راهنمای چاپ بنر ارزان و فوری + لیست قیمت

چاپ بنر ارزان

راهنمای چاپ بنر ارزان و فوری

یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی که معمولاً بسیاری از کسب و کارها به ‌دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه، برای اهداف بازاریابی و انتقال پیام تبلیغاتی خود به مشتریان استفاده می‌کنند، چاپ بنر است. متریال بنر به ‌دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی و همچنین دوام و ماندگاری طولانی ‌مدت جوهر چاپ، بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی کسب و کارهای مختلف محسوب‌ می‌شوند. اما چیزی که باعث محبوبیت بیشتر بنرهای تبلیغاتی شده، قیمت پایین و در دسترس بودن آنهاست.

برای آشنایی بیشتر با راهنمای چاپ بنر ارزان و فوری، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم درباره چاپ بنر، انواع چاپ بنر تبلیغاتی، ویژگی‌های چاپ بنر ارزان قیمت با چاپ فوری و همچنین نکات کلیدی ثبت سفارش چاپ بنر ارزان و فوری اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ بنر عرض بالا با قیمت ارزان

چاپ بنر چیست؟

چاپ بنر یکی از پرطرفدارترین متریال گروه چاپ فضای باز یا به ‌اصطلاح Out Door است که جهت تبلیغات محیطی، آگاهی‌ بخشی، معرفی شرکت‌ها، برندهای مطرح و همچنین معرفی محصولات و خدمات جدید کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنر خام یک متریال از جنس پلاستیک یا PVC است که به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات جدید خود را در کمترین زمان ممکن تبلیغ کنند.

بنر تبلیغاتی توانایی چاپ در سایزهای بسیار بزرگ‌تر نسبت به پلات لمینت و انواع استیکرها را دارد. چاپ بنر در هر طرح و سایزی با دستگاه‌های چاپ بنر عرض بالا صورت ‌می‌گیرد. قیمت چاپ بنر نسبت به دیگر متریال تبلیغات محیطی بسیار پایین‌تر است و در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، برف، وزش باد، حرارت، رطوبت، کشیدگی، تاخوردگی و پارگی مقاومت بالایی دارد.

چاپ بنر عریض با قیمت ارزان

مهمترین ویژگی بنرهای تبلیغاتی ارزان قیمت و فوری

چاپ بنر به ‌عنوان ابزاری کارآمد برای انتقال پیام تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان شناخته شده ‌است، چرا که روزانه تعداد زیادی از افراد در مکان‌های شلوغ و پر تردد شهر رفت و آمد می‌کنند. ویژگی‌های چاپ بنر ارزان قیمت با چاپ فوری این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که با هزینه بسیار کم بنرهای تبلیغاتی خود را چاپ کنند. اما این نکته را فراموش نکنید که قبل از ثبت سفارش چاپ بنر هم باید نسبت به این ویِژگی های مهم مطلع باشید. در ادامه به مهمترین ویژگی بنرهای تبلیغاتی ارزان قیمت و فوری اشاره می‌کنیم:

  • امکان چاپ در ابعاد بسیار بزرگ
  • وزن سبک و قابلیت حمل
  • کاملاً ضد آب و مقاوم به رطوبت
  • نداشتن هیچ‌گونه محدودیت در ابعاد و متراژ چاپ
  • هزینه پرداختی بسیار پایین نسبت به دیگر متریال‌های چاپ فضای باز
  • دوام و ماندگاری بالا جوهر چاپ در طولانی ‌مدت
  • انعطاف‌پذیری در مکان نصب بنرهای تبلیغاتی
  • جایگزینی عالی برای تابلوهای محیطی با نورپردازی داخلی
  • مقاومت و ماندگاری بالا چاپ بنر در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، برف، طوفان و صدمات احتمالی مانند خراشیدگی، پارگی، کشش، تا خوردگی و رنگ‌پریدگی
  • پیدا کردن مخاطبان و مشتریان جدید و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری

چاپ بنرهای ارزان قیمت برای بیلبورد

انواع چاپ بنر تبلیغاتی

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا تمامی بنرهای تبلیغاتی دارای یک ویژگی مشترک با یکدیگر هستند یا فقط گروه خاصی از این محصولات؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت تمامی بنرهای چاپی از یک جنس تولید می‌شوند و در برابر آب و هر گونه تغییرات دمایی مانند گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. در ایران اغلب چاپخانه‌ها بیشترین متریال و مواد اولیه را از کشورهای چین و کره تأمین می‌کنند. گرماژ چاپ بنر نیز بسته به کشور و شرکت تولید کننده متفاوت است اما اغلب در بازه 8 الی 15 متغیر است.

نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد، تفاوت بین بنرهای چینی و کره‌ای است که این تفاوت در میزان مقاومت و کیفیت چاپ نهایی روی این دو نوع متریال چاپی است. به ‌طوری که بنرهای کره‌ای از کیفیت چاپ و مقاومت بهتری برخوردار هستند. دلیل این تفاوت هم به بافت پارچه بنر مرتبط می‌شود. بافت پارچه بنرهای کره‌ای یکنواخت‌تر و جلای رنگ، طرح، کیفیت و وضوح چاپ در آنها بهتر است و در نهایت ظاهر زیباتری دارند.

بیشتر بخوانید: تعرفه چاپ بنر فوری و ارزان + لیست قیمت 1403

نکات کلیدی ثبت سفارش چاپ بنر ارزان و فوری

دستگاه‌هایی که طرح و فایل ارسالی را روی بنر و همچنین فلکس چاپ می‌کنند، معمولاً یا از نوع سالونت یا اکوسالونت هستند. دستگاه‌های چاپ اکو سالونت نه‌ تنها برای چاپ بنر و چاپ فلکسی هزینه گران تری دارند، بلکه دارای تراکم رنگ بیشتر و در نتیجه کیفیت بالاتر هستند. اما تنها ایراد دستگاه چاپ اکوسالونت نسبت به دستگاه چاپ سالونت، سرعت بسیار پایین چاپ فلکسی و بنر است.

نکته مهم دیگر اینکه دستگاه‌های اکوسالونت علاوه بر بنر و فلکس این توانایی را دارند تا روی کاغذهای دیواری و نیز پارچه هر نوع طرح و نقشی را چاپ کند. فقط در صورتی که دستگاه‌های سالونت چنین قابلیتی را ندارند. پس دقت کنید که معمولاً بنرهایی که با دستگاه‌های سالونت چاپ می‌شوند، قیمت پایین تری نیز دارند.

طراحی بنرهای تبلیغاتی معمولاً توسط نرم افزارهای فتوشاپ یا کورل دراو انجام ‌می‌شود. دقت کنید که حتماً خروجی نهایی کار با فرمت JPEG، TIFF یا نهایتاً PDF گرفته شود. رزولوشن یا DPI طرح شما حداقل 100 و حداکثر 300 DPI باشد، به ‌ویژه اگر سایز طرح انتخابی شما لارج فرمت است. حتماً DPI را بین 72 تا 150 تنظیم کنید، زیرا دستگاه‌های چاپ لارج فرمت، DPI300 را نمی‌توانند پشتیبانی کنند.

چطور بنر ارزان چاپ کنیم؟

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به ‌تمامی سؤالات شما درباره راهنمای چاپ بنر ارزان و فوری + لیست قیمت پاسخ داده باشد. چاپ طرح دلخواه با استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت این امکان را برای صاحبان کسب و کارها و مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند با خیال راحت طرح‌ها و نوشته‌های تبلیغاتی مدنظر خود را با قیمت مناسب و ارسال فوری روی رول‌های خام بنر ایرانی یا خارجی چاپ کنند. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ بنر ارزان و فوری برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی خود را دارید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

آماده سازی چاپ بنر فوری به چند ساعت زمان احتیاج دارد؟

معمولاً پروسه آماده سازی و چاپ بنر فوری حداقل ۲ ساعت طول می‌کشد.

چاپ بنر ارزان و فوری در چه مواردی کاربرد دارد؟

از بنرهای فوری برای تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، چاپ بنرهای مناسبتی (مانند خیر مقدم، عتبات، تسلیت و مناسبت‌های مذهبی) و همچنین چاپ عکس روی بنر با طرح دلخواه استفاده می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *