3 نکته که هنگام طراحی بنر باید از آنها اجتناب کنید

3 Things You Should Avoid While Designing A Banner

زمان تخمین زده شده مطالعه: 4 دقیقه

banner-printing

بنر یک پلت فرم برجسته برای قرار دادن اطلاعات محصول یا خدمات ماست. طراحی بنر آسان است، اما اگر می‌خواهی یک بنر عالی طراحی کنید، باید از یک سری مواردی در هنگام طراحی بنر اجتناب کنیم. دقت به این موارد باعث می شود که بعد از چاپ بنر، سفارش ما از نظر طراحی و کیفیت رنگ و چاپ بی نقص باشد. در این مطلب ما می خواهیم درباره 3 موضوع با شما صحبت کنیم، که دقت به آنها نتیجه کار ما را بهتر می کند.

اما برویم سراغ معرفی این نکات!

.

.

ارائه یک چکیده خلاقانه ضعیف از محتوای بنر

یکی از اشتباهات بزرگ یک طراح گرافیک، ارائه یک خلاصه خلاقانه ضعیف است. ممکن است این حاصل یک اختلال در ارتباط بین طراح و مشتری باشد، یا مثلا دریافت یک کار بزرگ بدون گرفتن اطلاعات دقیق و کاملا.

این غیرممکن است که بدون گرفتن اطلاعات کامل از مشتری، کاری شروع شود؛ اگر طراح نداند مشتری از او چه انتظاری دارد، چگونه طراحی کند. اما این یک اشتباه آسان برای رفع آن است. به عنوان کارفرما، همیشه جزئیات کامل و دقیق از هر جنبه ای از پروژه را در اختیار طراح خود قرار دهید. ارتباط خوب بین مشتری و طراح یک پروژه روان و بی نقص را تضمین می کند. هنگامی که طراح شما بداند که از او چه انتظاراتی دارید، در طراحی بنر موفق خواهند بود.

در طراحی بیلبوردهای شهری که برای چاپ آنها از بنر عرض بالا استفاده می شود، دقت و ریزه کاری های بیشتر لازم که در نظر گرفته شود. از ابعاد سفارش گرفته تا کد رنگها و حاشیه امنیت طرح.

تمرکز بیش از حد روی ارائه یک طرح محبوب

اگر می‌خواهید با برندهای دیگر رقابت کنید، باید همیشه طراحی ها و روندهای محبوب را زیر نظر داشته باشید. اما در عین حال، تلاش برای کپی کردن طرح یک شرکت دیگر فقط به دلیل محبوبیت یک طرح ایده جالبی نیست. ممکن است یک ایده خاص برای آن شرکت کارساز بوده باشد، که ممکن است برای شما کارساز نباشد!

پس از عبور از دوره آن روند، طراحی ممکن است قدیمی شود. از خلاقیت و سبکی برای طراحی بنر استفاده کنید، که هدف از چاپ فلکسی یا بنر را برآورده می کند. ایده خوبی است که به دنبال الهام گرفتن از بهترین طرح های موجود در فضای وب یا تبلیغات محیطی سایر شرکت ها باشید، تا زمانی که طراح یا کارفرما شما را از یافتن طراحی منحصر به فرد مورد نیاز پروژه شما منحرف نکند.

عدم استفاده از فضاهای سفید و حاشیه امنیت

شما ممکن است چیزهای زیادی برای گفتن به مشتریان خود داشته باشید، زیرا صحبت از یک برند است. اما این بدان معنا نیست که می توانید دو صفحه متن به طراحان خود بدهید و از آنها بخواهید که همه آن را در یک بنر خلاصه کنند!

این نوع طراحی محتوا، حواس خواننده را پرت می‌کند و آنها انگیزه کلی را از دست می‌دهند. به همین دلیل است که در نظر گرفتن فضای سفید در طراحی به اندازه کلمات مهم است. دلیلی وجود دارد که تبلیغات محیطی جذاب، یک تناسب بصری بین تصاویر و فضای خالی دارند. وقتی از فضای سفید به درستی استفاده شود، کار زیبایی شما عالی و برجسته می شود و ارتباط سریع با مخاطب را تضمین می کند. در کنار قرار دادن محتوای دقیق روی بنر خود، مطمئن شوید که از کلمات مناسب نیز استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید: آثار مثبت کمپین تبلیغات بنری در رشد مخاطبان

چاپ بنر حرفه ای

طراحی بنر آسان و سرگرم کننده است، تا زمانی که از اشتباهات ذکر شده در بالا اجتناب کنید!

اگر سوال دیگری در مورد طراحی بنر دارید و یا اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای کار چاپ سفارشات بنری خود هستید، با ما تماس بگیرید. ما در این کار متخصص هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *