بهترین مرکز چاپ ارزان استیکر در تهران

یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ استیکر ارزان، مراکز چاپ دیجیتال هستند که افراد می‌توانند جهت سفارش و چاپ انواع استیکر به آنجا مراجعه کنند. زیرا تنوع طرح و رنگ‌ بندی استیکرهای چاپی در چاپخانه‌ها به قدری بالاست که امکان خرید استیکر با قیمت ارزان را برای تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف فراهم می‌کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز چاپ ارزان استیکر در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با انواع خدمات چاپ استیکر در چاپ سبحان و قیمت خدمات چاپ استیکر آشنا کنیم.

چاپ استیکر ارزان

انواع خدمات بهترین مرکز چاپ ارزان استیکر در تهران

مرکز تخصصی چاپ سبحان خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین این خدمات، چاپ استیکر است. چاپ سبحان به عنوان بهترین مرکز چاپ ارزان استیکر در تهران، از گذشته تاکنون در زمینه چاپ استیکر یا وینیل موفق عمل کرده، به‌ طوری که تمامی مشتریان از استیکرهای چاپی جهت تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی استفاده می‌کنند. در ادامه به انواع خدمات ارائه شده چاپ سبحان در زمینه چاپ استیکر می‌پردازیم:

1) چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات معمولاً برای فضاهای داخلی یا محیط‌های که نور در آنجا بسیار زیاد است، استفاده می‌شود. زیرا بخاطر سطح کاملاً یکنواخت و ماتی که دارد، برگشت نور پس از چاپ ندارد. سطح استیکر مات از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی، اسید باران، تابش مستقیم نور خورشید، گرما، سرما، رطوبت، حرارت، خراشیدگی، پارگی و قابلیت شستشو با انواع شوینده‌های الکلی برخوردار است.

کاربردهای چاپ استیکر مات:

1) استفاده از استیکر مات بر روی بدنه ماشین‌های پخش کالاها

2) نصب استیکر مات بر روی بدنه ماشین‌های سنگین و ترنسفری، خاورها، نیسان‌ها، کامیون‌ها، وانت‌های حمل و نقل شهری و بدنه ماشین‌های یخچال‌دار

3) استفاده از استیکر مات در صنعت بسته‌ بندی جهت معرفی محصولات در صنایع‌ غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

3) نصب استیکرهای تبلیغاتی مات بر روی شیشه مغازه و فروشگاه

چاپ استیکر مات

2) چاپ استیکر براق

استیکر براق نیز دقیقاً مشابه چاپ وینیل مات است، با این تفاوت که سطح آن کاملاً براق و صاف است. این استیکر چاپی معمولاً برای تمامی فضاهای داخلی یا خارجی و همچنین محیط‌هایی که شدت تابش نور در آنجا بسیار کم است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا که به‌ دلیل خاصیت براق بودن، برگشت نور پس از چاپ دارد. برای افزایش مقاومت استیکر براق در برابر عواملی مانند سایش در برابر اجسام نوک‌ تیز، رطوبت و باران، گرد و غبار و نیز ثابت نگه‌ داشتن رنگ‌ها، از پوشش لمینت بر روی کار استفاده ‌کنید.

کاربردهای چاپ استیکر براق:

1) استفاده از استیکر براق بر روی سقف ایستگاه‌های قطار، مترو و فرودگاه‌ها

2) نصب استیکر براق بر روی بدنه پله‌های برقی، درها یا دیوارهای آسانسور

3) نصب استیکر براق برای درج تبلیغات روی درهای کرکره‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، گاراژها و مراکز تجاری

4) چاپ استیکرهای تزئینی کوچک به ‌عنوان برچسب یا لیبل

چاپ وینیل روی خودرو

3) چاپ استیکر شفاف، شیشه ای یا ترنسپرنت

چاپ استیکر شیشه‌ ای به خاطر سطح بی رنگ و براق به استیکر ترنسپرنت شهرت دارد و برای فضاهای داخلی و محیط‌های کم‌ نور مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که به ‌دلیل خاصیت براق بودن، برگشت نور پس از چاپ دارد. شکل ظاهری این برچسب‌ها به ‌صورت شفاف و بدون رنگ است، به ‌طوری که تصاویر گرافیکی از هر دو طرف قابل مشاهده هستند. چاپ استیکر شیشه‌ای دوام و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، پارگی، حرارت، رطوبت، رنگ پریدگی و سایر عوامل محیطی دارد.

کاربردهای چاپ استیکر شفاف، شیشه ای یا ترنسپرنت:

1) به‌کارگیری استیکرهای شفاف برای پوشش دهی اتاقک‌های شیشه‌ای اتاق‌های نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌ خواب، مجتمع‌های مسکونی، ادارات دولتی و اماکن عمومی

2) تبلیغات روی ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌های بزرگ، سوپر مارکت‌ها، بوتیک‌ها، پاساژها، نمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز تجاری و اداری با چاپ استیکر شیشه‌ای

3) نصب استیکر شفاف روی شیشه های ساختمان و مجتمع های مسکونی

4) استفاده از استیکر تبلیغاتی در مراکز اداری و تجاری

چاپ مش روی ماشین

4) چاپ استیکر مش

چاپ مش یکی از انواع استیکرهای پشت چسب‌دار است که به‌ شکل شبکه‌ای از سوراخ‌های بسیار ریز ساخته شده و یک طرف آن چسب‌دار است. این سوراخ‌های بسیار ریز باعث می‌شود که نور به‌ راحتی از آن رد شده و در روز که نور محیط زیاد است مانند تبلیغات روی شیشه اتوبوس‌های BRT، طرح چاپی از بیرون و به ‌شکلی کاملاً مشخص دیده می شود. در شب که نور زیادی در فضا وجود دارد، طرح شما کمی محو و کمرنگ‌تر دیده ‌می‌شود و در عوض فضای داخل (پشت نمای اصلی) کاملاً مشخص است.

کاربردهای چاپ استیکر مش:

1) نصب مش روی ویترین داروخانه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها، فست‌ فودها، کافی‌ شاپ‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

2) استفاده از مش بر روی استند های تبلیغاتی و پارتیشن‌های داخل غرفه‌ها و شرکت‌ها

3) نصب استیکر تبلیغاتی بر روی درب ورودی آژانس‌های مسافری

4) نصب بر روی شیشه ایستگاه‌های اتوبوس، شیشه اتومبیل، ماشین‌های حمل مواد غذایی و اتوبوس‌ها شهری (BRT)

مش بدون چسب

چاپ استیکر په په یا مخملی

په په کاغذی است با سطح صاف، یک‌ دست و نمایی مخملی. پوشش سطح استیکر په په یا مخملی برای تبلیغات گرافیکی، نقاشی و عکس بسیار مناسب است و کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد. استیکر مخملی بر روی تمامی سطوح مختلف چسبانده می‌شود.

همچنین در چاپ فوم برد، چاپ استیکر فانتزی، ساخت برچسب‌های هشدار، بارکد، اطلاعات و ساخت استیکرهای نشان‌ دهنده قیمت، مقدار و حجم، برچسب قفسه‌ها، بسته‌ بندی‌های انعطاف‌ پذیر و پوشه‌ها کاربرد دارد. استیکر په په یا مخملی یک گزینه عالی برای استفاده در فضاهای داخلی و همچنین فضاهای باز و نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای چاپ استیکر په په یا مخملی:

1) استفاده از استیکر دیواری په په جهت زیباسازی و دکوراسیون فضای داخلی منازل، اتاق کودک، اتاق کار، مهد کودک‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌های تجاری، پاساژها، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی

2) کاربرد استیکر مخملی برای درج تبلیغات بر روی بدنه‌ی وسایل‌نقلیه عمومی مانند تاکسی‌های مسافربری، خودروهای شخصی، مترو، اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های داخل شهری (BRT)، قطارهای درون‌شهری و خودروهای سازمانی

3) استیکر فانتزی په په بر روی قاب گوشی موبایل، کیبورد، موس، استراحتگاه لپ‌ تاپ، اسکین و کاور لپتاپ، کنسول‌های بازی و میز کار

4) چاپ استیکر مخملی برای درج تبلیغات در کف پله‌ها، راهروها، راه‌پله‌ها، سنگ‌ فرش های پارک، ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، پیاده‌ روها و معابر عمومی پر تردد

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

قیمت خدمات چاپ استیکر

در تعیین قیمت خدمات چاپ استیکر عوامل مختلفی مانند ابعاد و اندازه، جنس، پرتی کاغذ و… تأثیر گذار هستند. زیرا قیمت انواع استیکرهای چاپی هم مانند دیگر متریال‌های رولی تبلیغات محیطی، به‌ صورت متر مربعی محاسبه و قیمت گذاری می‌شوند.

قیمت چاپ انواع استیکر و وینیل مات، براق و شیشه‌ای به ازای هر متر مربع 120.000 تومان، برای په په (pp) متری 140.000 هزار تومان و مش هر مترمربع 160.000 هزار تومان است. هزینه چاپ استیکر نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت نهایی پس از بررسی‌های صورت گرفته به مشتریان اعلام می‌گردد.

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

جمع بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به تمامی سوالات شما درباره بهترین مرکز چاپ ارزان استیکر در تهران پاسخ داده باشد. همانطور که می دانید صاحبان کسب و کارها با استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت و دستگاه چاپ یووی رول می توانند انواع طرح ها وتصاویر گرافیکی را بر روی ورق های خام استیکر چاپ نمایند.

برای چاپ استیکر می‌بایست به چاپخانه‌های معتبر چاپ دیجیتال مراجعه کنید، زیرا میزان تخصص و تجهیزات مورد نیاز چاپخانه‌ها بسته به نوع استیکر و نیازهای مشتریان می تواند تغییر کند. بنابراین اگر می‌خواهید از استیکرها جهت اطلاع رسانی، بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده‌ کنید، می توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سوالات متداول

مزایای چاپ استیکر در چاپ سبحان جیست؟

تبلیغاتی جذاب و چشم‌نواز برای جلب توجه رهگذران
عدم‌تغییر رنگ و ماندگاری چاپ برای مدت زمان طولانی
امکان چاپ در ابعاد و اندازه‌های دلخواه مشتری
قابلیت نصب استیکر در مکان‌های مختلف

آیا چاپخانه ها برای طراحی و چاپ استیکر به مهارت خاصی نیاز دارند؟

خیر، یک چاپخانه معتبر برای چاپ استیکر باید علاوه بر جنس عالی متریال خام، محصولات چاپی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان تحویل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *