چطور با کمترین هزینه بنر چاپ کنیم؟

کمترین هزینه بنر

زمان تخمین زده شده مطالعه: 6 دقیقه

کمترین هزینه چاپ بنر

چاپ بنر یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که معمولاً اکثر شرکت‌ها یا مؤسسات به دلیل مناسب بودن هزینه بنر و عرضه آسان، برای اهداف تبلیغات محیطی از آن استفاده می‌کنند. متریال بنر به‌ دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی و هم چنین دوام بسیار زیاد برای استفاده در طولانی مدت، اولین انتخاب برای تبلیغات محیطی است. از چاپ بنر بیشتر برای تبلیغ کردن یک محصول یا برند در محل‌هایی مانند بیلبوردها، پوسترها و غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شود.

یکی از آیتم‌های بسیار مهم برای چاپ بنر، مربوط به بخش هزینه بنر است. کمترین هزینه چاپ بنر برای ما خیلی مهم است. زیرا بودجه تبلیغاتی برای آن صرف کرده‌ایم. به‌ دلیل اهمیت بالای این موضوع، ما در این مقاله قصد داریم که در مورد هزینه چاپ بنر و راهکارهای کاهش آن، با شما صحبت بکنیم. در انتهای این مقاله شما خواهید آموخت که چطور با کمترین هزینه بنر چاپ کنید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

.

فاکتورهای مهم در برآورد هزینه بنر

بنرها در انواع مختلف تولید و به چاپ می‌رسند به همین دلیل محبوبیت بالایی در بین تیم های تبلیغات و بازاریابی دارند. از جنس بنر گرفته تا شکل شکل ظاهری یا کیفیت چاپ بنر، محل قرار گیری آن، همه و همه جزو عواملی هستند که بر قیمت و هزینه بنر تاثیرگذار هستند. در ادامه مهم ترین فاکتورهای هزینه بنر را برای شما شرح می دهیم.

کمترین هزینه بنر

.

این فاکتورهای مهم عبارتند از:

1. قیمت ماده اولیه؛ هزینه بنر خام

جنس بنر جزو فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار در برآورد قیمت بنر است؛ اینکه بنر ما خارجی باشد یا ایرانی. زیرا بیشتر اوقات بنرهای ایرانی جنس بسیار نازکی دارند، به همین خاطر یک مقدار کیفیت شان از بنرهای خارجی پایین تراست و قیمت ارزان‌تری دارند.

پس نتیجه می‌گیریم که هزینه مواد خام که همان بنر خام می‌باشد پایین‌تر است. ولی اگر از بنر خارجی استفاده کنیم، چون دارای کیفیت بهتر و ضخامت بیشتری است، پس در نتیجه قیمت بنر خام بیشتر می‌شود.

2. نوع جوهر استفاده شده برای چاپ؛ هزینه مرکب

جوهر هم تأثیر بسیار زیادی در هزینه چاپ دارد. یعنی اگه از جوهرهای با کیفیت خارجی برای چاپ استفاده بکنیم، محصول دوام و ماندگاری بالاتری پیدا می‌کند و می‌تواند مدت‌ها بیرون در معرض باران، آفتاب و برف قرار بگیرد و اتفاقی برایش پیش نیاید. قیمت جوهرهای خارجی بالاتر است و اگر بخواهید از جوهرهای معمولی اسفاده کنید، دوام و ماندگاریشان کمتر می‌شود. مثلاً اگر بنر چاپ شده بیشتر از یک ماه جلوی آفتاب باشد، سریع دچار رنگ پریدگی می‌شود.

3. کیفیت کار چاپخانه؛ هزینه های اجرای کار

همیشه چاپخانه‌هایی که از کیفیت محصول بالاتری برخوردار می‌باشند، اغلب هزینه چاپ بنر هایشان بهتر است.

4. خدمات همراه با چاپ بنر؛ پانچ، ولد و…

چاپ بنر دارای خدمات فراوانی است، که از جمله این خدمات می‌توان به پانچ کردن، پانچ دور بنر، تسمه دوزی و لیفه کردن اشاره کرد. پانچ کردن یک بنر هم شامل هزینه می‌شود. زیرا هر چقدر پانچ بنر بیشتر باشد به همان نسبت هزینه‌اش بیشتر می شود.

لیفه کردن به این معنی است که دور تا دور بنر را به‌ اندازه‌ 18 تا 20 سانتی متر با چسب به پشت بنر بچسبانیم، تا بنر استحکام لازم را در برابر بادهای شدید و طوفان داشته باشد و کنده نشود. این مورد بیشتر در مورد بنر بیلبوردهای تبلیغاتی صدق می‌کند.

هزینه های چاپ بنر

.

اگر در هنگام چاپ بنر نمی‌دانید که چگونه هزینه‌ها را کاهش دهید، این 3 پیشنهاد مهم به شما در کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند:

1. مراجعه به چاپخانه های معتبر؛ چاپ سبحان

بهتر است به چاپخانه‌ای مراجعه کنید که علاوه بر تحویل با کیفیت محصولات دارای هزینه‌های مناسبی باشد؛ مانند خدمات چاپ سبحان. مجموعه ما بهترین محصولات را با کم‌ترین قیمت ولی با بهترین کیفیت به مشتری تحویل می‌دهد، یعنی خیال شما از بابت قیمت چاپ (به ویژه برای بنر عرض بالا)، خدمات اضافه همراه با چاپ بنر، هزینه ارسال و مواردی از این قبیل راحت است.

2. استفاده از بنر ایرانی به‌ جای بنر خارجی؛ کاهش هزینه بنر خام

بهترین کار برای کاهش هزینه در این بخش، این است که به‌ جای انتخاب بنر خارجی از بنر ایرانی استفاده کنید که هزینه‌تان کمتر شود؛ ولی ما پیشنهاد نمی کنیم! زیرا با اینکار کیفیت را فدای کمیت خواهید کرد.

3. استفاده از متریال جایگزین به‌جای بنر؛ فلکس، وینیل و…

به‌ جای بنر از متریال جایگزین استفاده کنید، مانند؛ چاپ فلکس، چاپ بک لایت، چاپ پوستر و چاپ کاغذ دیواری. اگه امکانش وجود داشت از متریال‌های جایگزین با قیمت کمتر استفاده کنیم. هر چند که بنر نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی هزینه پایین‌تری دارد.

امیدوارم که شما عزیزان در این مقاله به پاسخ تمامی سوال های ذهنی خود رسیده باشید، ولی چنانچه نیاز به مشاوره و یا راهنمایی بیشتر داشتید، همکاران تیم فروش ما در خدمتتان هستند و شما می‌توانید از طریق پنل واتساپ به صورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *