیتال کیفیت چاپ عالی و مطلوب تری دارد.

خدمات uv در مرکز تخصصی چاپ سبحان شامل چاپ بر روی طیف گسترده‌ای از انواع مواد و متریال با سطح صاف مانند چوب طبیعی و MDF، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک، سنگ، پارکت، کنواس یا تابلو بوم نقاشی، پلکسی، فلزات، کامپوزیت، پلی‌کربنات، فوم برد، چرم مصنوعی یا چرم طبیعی، PVC، آسمان مجازی، شاسی چوبی، مولتی استایل، فلش مموری، هارد اکسترنال، پازل، پاور بانک، قاب گوشی و سی دی می‌شود.

✓ قیمت چاپ uv در چاپ سبحان

در برآورد قیمت چاپ uv در چاپ سبحان چندین و چند عامل مهم مانند سایز سطوح چاپی، ارتفاع قطعه چاپی، میزان جوهر مصرفی، جنس محصول، تعداد سفارشات چاپ، مدت زمان چاپ، میزان حساس بودن متریال مورد استفاده، ابعاد متریالی که چاپ روی آن انجام‌ می‌شود و همچنین هزینه چاپ رنگ سفید پس‌ زمینه تأثیرگذار هستند. هر کدام از عوامل نام برده شده در قیمت نهایی چاپ UV تأثیر چشمگیری دارند، به همین دلیل قیمت دقیق چاپ یووی بعد از اتمام کار و بررسی سایز کار، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود.

برخی از سفارشات مانند فلزات، آینه، شیشه یا سنگ که رنگ زمینه آن‌ها تیره است و قابل چاپ کردن نیستند، هزینه چاپ بیشتری دارند. زیرا پیش از چاپ طرح اصلی، یک لایه رنگ سفید روی آنها چاپ می‌شود تا طرح اصلی بدون نقص به چاپ برسد. به همین دلیل چاپ سبحان در زمان محاسبه قیمت چاپ UV هزینه چاپ رنگ سفید را صورت مجزا محاسبه می‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت چاپ یووی نسبت به سایر روش‌های تبلیغات محیطی انعطاف‌ پذیری بیشتری در قیمت‌ گذاری دارد و نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی برای آن تعیین کرد.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره بهترین مرکز چاپ uv در تهران پاسخ داده باشد. همان طور که می‌دانید مراکز چاپ UV متعددی در تهران وجود دارد که به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد که فرآیند چاپ را مستقیماً بر روی سطوح صاف و سخت اجسام انجام دهند. اگر قصد سفارش هر کدام از محصولات تولیدی چاپ یووی را دارید، می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید.

سؤالات متداول

چطور با یک دستگاه چاپ UV به درآمد عالی برسیم؟

صاحبان کسب و کارها با خرید متریال‌های خام مانند قاب گوشی، چوب، آینه، شیشه، کاشی و سرامیک، سنگ، فلز، پاور بانک، پارکت، سی‌دی، هارد اکسترنال، فلش مموری، پلاستیک، پلکسی، کامپوزیت، مولتی استایل، شاسی چوبی، پازل، آسمان مجازی و تابلو کنواس و تحویل آنها به چاپخانه می‌توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند.


چاپ سبحان به‌جز خدمات چاپ مستقیم اجسام، چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

خدمات چاپ فضای باز، خدمات چاپ این دور یا فضای بسته، خدمات چاپ کاغذ دیواری، خدمات چاپ محصولات اداری و خدمات سازه‌های نمایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *