5 مزیت فوق العاده تبلیغات روی وسایل‌ نقلیه

چاپ مش روی ماشین

زمان تخمین زده شده مطالعه: 6 دقیقه

با پیشرفت و توسعه صنعت چاپ دیجیتال، از ابزارهای تبلیغات محیطی مانند استیکر شیشه‌ای، مات، براق، مش و په په مخملی برای به نمایش گذاشتن پیام‌های تبلیغاتی بر روی بدنه وسایل ‌نقلیه عمومی استفاده می‌شود. یکی از راه‌های تبلیغات روی وسایل ‌نقلیه، استفاده از استیکر مش ماشین است که با هدف جلب توجه مخاطبین، بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات به ‌صورت گسترده انجام ‌می‌شود.
از این رو چاپ سبحان در این مقاله قصد دارد شما را با 5 مزیت فوق العاده تبلیغات و چاپ استیکر روی وسایل‌ نقلیه آشنا کند، تا بتوانید با کمترین بودجه بهترین تبلیغات محیطی را انجام دهید. پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ استیکر ماشین

تبلیغات روی وسایل ‌نقلیه عمومی چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام سفرهای درون‌ شهری با اتوبوس یا مترو با تصاویر تبلیغاتی روی بدنه یا شیشه‌های وسایل ‌نقلیه عمومی مواجه شده باشید. حتی زمانی که در ترافیک‌های شهری گیر کرده‌اید، اتوبوس‌هایی پر از تبلیغات رنگارنگ و جذاب را می‌بینید که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

به این نوع تبلیغات، “تبلیغات روی وسایل ‌نقلیه عمومی” یا “تبلیغات ترنسفری” گفته‌ می‌شود که اغلب بر روی بدنه وسائل نقلیه عمومی مانند اتوبوس‌های BRT، تاکسی‌های مسافربری، ماشین‌های حمل کالاها، راهروهای مترو، راه‌آهن، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و سالن‌های ترانزیت نصب می‌شوند.

تبلیغات با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را می‌توان به‌ عنوان یک ابزار تبلیغاتی در فضاهای باز و شهری به‌ شمار آورد که به ‌طور نامحسوس هر روزه در مقابل چشم مخاطبان هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که استیکر و چاپ مش ماشین علاوه بر اینکه به ‌راحتی بر روی وسایل حمل و نقل عمومی نصب می‌شود، می‌تواند نقش چشمگیری در جذب مشتریان داشته ‌باشد.

استیکر مش ماشین

ویژگی‌ها و مزایای تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی

طی چند سال اخیر کسب و کارها جهت تبلیغات، اطلاع رسانی، بازاریابی و معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات خود به استفاده از استیکر مش ماشین روی آورده‌اند. فرآیند چاپ وینیل و استیکر وسایل ‌نقلیه عمومی معمولاً توسط دستگاه چاپ اکوسالونت و چاپ یووی رول انجام ‌می‌شود که نتیجه آن کیفیت بسیار بالای محصولات چاپی است. با کمک تبلیغات خلاقانه و جذاب بر روی بدنه وسایل ‌نقلیه عمومی می‌توانید به درآمدزایی عالی رسیده و سود بیشتری به ‌دست آورید.

چاپ روی وسایل نقلیه بخاطر مقاومت و ماندگاری بالا در برابر عوامل محیطی، رطوبت، حرارت و صدمات، مخاطبان زیادی را به ‌سمت خود جذب کرده است. از جمله مزیت های فوق العاده تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی می‌توان به زیر اشاره کرد:

✓ کوتاه و مؤثر بودن تبلیغات
✓ تبلیغات خلاقانه و زیبا
✓ استفاده از رنگ‌های جذاب در تبلیغات محیطی
✓ تأثیر گذاری بر روی مخاطبین
✓ مناسب و کم هزینه بودن نسبت به دیگر تبلیغات

استیکر ماشین

کاربردهای استیکر مش ماشین و چاپ روی وسایل‌ نقلیه

تبلیغات محیطی شامل تبلیغات بر روی تمامی وسائل حمل و نقل عمومی می‌شود. با استفاده از چاپ استیکر یا چاپ استیکر مش ماشین می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را بر روی کابین یا بدنه اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، کامیون‌ها، قطارها، واگن‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های مترو نصب کنید. هدف اصلی این استیکرها این است که مسافران در هنگام عبور و مرور از فضاهای شلوغ تبلیغات شما را ببینند. در ادامه به کاربردهای چاپ روی وسایل ‌نقلیه می‌پردازیم:

تبلیغات روی بدنه داخلی و بیرونی اتوبوس

یکی از رایج‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی، تبلیغات روی بدنه داخلی و بیرونی اتوبوس است. هدف اصلی این تبلیغات جلب توجه مشتریان در فضای باز و مواقعی که افراد در خانه حضور ندارند، است. شما می‌توانید استیکر مش ماشین را در ابعاد و اندازه‌های بزرگ و کوچک بر روی بدنه یا داخل اتوبوس‌ها بچسبانید.

روی سطح مترو یا قطارهای ایستگاه راه‌آهن

این نوع تبلیغات محیطی اغلب در گیت‌های ورودی و خروجی مترو، سکوهای سوار شدن، سالن انتظار، راهروها، ورودی و خروجی‌های اصلی ایستگاه و همچنین داخل یا روی بدنه قطارهای مسافربری و شهری نصب می‌شوند. هدف اصلی شرکت‌ها از نصب استیکر روی سطح مترو یا قطارهای ایستگاه راه‌آهن، تحت‌ تأثیر قرار دادن خریداران است که معمولاً با استفاده از چاپ په په انجام ‌می‌شود.

محوطه فرودگاه یا وسایل ‌نقلیه موجود در فرودگاه

تبلیغات محیطی فرودگاه‌ها همانند تبلیغات در ایستگاه‌های قطار و راه‌آهن است. اما با این تفاوت که مخاطب پیام تبلیغاتی در فرودگاه‌ها دست اندرکاران و متخصصان تجارت و بازرگانان هستند. بدنه هواپیما هم از دیگر مکان‌هایی است که بعضاً تبلیغات بر روی آنها صورت ‌می‌گیرد.

ماشین‌های سنگین و ترنسفری

برای نصب تبلیغات روی بدنه کامیون‌ها، روش‌های مختلفی وجود دارد مانند تبلیغات مخصوص کامیون‌های جاده‌رو که در بین طرفین خودرو نصب می‌شوند. چسباندن استیکر بر روی کامیون‌های کوچک، خاورها، نیسان‌ها، کامیون‌ها و وانت‌های حمل و نقل شهری هم به همین صورت انجام ‌می‌شود.

تبلیغات روی تاکسی‌ها

این نوع تبلیغات محیطی که روی تاکسی‌ها نصب می‌شود، بیشتر در شهرهای بزرگی که تعداد مسافران در آنجا زیاد است مشاهده ‌می‌شود.

چاپ استیکر روی کامیون

جمع ‌بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم در این مطلب به طور کامل با 5 مزیت فوق العاده تبلیغات روی وسایل ‌نقلیه آشنا شده باشید. همانطور که می‌دانید این استیکر پرطرفدار بیشتر بر روی بدنه یا شیشه‌های وسایل حمل و نقل عمومی نصب می‌شوند تا بیشترین بازخورد را از مخاطبین دریافت کنند.
اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود تبلیغات محیطی روی وسایل‌ نقلیه انجام دهید و به‌ دنبال سفارش استیکر مش ماشین هستید، می‌توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

سؤالات متداول

آیا نصب تبلیغات محیطی روی هر نوع خودروی سنگین و ترنسفری قابل نصب است؟

بله، تمامی استیکرهایی که بر روی شیشه یا بدنه خودروهای سنگین و ترسفری نصب می‌شوند، از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر پارگی و خط و خش برخوردار هستند.

مقاومت استیکر مش ماشین چقدر است؟

مقاومت و ماندگاری استیکر مش روی وسایل ‌نقلیه عمومی معمولاً بین 3 الی 6 سال است که البته این میزان بسته به متریال چاپی و کیفیت چاپ قابل ‌تغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *