استیکر دیواری برای دکور مهد کودک و خانه بازی

پوستر دیواری مهد کودک

مهد کودک یا خانه بازی فضایی است که کودکان ساعت‌های طولانی از روز را در آنجا سپری می‌کنند، بنابراین دکوراسیون داخلی این فضاها باید به شکلی انجام شود که بتواند حداقل انرژی مثبت را به کودک منتقل کند تا کودک از بازی کردن در آنجا لذت کافی را ببرد. استفاده از چاپ استیکر مهد کودک و خانه بازی می‌تواند یک ایده جذاب و پرطرفدار برای تزئین محیطهای بازی و مهد کودکها باشد، به همین دلیل میتوانید از طرحهای کارتونی محبوب کودکان ایده بگیرید. پوستر دیواری تأثیر چشمگیری در دکوراسیون فضای داخلی مهد کودک دارد و می‌تواند منجر به بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دادن فضا شود.

به همینخاطر در انتخاب طرح موردنظر خود به سلیقه و ابعاد دیوارهای اتاق توجه کنید. در این مطلب قصد داریم به چاپ استیکر برای دکور مهد کودک و خانه بازی بپردازیم. پس اگر می‌خواهید اتاق بازی کودکان را با پوستر دیواری طرح دلخواه دکور کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چاپ استیکر مهد کودک و خانه بازی

.

معرفی استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی

طی چند سال اخیر با توجه به تکنولوژیهای جدید در تولید و چاپ پوستر دیواری، انواع پوستر دیواری مهد کودک مطابق با استانداردهای سلامت کودکان در بازار موجود است. به همین دلیل چاپ استیکر را میتوان به عنوان بهترین جایگزین برای نقاشیهای دیواری محسوب کرد؛ چون به راحتی نصب میشود و اگر نگران بوی آزاردهنده آن هستید، استیکر به هیچ عنوان ایجاد آلودگی برای کودکان نمیکند و کاملاً دوستدار طبیعت است. چاپ استیکر متریال از جنس PVC دارد که در طرح‌های متنوع و آموزشی مانند حروف الفبا، اشکال هندسی، حیوانات، شخصیتهای محبوبی کارتونی و… به چاپ میرسند.

این نوع چاپ در رنگ‌های مختلف چاپ میشود تا با دکوراسیون مهدکودک‌های مختلف مطابقت داشته باشد. اشکال و طرحهای چاپ استیکر مهد کودک بسیار سرگرم کننده و جذاب است که هوش و خیال پردازی کودکان را تقویت میکند. کیفیت این نوع چاپ به طوری است که در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، گرد و خاک، رطوبت خراشیدگی، شستشو، الکل و… بسیار مقاوم است و دچار پارگی یا خرابی نمی‌شود. ولی برای اطمینانخاطر، میتوانید از لمینت سرد برای پوشش‌دهی بهتر رنگ و چاپ سطح آن استفاده کنید.

 .

10 طرح جذاب پوستر دیواری برای مهد کودک و محیطهای بازی

فضاهایی مانند مهد کودک و خانه بازی فضاهایی هستند که نقش بسیار مهمی در سرگرم کردن کودکان دارند. اگر دیوارهای این فضا با چاپ کاغذ دیواری دکور شود، باعث ایجاد ذوق و هیجان در کودکان میشود. تنوع طرح‌های چاپ استیکر به قدری بالاست که می‌تواند شما را برای تغییر دکوراسیون یا طراحی داخلی مهدکودک ترغیب کند. اما بهتر است برای دکور کردن مهدهای کودک و خانههای بازی از استیکرهای با طرحریز و ساده برای کل دیوارها یا از طرحهای درشت و پر طرح تنها برای یک قسمت از دیوار استفاده کنید.

طرحهای جذاب و متنوع پوستر دیواری مهد کودکها، خانههای بازی، محیطهای آموزشی مربوط به کودکان مانند کلاسهای زبان و هر محیط دیگری که کودکان در آنها تردد دارند را به یک محیط شگفتانگیز تبدیل میکند.

در ادامه به 10 طرح خاص و جذاب پوستر دیواری برای مهدکودک و محیطهای بازی اشاره می‌کنیم تا از آنها برای دکور مهدهای کودک و محیط بازی ایده بگیرید:

.

استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح حیوانات

چاپ استیکر با طرح حیوانات

 .

  پوستر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح اعداد و حروف انگلیسی

چاپ استیکر با طرح اعداد و حروف انگلیسی

 .

 استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح‌های فانتزی

چاپ استیکر مهد کودگ با طرح فانتزی

 .

    استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح جنگل

چاپ استیکر با طرح جنگل

 .

  پوستر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح تکشاخ

چاپ استیکر مهد کودک و خانه بازی با طرح اسب تک شاخ

 .

   استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح پرنسسهای دیزنی

چاپ استیکر با طرح پرنسس های دیزنی

 .

   پوستر دیواری مهدکودک و خانه بازی با طرح برگهای هاوایی

استیکر با طرح برگ های هاوایی

 .

   استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح سیارات فضایی

چاپ استیکر با طرح سیارات فضایی

 .

   پوستر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح شهر دایناسورها

چاپ استیکر خانه بازی با طرح شهر دایناسورها

 .

 استیکر دیواری مهد کودک و خانه بازی با طرح کودکانه

چاپ استیکر با طرح کودکانه .

کلام آخر

خب، به انتهای این مطلب رسیدیم. در این مقاله فهمیدیم که چاپ استیکر برای دکور مهد کودک و خانه بازی چیست و با 10 طرح جذاب و خاص پوستر دیواری برای این فضاها آشنا شدیم. به همین ترتیب اگر در مورد مطالب این مقاله سؤالی داشتید، در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا به‌طور تخصصی پاسخگوی سؤال شما باشیم. با آرزوی موفقیت ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *