پیام بنر تسلیت؛ هر آنچه باید درباره سفارش بنر ترحیم بدانید

پیام بنر تسلیت

پیام بنر تسلیت، یکی از مهمترین قسمت های آماده کردن بنرهای تسلیت و ترحیم است. در این مطلب قصد داریم علاوه بر راهنمایی شما برای انتخاب پیام بنر تسلیت، تعدادی از بهترین متن های آماده برای عرض تسلیت را هم تقدیم شما کنیم. امیدواریم که برایتان مفید باشد.

پیام بنر تسلیت مصیب وارده

در انتخاب پیام بنر تسلیت و چاپ بنر ترحیم باید به چه نکاتی توجه شود؟

برای انتخاب متن بنر تسلیت و چاپ بنر فوت باید به نکات مختلفی توجه نمود و 4 شرایط زیر را هم در نظر گرفت:

عنوان یا لقب بازماندگان: با توجه به اینکه بنر تسلیت در انظار عمومی و دیوارها نصب می‌شود، به همین خاطر رعایت شأن و احترام بازماندگان و استفاده از عناوین و القاب درست و شایسته برای آنها ضروری است.

انتخاب لحن مناسب: متن بنر تسلیت باید به‌طوری انتخاب شود که نشان‌دهنده نوع رابطه و نسبت شما با بازماندگان باشد.

نگاه جامع به بازماندگان متوفی و خطاب قرار دادن آنها: معمولاً فردی که می‌خواهد بنر تسلیت را چاپ کند، ممکن است فقط به یک نفر یا برخی از بازماندگان ارتباط داشته باشد و هدفش از چاپ بنر، تسلیت گفتن به همین تعداد کم باشد. بنابر این بهتر است هنگام عرض تسلیت غیر از یک نفر به خانواده، دوستان و آشنایان متوفی هم تسلیت گویید.

اندازه محل نصب بنر: هنگام انتخاب متن بنر تسلیت باید به این نکته خوب دقت کنید که متن شما خیلی کوتاه یا بلند نباشد تا بتوانید براحتی محل نصب خوبی را برای آن پیدا کنید.

پیام بنر تسبیت سوگ عزیزان

نمونه پیام آماده برای بنر تسلیت و ترحیم

انواع نمونه متن آماده برای چاپ بنر در انواع موضوعات رسمی نوشته‌اند، که در تمامی این متن‌ها کلیه اصول نگارشی و املایی، و آداب عرض تسلیت رعایت شده است، و جزو بهترین پیام‌های عرض تسلیت هستند و می‌توانید هر کدام را برای نوشتن روی بنر انتخاب کنید:

پیام بنر تسلیت پدر

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرام»

خانواده محترم…

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومن تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

پیام بنر تسلیت مادر

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

دوست و همکار گرامی جناب آقای…

خبر درگذشت مادر گرامیتان بانو… موجب تاثر عمیق شد. غم از دست دادن مادر که مظهر مهر و محبت است تحت هر شرایطی سنگین و طاقت فرساست؛ آن هم بانوی بزرگوار و صبوری که فرزندانش را درس تلاش و مردم داری و شکیبایی داده است. این فقدان جبران ناپذیر را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده، غفران و رضوان الهی مسئلت می‌نمایم.

متن بنر تسلیت فرزند

خانواده ارجمند…

با بغضی فراوان و چشمانی اشک‌آلود رحلت فرزند گرامیتان زنده یاد… را به شما از عمق جان تسلیت عرض می‌کنیم. تسلیت واژه کوچکی در قبال غم فراق فرزند شماست. ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.

متن بنر تسلیت برادر

خانواده محترم…

با اندوهی فراوان و چشمانی اشکبار فوت ناگهانی برادر گرامیتان زنده یاد… را به شما صمیمانه تسلیت می‌گوییم. ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.

متن بنر تسلیت خواهر

دوست عزیزتر از جناب آقای…

فراق و هجرت ناگهانی خواهر گرامی ات مرا اندوهگین و ناراحت کرد. دوست بسیار عزیزم در غم تو شریک هستم و از خداوند برایت صبر و شکیبایی و برای آن زنده یاد آمرزش می‌خواهم.

متن بنر تسلیت پدر بزرگ

«صبور باشید که جنت جایگاه بندگان صالح است»

خانواده ارجمند… با اندوه فراوان مصیبت از دست رفتن پدر بزرگ محترمتان شادروان… را صمیمانه تسلیت عرض نموده، غفران الهی برای آن مرد بزرگ و فرزانه و صبر و سلامتی برای شما از خداوند منان مسئلت داریم.

متن بنر تسلیت مادر بزرگ

خانواده محترم…

فقدان مادربزرگ شما ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن مرحومه و سلامتی و صبر برای شما عزیزان از پروردگار متعال خواهانیم.

متن تسلیت دایی

همکار ارجمند جناب آقای …

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت دایی گرامیتان را تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز از دست رفته غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماییم.

متن تسلیت خاله

همکار ارجمند سرکار خانم …

با اندوه فراوان درگذشت خاله ی گرامیتان را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نماییم.

متن تسلیت برای عمو

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

 دوست و همکار ارجمند جناب آقای … خبر درگذشت عموی گرامیتان بزرگ خاندان … باعث تأثر و تأسف بسیار گردیده است. درگذشت آن مرحوم در شرایطی اتفاق افتاد که متاسفانه بواسطه ی شیوع بیماری کرونا، گردهمایی و تجمعات به دلیل رعایت مسائل بهداشتی توصیه نمی شود. یقیناً در آینده و در فرصتی مناسب به آن مرحوم ادای احترام خواهیم نمود. روحش شاد و یادش گرامی.

پیام تسلیت از طرف خانواده

خانواده محترم جناب آقای …

تحمل سوگ فقدان… عزیز، صبری الهی را می طلبد. ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید.

متن بنر تسلیت پدر زن

خانواده ارجمند…

درگذشت پدر همسر گرامیتان ما را نیز اندوهگین ساخت برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت داریم. ما را در غم خود شریک بدانید.

متن تسلیت مادر زن

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده ارجمند … درگذشت مادر همسر گرامیتان ما را در غمی عظیم فرو برد. برای آن مادر از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان محترم از خداوند منان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

پیام بنر تسلیت بزرگ خاندان

جناب آقا / خانم …

فقدان جناب آقای … بزرگ خاندان … ما را سخت متأثر کرد. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و طول عمر همراه با سلامتی برای جنابعالی و بازماندگان را از پروردگار متعال خواهانیم.

متن تسلیت جوان

جناب آقای … / سرکار خانم …

مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت می‌گوییم. امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان ناکام فراخنای ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.

پیام بنر تسلیت جوان ناکام

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

خانواده ارجمند …

اندوه ما از این واقعه ی دردناک قابل وصف نیست، درگذشت نا به نگام جوان ناکام، شکوفه ی زندگیتان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت می گوییم.

متن تسلیت پدر شهید

« کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»

خانواده محترم …

خبر پیوستن پدر مهربان و مؤمنتان به فرزندان شهیدش را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) و روح پرفتوح فرزندانش محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

متن تسلیت مادر شهید

خبر درگذشت مادر عزیزتان که سال‌ها در فراق فرزند شهیدش سوخت، داغ فرزندش را برای ما تازه کرد. خداوند این مادر قهرمان را در کنار فرزندان شهیدش قرین رحمت خود فرماید.

متن بنر تسلیت برای شهید

شهادت هنر مردان خداست

بدینوسیله شهادت سردار … را در جبهه مبارزه با اشرار برای تأمین امنیت مردم را صمیمانه و از اعماق وجود تبریک وتسلیت عرض می‌کنیم.

متن بنر تسلیت پدر همکار

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

همکار ارجمند جناب آقای …

با کمال تاسف و تأثر اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهی در غم فقدان پدر بزرگوارتان به سوگ نشسته اید. اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

متن تسلیت اداری

ریاست محترم اداره ….

جناب اقای دکتر …

بدین وسیله رحلت جان گداز برادر گرامی شما را تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه الهی طلب علو درجات و برای حضرتعالی و بازماندگان ایشان طلب صبر و آرامش مسئلت داریم.

پیام بنر تسلیت رسمی

از طرف کارکنان اداره …

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

بدینوسیله از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده مرحوم استاد گرانقدر جناب آقای … و دیگر بستگان و علاقمندان ایشان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

متن بنر تسلیت برای همکار

« الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ »

خانواده ارجمند…

خبر درگذشت همکار گرانقدرمان زنده یاد… موجب حزن و اندوه گردید. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با شما عزیزان ، آمرزش و غفران الهی از درگاه احدیت برای تازه درگذشته مسئلت می نمایم.

پیام بنر تسلیت برای دوست

حادثه تلخ و دلخراش جان باختن دوستانمان را در زمین لرزه … که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض میکنیم و تسلی و آرامش دل‌های غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

متن تسلیت جانباز شهید

« وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقونَ»

همسر محترمه جانباز شهید …

سرکار خانم …

 بدینوسیله عروج ملکوتی این جانباز عالیقدر را بعد از عمری مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نبرد علیه باطل و تحمل جراحات وارده در دوران جانبازی، خدمت شما و خانواده محترم تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

متن تسلیت چهلم

خانواده ارجمند … با غمی جانکاه و اندوهی بی‌انتها، چهلمین روز درگذشت فرزند گرامیتان زنده یاد … را به شما صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم. ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *