ایده کاغذ دیواری آشپزخانه و سرویس بهداشتی

ایده کاغذدیواری سرویس بهداشتی

شاید در گذشته چیزی تحت عنوان ایده کاغذ دیواری سرویس بهداشتی و آشپزخانه یا استفاده از کاغذ دیواری برای محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی کار عجیب و دور از ذهنی به نظر می‌رسید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع کاغذ دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سرویس بهداشتی امکان‌ پذیر کرده است.

استفاده از کاغذ دیواری برای تزئین و زیباسازی فضاهایی همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی و قسمت‌های مختلفی از حمام، ایده‌ای بسیار کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل محسوب می‌شود که روحی تازه به فضای خانه شما می‌بخشد. اگر علاقه‌مند به استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه و سرویس بهداشتی هستید، اما به‌ دنبال ایده‌های کاربردی می‌گردید که بتوانید با استفاده از آنها فضای داخلی منزلتان را به‌ طور کلی تغییر دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

در این مقاله 20 ایده کاغذ دیواری سرویس بهداشتی و آشپزخانه را برای شما گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آنها حس و حالی خانه خود را عوض کنید.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح استوایی

.

ایده کاغذ دیواری سرویس بهداشتی و آشپزخانه

این نکته مهم را همواره به‌ خاطر داشته باشید که جنس کاغذ دیواری مکان‌هایی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی ترکیبی از کاغذ، روکش PVC و پلی‌ اورتان است و کیفیت عالی و شستشو پذیری بالا را به‌ همراه دارد. چاپ کاغذ دیواری برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی، باید دارای طرح‌های متنوعی باشد که شما بتوانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود هر کدام از طرح‌های ساده، گلدار، فانتزی و …را انتخاب کنید.

در ادامه به معرفی 20 ایده کاغذ دیواری سرویس بهداشتی که جذاب، خاص و مناسب چنین فضاهایی هستند، با هم می‌بینیم:

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای سرویس بهداشتی‌های کوچک

.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح بوته و طوطی برای سرویس بهداشتی‌های دلباز و بزرگ

.

انتخاب کاغذ دیواری با طرح شش ضلعی برای سرویس بهداشتی‌های مدرن

.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح برگ‌های هاوایی برای سرویس بهداشتی‌های کلاسیک

.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح کاشی برای سرویس بهداشتی‌های سنتی

.

انتخاب کاغذ دیواری با طرح‌های شلوغ برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ

.

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! در این مقاله با جدیدترین ایده کاغذ دیواری سرویس بهداشتی و آشپزخانه در خدمت شما عزیزان بودیم. امیدواریم از مشاهده انواع طرح‌های شیک و جذاب کاغذ دیواری نهایت لذت را برده باشید و با الگو برداری از این ایده‌ها بتوانید دیوارهایی با طرح و رنگ مناسب برای فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید تا هماهنگی لازم بین وسایل و سبک کلی منزل ایجاد شود.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود هستید یا می خواهید برای چاپ کاغذ دیواری، چاپ استیکر دیوارپوش و… اقدام کنید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید. زیرا تمامی کاغذ دیواری‌های مجموعه ما ضد آب و قابل شستشو بوده و به‌ راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شوند.

سؤالات متداول

کاغذ دیواری آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارای چه ویژگی‌ها و مزایایی است؟

✓ قابلیت نصب، شستشو و تعویض راحت و سریع کاغذ دیواری
✓ ضد حساسیت
✓ مقاومت و ماندگاری بالای چاپ در برابر تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، گرد و غبار و خط و خش
✓ امکان چاپ طرح‌های سه بعدی و مدرن
✓ ضد لک و کثیفی
✓ امکان چاپ طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های دلخواه
✓ چاپ کاملاً بادوام و بدون پخش رنگ
✓ چاپ تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار بالا
✓ امکان چاپ طرح اختصاصی متناسب با دکور هر بخش از آشپزخانه و سرویس بهداشتی
✓ از بین نرفتن کیفیت رنگ و حالت کاغذ دیواری پس از مدت زمان طولانی

آیا کاغذ دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی ضد آب هستند؟

بله، تمامی کاغذ دیواری‌های استفاده شده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام کاملاً ضدآب و قابل‌شست‌وشو هستند. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت از کاغذ دیواری‌های قابل شستشو مانند وینیل، بر روی تمامی دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی به‌غیر از دیواری که دوش بر روی آن نصب شده است استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *