چاپ عکس روی بوم نقاشی؛ جدیدترین تکنولوژی چاپ بوم

چاپ عکس روی بوم نقاشی با روش چاپ مستقیم اجسام

زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

چاپ عکس های خانوادگی روی بوم نقاشی

تصور عموم مردم بر این است که بوم نقاشی فقط برای نقاشی رنگ روغن یا رنگ آکریلیک است و کاربرد دیگری ندارد؛ اما جالب است بدانید با کمک چاپ دیجیتال میتوانید کارهای جالبتری از جمله چاپ عکس روی تابلو کنواس انجام دهید. چاپ عکس یکی از جدیدترین و پرکاربردترین خدمات چاپ دیجیتال در زمینه چاپ بوم نقاشی است.

خدمات چاپ مستقیم روی اجسام که به چاپ فلت بد یا چاپ یووی هم شناخته میشود، نوعی چاپ مدرن و پیشرفته است که در آن عملیات چاپ مستقیماً روی سطوح صاف و مسطح طیف گستردهای از اجسام از جمله چوب، سنگ، کاشی، سرامیک، پلیکربنات، شیشه، پلکسی، چرم مصنوعی و… انجام میگیرد. یکی از انواع چاپ مستقیم که در صنعت چاپ دیجیتال با استقبال زیادی مواجه شده، چاپ عکس روی بوم نقاشی است.

.

معرفی چاپ کنواس یا چاپ روی بوم نقاشی

چاپ عکس هنری روی بوم نقاشی طبیعی

تا پیش از این امکان چاپ با کیفیت بالا و مناسب بر روی پارچه کنواس وجود نداشت. علاوه بر همه این موارد، هیچ ماشین چاپی وجود ندارد که بتواند چاپ کنواس را با کیفیت خوب و قیمت مناسب و در تیراژ پایین انجام دهد و از طرفی متریال مناسبی برای چاپ با کیفیتی مشابه نقاشی روی بوم وجود ندارد. اما اکنون چاپ اکوسالونت کیفیت مناسب تری دارد و از جوهرهای مقاوم در برابر نور و آب و هوا استفاده می کند.

چاپ روی تابلو بوم نقاشی، مدل صنعتی یا به‌ اصطلاح مصنوعی چاپ کنواس است. جنس کاغذ پارچه بوم، بسیار انعطاف‌پذیر و نسبتاً ضخیم است و از نظر ظاهری به بوم طبیعی شباهت زیادی دارد. در تابلو بوم نقاشی، تصاویر با هنر دست نقاشان روی کاغذ بوم پیاده می‌شود، اما در چاپ کنواس طرح های گرافیکی با استفاده از دستگاه چاپ، مستقیم روی کاغذ بوم نقاشی چاپ می‌شود.

با این روش چاپ یووی شما می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید، بدون پرداخت هزینه بالا، در هر ابعاد و متراژی که مدنظر دارید روی کنواس چاپ کنید و از دیدن صحنه‌ای که با تابلو رنگ روغن هیچ تفاوتی ندارد لذت ببرید.

.

بیشتر بخوانید: چاپ بنر و تبلیغات محیطی

.

ویژگی های تابلو بوم کنواس

·         قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی

·         ضخامت بسیار بالا ورق کنواس در مقابل پارگی، آسیب‌دیدگی و خط و خش

·         نداشتن رفلکس یا بازگشت نور

·         مقاومت بسیار بالا چاپ روی بوم نقاشی در برابر پوسیدگی، حشرات موذی، قارچ‌ها، تغییر دما، رطوبت، آفتاب و

·         بهترین تابلو برای زیباسازی فضا و استفاده در محیط‌های گوناگون مانند استخر یا حمام

.

مزایای چاپ روی کنواس 

از مزایای چاپ روی تابلو بوم نقاشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         هزینه پایین چاپ

·         صرف زمان بسیار کم برای آماده شدن

·         مقاومت بسیار بالا و طولانی مدت جوهر چاپ

·         امکان سفارش در سایزهای مختلف

·         عدم محدودیت در انتخاب تصویر

.

کاربردهای چاپ عکس روی بوم نقاشی

چاپ عکس منظره غروب آفتاب روی بوم کنواس

چاپ عکس روی بوم نقاشی از نظر زیبایی ظاهری دقیقاً مانند یک اثر هنری است و از نظر رفلکس یا بازگشت نور درست همانند چاپ فلکس است. در ادامه به برخی از مهمترین کاربردهای چاپ تابلو بوم نقاشی اشاره میکنیم:

1.        استفاده از تابلوهای دکوراتیو جهت زیبا سازی دکوراسیون داخلی منازل، فضاهای مسکونی و ادارات

2.      ساخت تابلو بوم نقاشی جهت هدیه دادن به دوستان، عزیزان و آشنایان

3.     نصب تابلو کنواس روی تخته شاسی به عنوان پوستر دیواری

4.       برای نمایش تابلوهای نفیس و گرانقیمت هنری در آتلیه، گالریهای نقاشی، دفاتر کار و منازل

5.      چاپ عکس با طرح دلخواه روی چاپ کنواس برای تزئین دیوار پذیرایی یا اتاق‌خواب

.

راهنمای ثبت سفارش چاپ تابلو بوم در چاپ سبحان

چاپ چهره خانم چینی روی بوم نقاشی سه تیکه

چاپ سبحان با تجربه‌ای که طی سال‌ها در زمینههای مختلف از جمله چاپ لارج فرمت و چاپ تابلو کنواس بهدست آورده است توانسته فایلهای شما را با بهترین کیفیت بر روی انواع پارچه بومی که در اختیار دارد چاپ کند. به عنوان مثال چاپ روی پارچه بوم براق، بوم مات، پارچه سوزنی و… از دیگر خدمات این مجموعه به حساب می آید. این مجموعه از فناوری چاپی جدید اکوسالونت بهره میبرد که با کیفیت‌ترین نوع چاپ در بین تمامی دستگاههای چاپ لارج فرمت (چاپ عریض) است.

این نوع چاپ چندین مزیت مهم دارد که باعث شده این نوع چاپ نسبت به دیگر روش های چاپی پر طرفدار باشد و تقریباً بر همه انواع دستگاه‌های چاپ عریض غلبه کند. مزیت اصلی چاپ با دستگاه اکوسالونت کیفیت بسیار بالای آن است؛ به‌طوریکه چاپ با 2880 dpi را انجام می‌دهد. جوهرهای اکوسالونت به کار رفته در این نوع چاپ یووی، بسیار سازگار با محیطزیست است و در برابر نور آفتاب، خط و خش و شستشو بسیار مقاوم بوده و ماندگاری فراوانی دارد.

.

سخن پایانی

برای سفارش چاپ عکس روی بوم، ابتدا فایل طرح خود را از طریق پنل ثبتسفارش یا پنل تلگرام، واتساپ، ایمیل یا در صورت عدم دسترسی به اینترنت توسط CD برای کارشناسان ما ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی فنی فایل شما، در صورت عدم نیاز به اصلاحیه، مبلغ، زمان و نحوه تحویل سفارش را به اطلاع شما خواهند رساند. پس از اتمام کار، نحوه تحویل سفارش با شما هماهنگ خواهد شد. همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در سریعترین زمان میتوانید با شمارههای ذیل تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *