نصب تابلو فلکسی؛ تبلیغات در مترو به سبک مدرن

تابلو فلکسی برای تبلیغات در مترو

زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

چاپ استیکر روی بدنه مترو

تابلو فلکسی چیست؟ تابلو فلکسی، در واقع نوعی تابلو تبلیغاتی نورپردازی شده است، که برای تبلیغات استفاده می‌شود. تبلیغات در هر کسب و کاری اولویت اول است، که نصب تابلو فلکسی در مترو یکی از اقداماتی است که در همین راستا انجام می شود. در حالت عادی یکی از مشکلات چاپ فلکسی این است که نمی‌شود آن را قابل حمل ساخت. ولی تابلوهای فلکسی، این مساله را برطرف کرده اند. این تابلوها قابل حمل، با قابلیت عبور نور، و مقاومت و ماندگاری بالا هستند.

تابلوهای فلکسی فیس، به خاطر عبور نور و درخشان بودن، موجب جذب نگاه مخاطبین زیادی به سمت خود می‌شوند. به همین دلیل است که در بین کسب و کارها محبوب است. یکی از بهترین نقاط استراتژیک برای نصب این تابلوها با هدف تبلیغات محیطی ایستگاه مترو و بدنه قطارهای شهری است. با توجه به ظرفیت بالای این رسانه برای جذب مخاطب، در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی تابلوهای فلکسی، بیشتر در مورد تبلیغات در مترو با این تابلوها با شما صحبت کنیم؛ پس تا پایان مقاله این مطلب با ما همراه باشید.

تابلو فلکسی چیست؟

تابلو فلکسی یکی از معروف‌ترین تابلوهای تبلیغاتی، چاپی، زیبا و مقرون به صرفه موجود در بازار است، که نسبت به چاپ بنر از مقاومت بیشتری برخوردار می‌باشد. نورپردازی کار شده در این تابلوها باعث ایجاد درخشندگی و زیبایی تابلوهای تبلیغاتی شده است به همین خاطر به‌سرعت در بین مردم محبوبیت پیدا کرده اند.

از تابلو فلکسی به‌عنوان تابلو سر درب مغازه، تابلو شرکتی و تابلو فروشگاهی استفاده می‌شود و در تبلیغات محیطی مکان‌هایی مانند؛ بیلبورد، مترو، نمایشگاه، مجتمع تجاری، رستوران، فست فود، استخر و اماکن ورزشی استفاده می‌شوند. این تابلوها به‌دلیل صفحه انعطاف پذیر و روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی مقاومت و دوام بالایی دارند.

نصب تابلو فلکسی برای تبلیغات

نصب تابلوهای فلکسی به شکل مکعبی، ریلی، سپری و اسکلت فلزی امکان پذیر است. ساخت تابلوهای فلکسی، با پوشش فلکس است و برای روشنایی آنها از لامپ‌های فلوروسنت (مهتابی) و ال ای دی استفاده می‌شود. تابلو فلکسی به دو نوع تابلو تک فریم و تابلو فلکسی فیس تقسیم می‌شوند، که در هر دو نوع این تابلو نورپردازی یا پروژکتور کار شده تا جلوه کار در شب به چشم مخاطب بیشتر باشد.

——

انواع تابلوهای تبلیغاتی در محوطه و بدنه قطارهای شهری

چاپ تابلو فلکسی برای تبلیغات در مترو

مترو دارای فضاهای عمومی مختلفی است که بسته به هر فضا، از ابزارهای تبلیغاتی متنوعی استفاده می‌شود. این مکان‌ها را می‌توان به‌صورت زیر دسته بندی کرد:

نصب تابلو فلکسی در دیوارهای کنار پله برقی (بک لایت و لایت باکس)

این روش تبلیغات در مترو، بیشتر مخصوص کناره‌های پله برقی است. زیرا در ابعاد بسیار بزرگ به چاپ می‌رسند، تا به‌اندازه کافی جلب توجه کنند. داخل بک لایت و لایت باکس‌های مترو، مهتابی‌های کوچکی تعبیه شده، تا لیبل‌های نصب شده را به‌صورت شفاف و واضح نمایش دهند. اگر نصب تابلوهای فلکسی در زمینه کار روشن باشند، بهتر است تعداد لامپ‌های داخل آن را کم کنید تا بتواند نمای بهتری داشته باشد و چشمان مخاطب را اذیت نکند.

نصب تابلو فلکسی در دیواره های کنار ایستگاه‌ها

اغلب برای توضیحات بیشتر محصولات از تابلوهای کنار ایستگاه‌ها استفاده می‌کنند که برای مخاطبین جذاب باشد. نصب تابلوهای فلکسی با رنگ و طرح جذاب در این مکان ها، پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب دارد.

تبلیغات در کتیبه‌های داخل واگن‌ها

مسافرانی که در مترو سرپا ایستاده‌اند، قطعاً کتیبه‌های داخل واگن‌ها توجه شان را جلب کرده و برایشان جالب بوده که آن را بخوانند. بنابراین کتیبه ها هم محل مناسبی برای نصب تبلیغات هستند.

تبلیغات در بدنه قطارها

هر باری که قطار در ایستگاه قرار می‌گیرد، تبلیغات بدنه قطارها توسط افراد منتظر در سکو مشاهده می‌شود. تردد قطارها از درون تونل‌ها است و هنگامی که قطار به ایستگاه وارد می‌شود، تعداد افراد منتظر در هر ایستگاه این تبلیغات را می‌بینند.

تبلیغات در گیت‌های ورودی

گیت‌های ورودی متروکه اغلب چشم افرادی که حتی بیرون از ایستگاه مترو هم هستند، نیز قرار می‌گیرد. زمانی که شما وارد مترو می‌شوید و از گیت عبور می‌کنید تبلیغات روی گیت‌های ورودی توجه شما را به سمتش جذب می‌کند. پس می تواند محل خوبی برای تبلیغات لحظه ای و کوتاه باشد.

تبلیغات در دستگیره مترو

چه کسانی که روی صندلی مترو می‌نشینند و چه افرادی که می‌ایستند، دستگیره‌های مترو المانی است که در معرض دید همه قرار می‌گیرد. فقط به این نکته دقت کنید که اگر می‌خواهید یک نمونه از محصولتان را داخل دستگیره قرار دهید، احتمال آسیب رسیدن به دستگیره افزایش می‌یابد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر درباره چاپ فلکسی یا نصب تابلو فلکسی سوالی دارید، کارشناسان تیم فروش ما 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. ما از طریق پنل آنلاین واتساپ، پنل تلگرام یا شماره تماس 22736203-021 با منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *