10 نکته تبلیغات چاپی در نمایشگاه

تبلیغات چاپی در نمایشگاه

حضور کسب و کارها و مشاغل در نمایشگاه فرصتی عالی برای تبلیغات، بازاریابی، اطلاع رسانی و همچنین معرفی محصولات و خدمات به مشتریان است. اما این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات مؤثر و خلاقانه با استفاده از ابزارهای چاپی در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه، می‌تواند تأثیر چشمگیری بر روی بازدید کنندگان در حال تردد داشته‌ باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 نکته تبلیغات چاپی در نمایشگاه آشنا کنیم. پس توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

پوسترهای دیواری نمایشگاهی

✔ زودتر از شروع نمایشگاه اقدام به تبلیغات کنید

اولین قدم برای تبلیغات در فضای باز و نمایشگاهی، استفاده از ابزارهای تبلیغات محیطی مانند پوستر تبلیغاتی و چاپ بنر برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به بازدیدکنندگان قبل از شروع نمایشگاه است. بنرهای چاپی اغلب در عرض 3 متر، 5 متر و بنر دوطرفه تولید می‌شوند که هر کدام از آنها برای تبلیغات در فضای بیرونی نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر ابزارهای تبلیغات محیطی در مکان مناسبی نصب شوند، می‌توانند پیام شما را به بهترین شکل ممکن به مشتری انتقال دهند و این موضوع شروع خوبی برای رقابت شما با دیگر رقباست.

✔ به مشتریان خود کارت دعوت ارسال کنید

شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ برای دعوت از مشتریان به حضور در نمایشگاه، باید هزینه‌های نسبتاً زیادی را برای چاپ کارت دعوت صرف کنند. این روش یکی از گران‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب‌ می‌شود، اما شما می‌توانید کارت دعوت را برای مشتریان سودآور یا خوش حساب خود به‌ صورت محدود چاپ و ارسال کنید.

✔ تبلیغات با پوسترهای باکیفیت داخلی را فراموش نکنید

تبلیغات در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه با استفاده از پوسترهای با کیفیت مانند بک لایت، چاپ تراکت و چاپ کاغذ دیواری در جذب بازدیدکنندگان تأثیر به سزایی دارد. مهم نیست که چگونه محصولات یا خدمات کسب و کار خود را نزد مشتریان تبلیغ می‌کنید، زیرا پوسترهای چاپی باکیفیت داخلی همیشه ابزار مناسبی برای تبلیغات در نمایشگاه هستند.

✔ استندهای رول آپ همیشه گزینه‌های خوبی برای تبلیغات خواهند بود

استندهای رول آپ از مناسب‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای تبلیغات چاپی در نمایشگاه به ‌شمار می‌روند. این استندها را می‌توانید در فضای بیرونی نمایشگاه، راهروها و درهای ورودی غرفه‌ها قرار دهید، زیرا بسیار سبک و قابل حمل بوده و فضای کمی را بر روی زمین اشغال می‌کنند. ابعاد و اندازه‌های رول آپ ها را می‌توان با توجه به نوع نمایشگاه تا دو برابر افزایش داد، زیرا محتوای مورد نظر شما را در معرض دید بازدیدکنندگان زیادی قرار می‌دهد. هرچقدر طرح چاپ شده بر روی استند رول آپ زیباتر و جذاب‌تر باشد، بهتر می‌تواند پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبین در حال تردد منتقل کند. می توانید از چاپ فلت بد هم برای این کار استفاده کنید.

چاپ بنر لمپوست در نمایشگاه

✔ ساک‌های تبلیغاتی ظاهری حرفه‌ای به برند می‌بخشند

یکی از بهترین تبلیغات چاپی برای جذب بازدیدکنندگان داخل غرفه‌های نمایشگاهی، استفاده از ساک‌های تبلیغاتی است. در صورتی که صاحبان مشاغل و کسب و کارها در نمایشگاه از انواع ابزارهای تبلیغات چاپی مانند بروشور، تراکت، کاتالوگ، کارت ویزیت و پک هدیه تبلیغاتی همچون خودکار، خودنویس، روان‌ نویس، سررسید، دفترچه یادداشت، جاسوئیچی، تقویم رومیزی، ست مدیریتی، کیف پول، جا کارتی، پاور بانک، هارد اکسترنال و فلش مموری داخل ساک‌های تبلیغاتی به بازدید کنندگان ارائه می‌دهند.

بنابراین توصیه می‌شود یک ساک تبلیغاتی آماده نموده و با استفاده از دستگاه چاپ یووی نام برند خود را روی پک هدایای تبلیغاتی چاپ کنید. این‌گونه ابزار تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات بهتر، می‌تواند ظاهری شیک و جذاب به محصولات و خدمات شما دهد تا بازدید کنندگان بیشتر به ‌سمت شما جذب شوند.

✔ تراکت تبلیغاتی چاپ کنید

تراکت یکی از قدرتمندترین تبلیغات چاپی در نمایشگاه است که جهت معرفی محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف به بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک تراکت تبلیغاتی می‌بایست از نظر طراحی و چاپ به اندازه‌ای از جذابیت و کیفیت لازم برخودار باشد که در همان نگاه اول توجه مخاطبین را به ‌سمت خود جذب کند و چه‌ بسا آن‌ها را به‌ سمت نگه‌ داری تراکت پیش خود سوق دهد.

✔ با بنرهای عریض تبلیغات خلاقانه را تجربه کنید

صاحبان مشاغلی که در نمایشگاه غرفه دارند، باید قبل از شروع برگزاری نمایشگاه از ابزارهای تبلیغات چاپی در داخل محوطه و هم چنین حاشیه خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، آزاد راه‌ها و جاده‌های منتهی به نمایشگاه استفاده نمایند تا بازدید کنندگان به‌ خوبی با تبلیغات و محصولات آنها آشنا شوند. از جمله مهم‌ترین ابزارهای لارج فرمت تبلیغات نمایشگاهی، چاپ بنر عریض است که به بنر عرض بالا هم معروف است. این نوع سازه تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها، برندهای مطرح، مؤسسات کوچک و بزرگ و هم چنین تبلیغات خلاقانه در فضای داخلی غرفه‌ها و فضای بیرونی نمایشگاه استفاده می‌شود.

✔ تابلو لایت باکس تبلیغاتی تأثیر چشمگیری در جذب بازدیدکنندگان دارد

یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تبلیغات چاپی در نمایشگاه که می‌تواند فروش مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را چندین برابر کند، تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی هستند. تکنیک‌های جدید نورپردازی در تابلو لایت باکس نمایشگاهی نه ‌تنها جذاب است، بلکه منجر به معرفی بهتر محصولات و خدمات شرکت‌ها به مشتریان می‌شود.

✔ از استیکرهای چاپی برای تبلیغات در نمایشگاه غافل نشوید

یکی از ابزارهای تبلیغات چاپی در نمایشگاه که طی چند سال اخیر به‌ دلیل کیفیت عالی، چسبندگی بالا و همچنین قیمت مناسب با استقبال زیادی از سمت غرفه داران مواجه شده، چاپ استیکر است. کاغذ وینیل پشت چسب‌دار بر روی انواع مختلفی از ورق‌های استیکر از جنس PVC تولید می‌شود که می‌توانید از آنها بر روی دیوارهای غرفه نمایشگاهی و فضاهای داخلی و خارجی نمایشگاه استفاده‌ کنید. اگر استیکرها در طرح و مدل‌های متنوع و جذاب انتخاب شود، می‌تواند نظر مثبت افرادی که در فضای بیرونی نمایشگاه هستند را جذب کند.

✔ از تابلوهای فلکسی برای تبلیغات در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه استفاده‌ کنید

در سال‌های اخیر، اغلب شرکت‌ها و مؤسسات به فکر استفاده از بهترین ابزار تبلیغات چاپی در نمایشگاه برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان هستند تا آنها را نسبت به خرید ترغیب کنند. از آنجایی که چاپ فلکس از نظر نورپردازی داخلی جلوه بهتری نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی دارد، اما بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفت.

بیلبورد نمایشگاهی

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم در این مقاله به‌ تمامی سؤالات شما درباره 10 نکته تبلیغات چاپی در نمایشگاه پاسخ داده باشیم. همان طور که می‌دانید ابزارهای چاپی زیادی برای تبلیغات در فضای داخلی و فضای باز نمایشگاهی وجود دارد. از چاپ بنر گرفته تا چاپ وینیل، همگی جزو پرطرفدارترین ابزارهای تبلیغات نمایشگاهی هستند که می‌توانید با استفاده از آنها محصولات و خدمات خود را به افراد حاضر در نمایشگاه معرفی کنید. حالا اگر به‌ دنبال بهترین چاپخانه برای خدمات سازه‌های نمایشگاهی هستید، می‌توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

سؤالات متداول

بهترین محصولات چاپی و تبلیغاتی برای شرکت در نمایشگاه کدامند؟

لمپوست بنر یا بنر دوطرفه

پوستر و کاتالوگ

بنر استند نمایشگاهی

فلکس عرض 5 متر

بروشور تبلیغاتی

کارت ویزیت

چاپ بک لایت نمایشگاهی

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

میز کانتر

پاپ آپ نمایشگاهی

تبلیغات در فضای نمایشگاه چقدر مؤثر است؟

تبلیغات در فضای نمایشگاه از نزدیکی در ورودی تا مسیر محل برگزاری، باعث ماندگاری برند و نام تجاری شما در ذهن بازدیدکنندگان می‌شود. زیرا افرادی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند قبل از ورود به غرفه یا سالن نمایشگاه یک تصویر ذهنی از شما و محصولات شما در ذهن خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *