معرفی انواع بنرهای مناسبتی در چاپ سبحان

بنر مناسبتی

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

با توجه به سؤالات و پیگیری‌های روزانه کاربران درباره معرفی انواع بنرهای مناسبتی مجموعه ما، تصمیم گرفتیم در این مطلب خدمات چاپ بنر مرکز تخصصی چاپ سبحان را به طور مفصل به شما معرفی کنیم. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بنر مناسبتی

بنر مناسبتی چیست؟

همان طور که از نام بنرهای مناسبتی پیداست، جهت اطلاع رسانی و اهداف خاص چاپ می‌شوند که می‌توانند طرح و رنگ بندی متنوعی داشته ‌باشند. این بنرها در عرض رول‌های مختلف 3 متر و 5 متر تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

چاپ بنر مناسبتی در واقع نوعی فناوری چاپی پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت انجام ‌می‌شود. در طراحی بنرهای مناسبتی این نکته را فراموش نکنید که محتوای متن، نوشته، تصاویر گرافیکی و پس زمینه طرح باید با همدیگر در تناسب باشند که علاوه بر حفظ زیبایی، معنا و مفهوم پیام را به مخاطب برساند.

این بنرها برای مناسب‌های گوناگون مانند ادای احترام، تبریک جشن تولد، ترفیع شغلی، عرض تسلیت، بزرگداشت، مناسبت‌های ملی، مناسبت‌های مذهبی و ملی، تبریکات عمومی، بنر ایام ماه محرم و صفر و اعیاد مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنر مناسبتی بسته به نوع بافت و ضخامت متریال، مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، شستشو، رطوبت، حرارت و شوینده‌های الکلی قوی دارد و به‌ سختی دچار رنگ پریدگی یا آسیب دیدگی می‌شود.

بنر مناسبتی

انواع بنرهای مناسبتی

بنرهای مناسبتی با نهایت سلیقه در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها، ابعاد و متراژهای مختلف طراحی می‌شوند. زیرا چاپ بنر با چیدمان درست محتوا و به بهترین شکل ممکن، وظیفه اطلاع رسانی به مخاطبین را انجام می‌دهد. در ادامه به معرفی انواع بنرهای مناسبتی چاپ سبحان می‌پردازیم:

1. بنرهای تولد

بنر تولد یکی از محصولات زیر مجموعه بنرهای مناسبتی است که برای طراحی تم تولد یا دکوراسیون جشن تولد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید شب تولد خود یا عزیزانتان را به یک شب خاطره ‌انگیز تبدیل کنید، می‌توانید بنرهای تولد را در ابعاد مد نظر خود چاپ کرده و آن را به ‌منظور تزئین فضا در پشت سن یا میز پذیرایی قرار دهید.

چاپ بنر تولد

2. بنرهای ایام محرم

بنر محرم اولین ابزار برای ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است که می‌تواند به ‌صورت پوستر، استند شهری، پشت منبری، استند و لمپوست و بیلبورد شهری طراحی و چاپ شود. این بنرها برای اعلام زمان برگزاری جلسات عزاداری، اطلاع رسانی روضه‌ها و همچنین هیئت مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها کاربرد دارند.

3. بنرهای تسلیت

اولین ابزار برای ادای احترام، عرض تسلیت و هم‌دردی با خانواده‌های متوفی چاپ بنر تسلیت است. زیرا این بنرها به ‌منظور ابراز هم‌دردی و روابط احساسی بین افرادی که عزیزشان را از دست داده‌اند به چاپ می‌رسند. متن بنر تسلیت اغلب از هم دلی و شریک شدن در غم از دست دادن عزیزان فرد مخاطب و عرض تسلیت به‌ صورت‌های مختلف نگارش و چاپ می‌شوند.

4. بنرهای زیارتی

بنرهای زیارتی معمولاً برای عرض تبریک و چشم روشنی برای زیارت حج و کربلا مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتنداز:

چاپ بنر حج و کربلا

بنر مناسبتی حج

با چاپ بنر حج می‌توانید به استقبال عزیزان خود که از سرزمین وحی برگشته‌اند بروید و با تبریک احساس خوبی را به آنها انتقال دهید.

بنر مناسبتی کربلا

با کمک چاپ بنر کربلا می‌توانید دوستان و آشنایان خود را خوشحال و زیارت آنان را از کربلا و نجف تبریک بگویید.

بنرهای خیر مقدم

اگر در همایش و مراسم‌های خاصی هستید و می‌خواهید به میهمانان ویژه عرض خوش آمد و خیر مقدم بگویید، چاپ بنر خیر مقدم می‌تواند راهگشا باشد.

بنر مناسبتی ملی

بسیاری از مناسبت‌ها در ایران وجود دارند، از شهادت‌ها و میلاد ائمه و امامان گرفته تا روزهای ملی مانند 13 آبان، 9 دی، 22 بهمن، عید نوروز، روز پزشک.

بنر مناسبتی

مزایای چاپ بنر مناسبتی در چاپ سبحان

چاپ سبحان نسبت به دیگر چاپخانه‌هایی که خدمات چاپ بنر مناسبتی ارائه می‌دهند، متفاوت است. زیرا بنرهای مناسبتی مجموعه ما تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و شما به ‌راحتی می‌توانید از بین طرح‌های موجود در سایت، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در ادامه به مزایای چاپ بنر مناسبتی در مرکز تخصصی چاپ سبحان اشاره می‌کنیم:

1. امکان چاپ بنر مناسبتی در سایزهای متنوع و متناسب با نیاز مشتریان

2. قیمت بسیار پایین نسبت به دیگر متریال‌های چاپ فضای باز

3. سرعت چاپ بسیار بالا

4. امکان چاپ با بهترین وضوح و بالاترین کیفیت متریال

5. عدم ‌تغییر رنگ بنرهای چاپی بر اثر گذشت زمان

6. مقاومت جوهرهای چاپ در برابر نور آفتاب، وزش باد، باران، کشیدگی و تا خوردگی

7. امکان چاپ به ‌روزترین طرح‌ها و نقش‌ها بر روی بنرهای مناسبتی

8. قابلیت گسترده شدن در ابعاد بزرگ

9. پروسه چاپ و آماده‌سازی سفارشات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

10. امکان چاپ در تعداد و تیراژ محدود

11. درخشندگی و شفافیت بسیار بالا رنگ‌ها در سطح بنر مناسبتی

.

بنر مناسبتی

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مقاله به ‌تمامی سؤالات شما درباره معرفی انواع بنرهای مناسبتی در چاپ سبحان پاسخ داده باشد. مجموعه ما با استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت می‌تواند تمامی طرح‌ها، متن‌ها و ایده‌های شما را بر روی بنرهای خام چاپ کرده تا بتوانید آنها را در هر مکانی که مد نظر دارید نصب کنید. بنابراین اگر قصد سفارش بنر برای مناسبت‌های خاص خود را دارید، می‌توانید کلیه سفارشات مورد نیاز خود را به ‌شکل آنلاین در سایت ثبت کنید.

سؤالات متداول

کاربرد اصلی بنرهای مناسبتی چیست؟

بنر مناسبتی به‌غیر از تبلیغات محیطی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، کاربردهای متفاوت دیگری نیز دارد. از کاربردهای اصلی چاپ بنر مناسبتی می‌توان به چاپ بنر تقدیر، تشکر، تبریک و همچنین چاپ بنر تولد، چاپ بنر سالگرد ازدواج، چاپ بنر زائرین معزز حج و عتبات عالیات اشاره کرد.

نکات مهمی که هنگام طراحی بنرهای مناسبتی باید بدانید؟

طراحی بنرهای مناسبتی باید به‌ گونه‌ای باشد که بتواند پیام خاصی را به مخاطب منتقل کند. زیبایی طرح، خوانایی و جذابیت بنر مناسبتی از دیگر نکات مهمی است که در زمان طراحی باید به آن توجه کنید. بنرها باید طوری طراحی شوند که حتی از فواصل دور هم خوانا و قابل دیدن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *