با چاپ پوستر دیواری آشنا شوید

چاپ پوستر دیواری

زمان تخمینی مطالعه: 8 دقیقه

پوستر دیواری نوعی چاپ استیکر تزئینی است که برای پوشاندن عیب و ایرادات جزئی دیوار و زیباسازی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جذابیت مدل‌ها و طرح‌های پوستر دیواری علاوه بر اینکه زیبایی فضای مورد نظر را دو چندان می‌کند، می‌تواند نظر مثبت افراد حاضر در محیط را هم جلب کند. برای اینکه هر چه بهتر با این نوع روش چاپی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم درباره چاپ پوستر دیواری اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

پوستر دیواری کافی شاپ

پوستر دیواری چیست؟

چاپ پوستر دیواری یکی از پرطرفدارترین المان‌های دکوراسیون داخلی است که به‌ عنوان جایگزینی جدید برای چاپ کاغذ دیواری جهت جلوه دادن به سطوح دیوارهای داخلی و زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل، فضاهای اداری، فضاهای خارجی و همچنین کافه‌ها و رستوران‌ها مورد توجه قرار گرفت. در واقع پوسترهای دیواری روی دیوار یا هر نوع سطح عمودی نصب می‌شوند و در کل یک پوستر دیواری یکپارچه را تشکیل می‌دهند.

برای ایجاد چاپ با طرح برجسته روی متریال پوستر دیواری، به ‌جای استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت از دستگاه چاپ یووی رول استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه چاپ یووی رول می‌توانید انواع طرح‌های سه‌ بعدی، گلدار، کودکانه، کلاسیک و ایرانی، طبیعت، مدرن و… را با بهترین کیفیت بر روی رول‌های خام پوستر دیواری چاپ کنید. چاپ پوستر دیواری نقش به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد و عمدتاً به ‌صورت رولی یا به ‌صورت ابعاد دلخواه تولید و روانه بازار می‌شود.

پوستر دیواری کافی باشگاه

مهمترین ویژگی‌های یک پوستر دیواری باکیفیت

پوستر دیواری در حقیقت چیزی شبیه به کاغذ دیواری است که استفاده از طرح‌های متنوع و جذاب می‌تواند دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف را از یکنواختی خارج کرده، به‌ طوری که از تماشا کردن آن لذت ببرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های چاپ پوستر دیواری با کیفیت اشاره می‌کنیم:
✓ کاملاً ضد آب و مقاوم به رطوبت
✓ دوام و ماندگاری جوهر چاپ در طولانی ‌مدت
✓ شستشو پذیری عالی
✓ تنوع طرح و رنگ بسیار بالا
✓ قابلیت چاپ در ابعاد و اندازه‌های دلخواه مشتری
✓ مقاومت و ماندگاری بالا در برابر رطوبت، حرارت، تابش مستقیم نور خورشید، خراشیدگی، گرد و خاک و شوینده‌های الکلی قوی
✓ کیفیت چاپ عالی
✓ نصب آسان و سریع
✓ طراحی زیبا و خلاقانه
✓ قیمت مناسب و مقرون به صرفه

کاغذ دیواری سه بعدی

مزایا و معایب پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری با توجه به ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارد، می‌تواند بر زیبایی دکوراسیون داخلی تأثیر مثبتی گذاشته و نظر مشتریان را جلب نماید. فرقی نمی‌کند که شما از پوستر دیواری در چه مکان‌هایی استفاده می‌کنید، چون که تنوع پوسترهای دیواری به قدری بالاست که می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه و نیازی باشد. در ادامه به چند مورد از مزایا و معایب پوستر دیواری می‌پردازیم:
مزایای پوستر دیواری

1) دوام و ماندگاری بالا پوستر دیواری در برابر آسیب‌های احتمالی
2) دلباز تر و روشن‌تر نشان دادن فضای منازل و محیط‌های کاری کوچک و کم ‌نور
3) مطابق مُد و ترندهای دکوراسیون داخلی
4) همه کاره بودن چاپ پوستر دیواری
5) زیبایی بخشیدن به منازل یا محیط کار
6) قابلیت نصب پوستر دیواری در کوتاه‌ترین زمان ممکن
7) هزینه چاپ و نصب بسیار مقرون به صرفه و مناسب
8) امکان چاپ در ابعاد و طرح‌های دلخواه

معایب پوستر دیواری

1) تغییر رنگ در پوستر دیواری‌های نامرغوب
2) جدا شدن سخت و آسیب زدن به دیوار زیرین
3) زیرسازی زمان‌ بر
4) نیاز به تخصص و تجربه در زمان نصب پوستر دیواری
5) عدم مقاومت در برابر رطوبت بالا در پوستر دیواری‌های نامرغوب
6) از مد افتادن در طول زمان
7) احتمال پوسیدگی و پارگی در پوستر دیواری‌های نامرغوب
8) هزینه نصب و خرید بیشتر در مقایسه با رنگ

کاغذ دیواری پوستری

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از ابزارهای تغییر دکوراسیون داخلی است که با استفاده از آن می‌توانید به‌ سادگی دیزاین و دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، دفاتر کار، فروشگاه‌ها، اتاق کودک، سالن نمایش، مدارس، مهد کودک‌ها و آموزشگاه‌ها را تغییر دهید. برخی از پوسترهای دیواری مخصوص آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق‌ خواب، اتاق کودکان و نوجوانان، پشت تلویزیون، سقف و ادارات طراحی ‌شده‌اند.

پوسترهای دیواری تنوع بسیار بالایی دارند و بر اساس جنس یا متریال چاپی به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

✓ پوستر از جنس کاغذ دیواری

این نوع پوستر از جنس کاغذ دیواری چینی تولید می شود و فوق العاده باکیفیت و بادوام است. برای استفاده طولانی مدت، کاغذ دیواری بهترین گزینه است.

✓ پوستر از جنس استیکر وینیل

پوسترهایی که از جنس وینیل چاپ می شوند، ارزان ترین و رایج ترین نوع پوسترهای تبلیغاتی هستند. این نوع پوسترها در دو مدل براق و مات چاپ می شوند. مدل براق و شفاف چاپ وینیل برای نصب روی سطوح شیشه ای مناسب است و مدل مات را می توانید همه جا نصب کنید.

✓ پوستر از جنس استیکر په په

نوعی استیکر وجود دارد که سطحی مخملی، مات و زیبا دارد و برای چاپ تصاویر باکیفیت دیجیتال استفاده می شود. این کاغذ که په په نام دارد، بهترین انتخاب برای پوستر دیواری مهد کودک ها، مغازه ها و فروشگاه ها یا پوشش دیوار اتاق کودک است. چون چاپ په په ظاهر زیبایی دارد و قابل شستشو است.

استیکر دیواری په په

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت چاپ پوستر دیواری به عوامل متعددی از جمله جنس و کیفیت پوستر دیواری و همچنین کیفیت چاپ آن بستگی دارد. طرح و رنگ‌ بندی تا حد بسیار جزئی می‌تواند بر روی قیمت پوستر دیواری تأثیرگذار باشد که این تفاوت قیمت هیچ‌گاه در حدی نیست که شما را از خرید طرح مورد نظرتان به‌ دلایل مختلف مربوط به طرح و رنگ بازدارد. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ پوستر دیواری باکیفیت، با دوام و مقاوم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر هزینه کنید و متریال باکیفیت‌تری مانند چاپ وینیل را سفارش دهید.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره پوستر دیواری پاسخ داده باشد. همان طور که می‌دانید پوستر دیواری بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهد، پس باید در زمان خرید و انتخاب چاپ پوستر دیواری نهایت دقت را داشته‌ باشید. اگر به فکر تغییر دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی مختلف با استفاده از پوستر دیواری ارزان و باکیفیت هستید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

قیمت چاپ پوستر دیواری چقدر است؟

قیمت چاپ پوستر دیواری از متری 135 هزار تومان شروع می‌شود.

آیا پوسترهای دیواری ضد آب و ضد خش هستند؟

استیکرهای چاپی مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی در برابر رطوبت و خط و خش دارند و به‌ راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *