معرفی محصولات چاپ UV رول به رول

محصولات چاپ یووی

زمان تخمین زده شده مطالعه: 6 دقیقه

یکی از انواع خدمات چاپ UV، چاپ UV رول به رول است که اغلب برای متریالی که به‌صورت رول هستند، استفاده می‌شود. این نوع چاپ نیاز به هیچ‌گونه محافظت سطحی نیاز ندارد و به‌ راحتی می‌توانید طرح‌های دلخواه و متنوع را مستقیماً بر روی سطح محصولات چاپ کنید. محصولات و خدمات تولید شده توسط چاپ UV رول برای مصارف مختلفی از جمله چاپ بر روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی جهت ساخت کیف و کفش، چاپ روی پارچه تکستایل، چاپ بر روی انواع کاغذ دیواری، چاپ روی انواع پارچه، پرده زبرا، برزنت، پارچه کنواس، پارچه کشسان و چاپ فلکسی یووی هم قابل استفاده ‌است.

تمامی محصولات چاپ یووی رول نسبت به حرارت، تابش مستقیم نور خورشید، باد، بارش باران، گرد و خاک، رطوبت، خراشیدگی، رنگ پریدگی و سایر آسیب‌های محیطی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. بنابراین اگر می‌خواهید با استفاده از چاپ UV رول زیبایی محصولات خود را چندین برابر کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین محصولات چاپ رول به رول یووی آشنا کنیم.

1. چاپ یووی رول فلکسی

یکی از پرکاربردترین و اقتصادی‌ترین متریال در صنعت چاپ دیجیتال که امکان چاپ UV رول به رول را فراهم کرده، چاپ فلکسی یووی رول است. این متریال به‌ دلیل خاصیت عبور دهی نور، انعطاف پذیری بالا، سطح براق و جلوه‌های بصری متنوع، موجب جلب توجه مخاطبین زیادی به ‌سمت این تابلو شده ‌است.

کاربردهای چاپ یووی رول فلکسی:

✓ زیباسازی فضاهای مسکونی و اداری با تابلوهای تبلیغاتی

✓ استفاده از تابلوهای فلکسی در سالن‌های همایش، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری و فروشگاهی بزرگ

✓ نصب تابلو لارج فرمت فلکسی در سردر فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مغازه‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، مراکز بازی و کافی شاپ ها

چاپ روی فلکس

2. چاپ یووی رول پارچه

چاپ روی انواع پارچه با استفاده از روش یووی رول یک تکنولوژی کاملاً متفاوت است. زیرا این فرصت را برای سفارش دهندگان فراهم می‌کند تا با تیراژ و تعداد سفارش بسیار کم، سفارشات خاص خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه:

✓ چاپ روی پارچه به‌ روش یووی رول جهت چاپ روی پارچه مخمل رومبلی، تی‌شرت، پرده، روبالشی، کوسن و رومیزی، ملحفه، روتختی، روکش صندلی خودرو، مانتو و شال

✓ استفاده از چاپ یووی رول پارچه بر روی کلیه پرچم‌های عزاداری و…

✓ چاپ عکس روی پارچه و ساخت قاب عکس و چسباندن آن روی چوب

چاپ روی پارچه

3. چاپ یووی رول پرده زبرا

زیرا نوعی پارچه پرکاربرد در تولید پرده‌های آماده و مدرن است. پارچه زبرا به‌ صورت یکی در میان از رج‌های پارچه و توری تشکیل شده و چاپ روی آن به ‌روش UV رول بهترین انتخاب برای ایجاد طرح برجسته روی پرده زبرا است.

کاربردهای چاپ یووی رول پرده زبرا:

✓ حفظ حریم خصوصی منازل با پرده زبرا اتاق‌خواب

✓ زیباسازی محوطه سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها، مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌ها

✓ استفاده از پرده زبرا داخل غرفه‌های سالن نمایشگاه

چاپ روی پرده زبرا

4. چاپ یووی رول پارچه تکستایل

پارچه تکستایل به ‌نوعی پارچه انعطاف‌پذیر گفته ‌می‌شود که از شبکه‌های به‌ هم‌ پیوسته از نخ‌ها تشکیل شده‌ است. این شبکه‌ها که با استفاده از الیاف خام مانند الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می‌شوند، در نهایت پارچه‌هایی با طول و اندازه‌های مختلف را تشکیل می‌دهند.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه تکستایل:

✓ چاپ بیلبوردهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی با نورپردازی داخلی

✓ استفاده از چاپ پارچه تکستایل در تابلوهای سر در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و فست‌ فودها

✓ به‌ کارگیری تابلو لایت باکس تبلیغاتی در بیمارستان‌ها، مطب‌ها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی

چاپ روی فلکس

5. چاپ یووی رول چرم مصنوعی و طبیعی

یکی از زیباترین تولیدات چاپ یووی رول، چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی است. کاربردهای این نوع روش چاپی را در صنعت تولید کیف و کفش، مد و پوشاک، مبلمان و هم‌چنین هدایای تبلیغاتی بارها و بارها دیده‌اید.

کاربردهای چاپ یووی رول چرم مصنوعی و طبیعی:

✓ استفاده از چاپ روی چرم مصنوعی برای ساخت مبل و کوسن‌های چرمی

✓ چاپ روی قاب گوشی و تبلت چرمی

✓ استفاده از چاپ روی چرم در صنایع پوشاک مانند تولید کیف و کفش، دستکش، کت و کاپشن‌های چرمی، بند ساعت چرمی، کمربند، پوتین، شلوار و کراوات

چاپ روی چرم

جمع‌ بندی

در این مطلب به‌ طور مفصل به بهترین محصولات چاپ UV رول به رول پرداختیم. رول‌هایی از جنس کاغذ دیواری، پارچه، برزنت‌های تبلیغاتی، چرم مصنوعی و طبیعی، زبرا، پارچه بک لایت، پارچه تکستایل، پارچه بوم نقاشی، فلکسی، پارچه کشسان و پلیمر را می‌توان به‌ عنوان متریال چاپی در دستگاه چاپ یووی رول قرار داد و بهترین کیفیت چاپ را تجربه کرد.

مرکز تخصصی چاپ سبحان با تجربه غنی در زمینه چاپ دیجیتال و جدیدترین دستگاه‌های چاپ یووی رول، برای ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت مقرون به صرفه و تحویل به‌موقع در خدمت شماست.

سؤالات متداول

چه عواملی در قیمت چاپ UV رول به رول تأثیرگذار هستند؟

قیمت چاپ UV رول به عوامل مختلفی از جمله ابعاد و متراژ کار، میزان جوهر مصرفی، مدت زمان چاپ و جنس محصول بستگی دارد.

آیا چاپ uv رول روی پارچه فلکسی هم امکان پذیر است؟

بله، زیرا چاپ UV رول بر روی محصولاتی که به‌صورت رول هستند امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *