چاپ عکس روی قاب گوشی و درآمدزایی عالی!

چاپ عکس روی قاب گوشی

زمان تخمینی مطالعه: 9 دقیقه

چاپ عکس روی قاب گوشی یکی از پرطرفدارترین خدمات چاپ مستقیم روی اجسام است. در این روش به‌ وسیله چاپگر فلت بد می‌توانید تصاویر جذاب یا طرح دلخواه خودتان را مستقیماً روی انواع قاب شفاف و رنگی گوشی موبایل چاپ کنید. برای اینکه هر چه بهتر با این نوع روش چاپی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم درباره چاپ عکس روی قاب گوشی و درآمدزایی عالی از طریق آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ عکس روی قاب گوشی در خانه

چاپ روی قاب گوشی چگونه انجام ‌می‌شود؟

یکی از پرکاربردترین محصولات جانبی موبایل، قاب گوشی است که طی چند سال اخیر روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. چاپ روی قاب گوشی یکی از بهترین خدمات چاپ فلت بد است که آن را با نام چاپ یووی نیز می‌شناسند. با استفاده از چاپگر فلت بد می‌توانید تصویر دلخواه خود را به طور مستقیم روی قاب موبایل به چاپ برسانید. علاوه بر استفاده تبلیغاتی از قاب‌های چاپ ‌شده، چاپ طرح‌های متنوع و جذاب می‌تواند زیبایی محصول را دو چندان کند و بر فروش و سود دهی کسب و کارها تأثیر بگذارد.

فرآیند چاپگر فلت بد بدین صورت است که ابتدا انواع قاب شفاف، مات و رنگی موبایل داخل دستگاه فیکس می‌شود، سپس یک نازل مطابق فایل طراحی و الگوی گرافیکی که با نرم‌افزار به رایانه دستگاه منتقل شده با حرکت رفت و برگشتی جوهر یووی را مستقیماً بر روی سطح قاب گوشی از فاصله مشخص اسپری می‌کند. هنگام چاپ پس از افشانده شدن جوهر یووی بر روی سطح صاف قاب گوشی موبایل، بلافاصله جوهر در معرض تابش اشعه فرابنفش قرار می‌گیرد که همین امر باعث خشک شدن سریع طرح چاپ ‌شده می‌گردد.

چاپ عکس روی قاب گوشی

مزیت‌های چاپ عکس روی قاب گوشی با دستگاه چاپ فلت بد

چاپ روی سطح صاف و مسطحی همچون قاب گوشی، دارای مزایای متعددی نسبت به دیگر خدمات چاپی است که بر هیچ ‌کس پوشیده نیست. اگر چه چاپ فلت بد روی قاب گوشی اغلب به ‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما می‌توان از آن برای زیباسازی بیشتر محصولات و ایجاد ارزش افزوده در آن یا حتی مصارف شخصی نیز استفاده ‌کرد.

در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌های چاپ عکس روی قاب گوشی با دستگاه چاپ فلت بد اشاره می‌کنیم:

✓ سرعت چاپ بسیار بالا

دستگاه چاپ فلت بد از جوهر UV برای چاپ طرح دلخواه روی سطح شفاف و رنگی گوشی موبایل استفاده می‌کند. به همین دلیل سرعت خشک شدن این نوع جوهر به قدری بالاست که جوهر در سریع‌ترین زمان ممکن روی سطح قاب گوشی خشک می‌شود.

✓ استفاده از رنگ‌های شفاف و زنده

طرح‌های فانتزی و رنگارنگی که روی قاب گوشی موبایل چاپ می‌شوند، علاوه بر جذابیت فوق العاده به محصول باعث ایجاد ارزش افزوده و فروش بیشتر محصولات چاپ ‌شده می‌گردد. زیرا رنگ‌های به کار رفته در این نوع روش چاپ به ‌دلیل شفافیت بالا، بسیار زنده و جذاب هستند.

چاپ عکس روی قاب گوشی

✓ دوام و ماندگاری بسیار بالا در برابر رطوبت دست و خراشیدگی

ماندگاری و ماندگاری جوهر چاپ در برابر رطوبت، گرما، سرما، پاک کردن و خط و خش از دیگر مزایای بسیار مهم این نوع روش چاپی است. چاپ مستقیم قاب گوشی کاملاً ضدخش و ضد سایش بوده و همچنین ماندگاری بالایی در برابر رنگ پریدگی طرح دارد.

✓ امکان چاپ روی اجسام سخت و نرم با ضخامت‌های مختلف

قابلیت چاپ انواع طرح‌ها و نقش‌های مختلف روی اجسام سخت و نرم با ضخامت‌های مختلف از دیگر مزایای چاپ فلت بد روی قاب گوشی است. هیچ‌گونه محدودیتی در ابعاد و سایز طرح در چاپ روی قاب گوشی وجود ندارد و هر کدام از سطوح قاب گوشی که صاف و یکدست باشند، قابلیت چاپ یک طرح را دارد.

✓ بهترین وسیله جهت هدیه دادن و استفاده در مناسبت‌ها

یکی از دغدغه‌هایی که افراد هنگام تولد دوستان و آشنایان خود با آن رو به ‌رو هستند، انتخاب هدیه مناسب است. چاپ عکس روی قاب گوشی می‌تواند به ‌عنوان بهترین هدیه برای مناسبت‌ها و میهمانی‌ها مورد استفاده گیرد، زیرا علاوه بر زیبایی بیشتر محصول بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد.

قیمت چاپ عکس روی قاب گوشی

نحوه چاپ عکس روی قاب گوشی موبایل با دستگاه یووی

طی چند سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت تبلیغات و چاپ دیجیتال به وجود آمده است. یکی از جدیدترین روش‌ها که در این حوزه ورود پیدا کرده، چاپ یووی است که در آن از اشعه ماورا فرابنفش برای خشک کردن یا به‌ اصطلاح پختن جوهر استفاده می‌شود. چاپ عکس روی قاب گوشی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در آن عملیات چاپ به‌ صورت مستقیم و با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته روی سطوح صاف و مسطح طیف گسترده‌ای از انواع قاب‌های موبایل انجام می‌گیرد.

استفاده از اشعه ماوراء بنفش یا UV در فرآیند چاپ مستقیم روی قاب گوشی، سرعت چاپ را به طور شگفت انگیزی افزایش می‌دهد. به همین دلیل جوهر یووی روی متریال کاملاً جذب می‌شود و شما نگرانی بابت به ‌هم ریختن جوهر روی سطح قاب گوشی را نداشته ‌باشید. فرآیند چاپ UV به سطح چاپ‌ شده قاب گوشی جرم می‌دهد و باعث برجسته‌تر دیده شدن طرح چاپی می‌گردد. علاوه بر این چون هد دستگاه با بستر چاپ در تماس نیست، می‌توان از چاپ یووی برای چاپ روی هر نوع قاب گوشی استفاده ‌کرد.

چاپ یووی روی اجسام

چطور با چاپ عکس روی قاب گوشی به درآمدزایی عالی برسیم

یکی از جذاب‌ترین محصولات چاپ یووی برای کسب درآمد عالی، چاپ روی قاب گوشی است. زیرا علاوه بر کاربرد تبلیغاتی از قاب‌های چاپی، چاپ طرح‌های جذاب و متنوع بر روی قاب‌های خام تلفن همراه می‌تواند قیمت و زیبایی محصولات را به میزان چشمگیری افزایش دهد. بسیاری از چاپخانه‌ها با در اختیار داشتن به‌روزترین دستگاه‌های چاپ فلت بد، خدمات چاپ روی قاب گوشی را بدون محدودیت بر روی قاب‌های با جنس سخت و نرم انجام می‌دهند.

کسب و کارهای کوچک هم در این راستا دست به فروش قاب‌های موبایل چاپ ‌شده کرده‌اند. آنان قاب‌های موبایل خام را برای چاپ مستقیم در اختیار چاپخانه‌ها قرار می‌دهند تا عملیات چاپ بر روی آن‌ها انجام شود. پس می‌توان نتیجه گرفت چاپ روی قاب گوشی گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

این بدین معناست که شما با استفاده از خلاقیت و تولید محصولات منحصر به ‌فرد، علاوه بر درآمدزایی بیشتر کسب و کارتان را گسترش دهید و سود زیادی به‌ دست آورید. امکان چاپ عکس به ‌صورت سفارشی بر روی قاب گوشی باعث شده تا مشتریان در کمترین زمان ممکن بتوانند محصولات چاپ ‌شده خود را از سادگی خارج کنند و سود بیشتری به ‌دست آورند.

چاپ روی قاب گوشی

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! در این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره چاپ عکس روی قاب گوشی و درآمدزایی عالی پاسخ دادیم. چاپ انواع طرح‌های شیک و جذاب با استفاده از چاپگر فلت بد روی قاب گوشی خود یک سرمایه گذاری بزرگ محسوب‌ می‌شود و به صاحبان کسب و کارها در زمینه فروش قاب‌های چاپ ‌شده گوشی و همچنین رسیدن به کسب درآمد و سود در بلند مدت کمک می کند. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ روی قاب گوشی را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

چاپ عکس روی قاب گوشی تهران

سؤالات متداول

چه عواملی در قیمت‌گذاری چاپ عکس روی قاب گوشی تأثیرگذار هستند؟

1- ابعاد طرح
2- متریال مورد نیاز برای چاپ
3- میزان جوهر مصرفی
4- مدت زمان مورد نیاز برای چاپ
5- نوع و رنگ جوهر
6- تعداد متریال چاپ

کیفیت، دوام و ماندگاری چاپ عکس روی قاب گوشی چگونه است؟

چاپ مستقیم روی قاب گوشی در مقابل خراشیدگی، رنگ‌ پریدگی و آسیب‌های محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین بطور متوسط و در صورت عدم تماس با شوینده‌های قوی، حداقل 5 سال عمر مفید خواهد داشت.

چاپ عکس دلخواه روی قاب موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *