تبلیغات بنری سه بعدی چیست؟

چاپ بنر سه بعدی

زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

در این مطلب قصد داریم درباره یکی از موثرترین روش های تبلیغات محیطی، یعنی تبلیغات بنری سه بعدی با شما صحبت کنیم. در انتهای این مقاله علاوه بر اینکه با تبلیغات بنری سه بعدی آشنا می شویم، مزایای آن برای هر کسب و کار را هم بررسی میکنیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغات بنری سه بعدی در خیابان

تبلیغات بنری 3 بعدی چیست؟

یکی از بهترین نوع تبلیغات محیطی و تبلیغات اینترنتی تبلیغات سه بعدی است، زیرا مشتریان در تبلیغات سه بعدی می‌توانند با جهت گیری اشیا با محصول سه بعدی تعامل بیشتری برقرار کنند. در دنیایی که هر روز و هر روز تولید محتوای چند رسانه‌ای در آن افزایش می‌یابد، تولید تبلیغات بنری سه بعدی یکی از بهترین راه‌های انجام این کار است.

زیرا به راحتی جلب توجه می‌کند و به نوعی عامل جذب مشتریان به سمت ما می‌شود. از جمله رایج‌ترین این تبلیغات می‌توانیم به تابلو تبلیغات بنری سه بعدی اشاره کنیم. زیرا استفاده از تابلو تبلیغاتی سه بعدی می‌تواند علاوه بر جذابیت محیط، باعث جذب بیشتر مشتریان شود.

تابلو های تبلیغاتی در اندازه، شکل و ابعاد مختلف با قیمت‌های گوناگون در بازار تولید و عرضه می‌شوند، به شکلی که بیننده با عبور از مقابل آن قسمت‌های برجسته سوژه تبلیغاتی را به شکل متحرک، با تغییر رنگ و شکل مشاهده می‌کنند و نام برند شما در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. ابزار طراحی این تابلوها چاپ بنر است.

بنر تبلیغاتی سه بعدی

تبلیغات 3d مناسب چه کسب و کارهایی است؟

تبلیغات بنری سه بعدی بیشتر مناسب کسب و کارهایی مانند؛ شرکت‌های خودروسازی و صنعت املاک و مستغلات است. زیرا شرکت‌های خودروسازی با استفاده از تبلیغات سه بعدی می‌توانند خودروهای لوکس و گران قیمت خود را به نمایش بگذارند.

از طریق این تبلیغات مصرف کنندگان می‌توانند با ویژگی‌ها و امکانات مختلف خودروی مورد پسند خود برای خرید کاملاً اطمینان حاصل کنند. صنعت املاک و مستغلات هم در این اولویت قرار می‌گیرند، زیرا تبلیغات بنری سه بعدی یک طراحی معماری را تا حد ممکن واقعی نشان می‌دهد. دیگر کمپانی‌های بزرگ هم می‌توانند از این موضوع سود ببرند، زیرا این امکان برای آنها فراهم می‌شود تا ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات و خدمات خود را بهتر نشان دهند.

کسب و کارهای مختلف از تبلیغات بنری سه بعدی برای درگیر کردن ذهن مصرف کنندگان به سمت خود استفاده می‌کنند؛ دقیقا مانند تبلیغات چاپ بنر عرض 5 متر. این گونه تبلیغات باعث می‌شود مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیزی، ابتدا از صحت و سقم آن مطلع شوند. این کار جلوی ضررهای مالی در آینده را می‌گیرد و باعث می‌شود مشتریان بعد از تصمیم گیری به خرید احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

بنر سه بعدی فضای باز

10 مزیت جذاب تبلیغات محیطی با بنر سه بعدی

تبلیغات بنری سه بعدی از جمله تبلیغاتی است که در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا به خاطر اشکال متفاوت و خاص خود چشم هر مخاطبی را جذب می‌کند. حالا در اینجا به معرفی ده مزایای مهم و طلایی تبلیغات سه بعدی خواهیم پرداخت:

  • تبلیغات سه بعدی، از جمله جذاب‌ترین و خاص‌ترین نوع تبلیغات محیطی است.
  • به کمک این تبلیغات می‌توانید تمامی محصولات و خدمات خود را به شکل متحرک و زنده به نمایش بگذارید.
  • بیننده با دیدن جذابیت این نوع از تبلیغات سه بعدی‌، ناخودآگاه جذب آن شده و مدتی به آن خیره می‌شود.
  • نسبت به سایر تبلیغات محیطی نظرات را به سمت خود جلب کرده و باعث ثبت تبلیغات شما در ذهن مخاطب می‌شود.
  • به خاطر جذابیت بصری تصاوی سه‌بعدی، مخاطبین این تبلیغات تمام اقشار جامعه خواهند بود.
  • به نسبت سایر تبلیغات محیطی، تبلیغات سه‌بعدی روشی تاثیرگذار در معرفی برند، محصولات و یا زمینه فعالیت شرکت می‌باشد.
  • با تبلیغات محیطی به این روش می‌توانید نسبت به سایر رقبای خود تبلیغات متفاوت تری داشته باشید.
  • بیننده با دیدن تصویرها، ویژگی‌، خصوصیات و جلوه‌های ویژه محصول بر روی این تبلیغات، جذب شرکت یا مؤسسه شما خواهند شد.
  • شما با انتخاب جلوه‌ها و انیمیشن‌هایی که در تبلیغات به کار بردید، مخاطب با تماشای این تبلیغات ترغیب می‌شود که از شما خرید کند.
  • با استفاده از تبلیغات سه بعدی، می‌توانید بدون استفاده از ابزارهای گران قیمت و پرداخت هزینه‌های کلان تبلیغات متحرک و مقرون به صرفه‌ای برای ارائه محصول یا خدمات داشته باشید.

.

.

جمع بندی

در این مطلب با تبلیغات بنری سه بعدی، کاربردها و مزایای آن آشنا شدیم. اگر در این باره سوالی دارید یا قصد سفارش انواع بنرهای تبلیغاتی را دارید، همین حالا از طریق پیام رسان واتساپ با کارشناسان ما صحبت کنید و از فرصت مشاوره رایگان قبل از سفارش، بهره مند شوید.

سوالات متداول

هزینه چاپ بنر سه بعدی چقدر است؟

براساس مترمربع سفارش شما محاسبه می شود و شروع قیمت ها از متری 35 هزار تومان است.

آیا امکان چاپ تبلیغات سه بعدی روی عرض بالا هم وجود دارد؟

بله. سفارش شما روی بنر عرض 5 متر چاپ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *