انتخاب کاغذ دیواری مینیمال برای اتاق‌نشیمن+10 طرح منحصربفرد

انتخاب کاغذ دیواری

زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن

یکی از بخش‌های خانه که معمولا بیش از سایر قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوب‌تر هم هست، فضای نشیمن خانه است! انتخاب کاغذ دیواری برای این بخش کمی مشکل‌تر از سایر قسمت‌های خانه است، زیرا افراد مدت زمان بیشتری در نشیمن حضور دارند. برای انتخاب کاغذ دیواری نشیمن گزینه های مختلفی وجود دارد، که یکی از آنها سبک مینیمال است.

در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی این سبک، 10 طرح فوق العاده جذاب و منحصربفرد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

——-

بیشتر بخوانید: چاپ کاغذ دیواری

معرفی سبک مینیمالیسم در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مینیمال

ریشه مینیمالیسم براین اساس است که زندگی شما را از بی‌نظمی و شلوغی رها می‌کند و بر عادات ساده زندگی تمرکز می‌کند، از جمله اینکه فضای خود را برای داشتن چیزهای با ارزش و معنی‌دار به جای قرار دادن وسایل و یا مبلمان یکنواخت و شلوغ یا وسایل فضاگیر و حتی کاغذدیواری های شلوغ و پر زرق و برق پر کنید.

این فلسفه طراحی همچنین به شیوه‌های تمیزتر، پایدارتر و کارآمدتر زندگی کمک می‌کند. سرزندگی و حسو حال در فضای مینیمال به خصوص نشیمن خانه، تمیز و یکدست هستند و هیچ گونه شلوغی یا هیجان کاذب پیدا نخواهید کرد. به احتمال زیاد در یک اتاق نشیمن مینیمالیستی چیزی مانند یک کاناپه یا دسته‌ای از کتاب‌ها پیدا نخواهید کرد، اما ممکن است یک رنگ روشن و خنثی را مشاهده کنید یا چند الگوی نامرئی به شکل فرش اضافه شده یا کوسن‌های ساده در محیط.

بیشتر بخوانید: چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه

سبک مینیمال برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

چاپ کاغذ دیواری مینیمال

سبک مینیمال، سبکی متفاوت و راحتی است که نباید به آن سخت بگیرید، مینیمالیستی دقیقا می‌خواهد همه چیز را ساده ببینید و معنی آن را عمیقا درک کنید. در این عکس‌ها، تعداد زیادی اتاق نشیمن که انتخاب کاغذ دیواری آنها با سبک مینیمال انجام شده، وجود دارد که احساس سیال بودن دارند و شما می‌توانید آزادانه به آن‌ها بیاندیشید.

اگر بافت‌ها را ترکیب کرده و چند جلوه طبیعی مانند اِلمان‌ها و گیاهان به اتاق خود اضافه کنید، احساس کلی فضای نشیمن؛ گرم و دلپذیر خواهد بود. حتی اگر اتاق شما تنها با چند اثاثیه و جزئیات کلیدی تکمیل شده باشد. کاغذ دیواری‌های طرح مینیمال شما را کسل نمی‌کنند، از مُد خارج نمی‌شوند، با هر رنگ و مدلی ست می‌شود و تقریبا همه افراد با هر سلیقه‌ای آن را می پسندد.

بیشتر بخوانید: چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

10 طرح منحصربفرد برای کاغذ دیواری نشیمن

کاغذ دیواری جذاب طرح باغ

کاغذ دیواری جذاب طرحدار

کاغذ دیواری جذاب طرحدار صورتی

کاغذ دیواری طرح گل دار

کاغذ دیواری یاسی رنگ

کاغذ دیواری گلدار سرخابی

کاغذ دیواری ساده نقطه دار

کاغذ دیواری طرح مدرن

کاغذ دیواری ساده سبزآبی

کاغذ دیواری کرم رنگ ساده و شیک

خوشحال می شویم اگر طرح خاصی را دوست دارید که در گالری ما موجود نیست، در صفحه مربوط به این محصول کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *