تقویم نمایشگاه بین‌المللی تهران 1402

تقویم نمایشگاه تهران

زمان تخمین زده شده مطالعه: 9 دقیقه

تقویم نمایشگاه 1402 تهران | نمایشگاه‌ها یک فرصت عالی برای ایجاد روابط تجاری جدید بین شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ محسوب‌ می‌شود. به‌ طوری که صاحبان مشاغل و کسب و کارها هر ساله در چندین رویداد نمایشگاهی مختلف شرکت می‌کنند تا با رونمایی از محصولات و خدمات جدید و ارائه ایده‌های خلاقانه، به‌ دنبال جذب مشتریان و همچنین افزایش فروش و سوددهی کسب و کار خود هستند.

اگر شما هم یکی از صاحبان مشاغل هستید و قصد حضور در نمایشگاه بین‌المللی را دارید، می‌توانید از تقویم نمایشگاه بین‌المللی تهران که توسط تیم تولید محتوای چاپ سبحان تهیه شده است استفاده ‌کنید. با پیگیری اخبار تقویم نمایشگاه بین‌المللی تهران سال 1402 در این صفحه می‌توانید از آخرین تاریخ و اطلاعات جدیدترین نمایشگاه‌ها در شهر تهران مطلع شوید.

نمایشگاه تهران

تقویم نمایشگاه 1402 تهران

.

.

خدمات نمایشگاهی چاپ سبحان در نمایشگاه تهران

با وجود تغییرات اساسی و بنیادین در راهکارهای تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی، تبلیغات نمایشگاهی همچنان اولین و مؤثرترین راه برای تبلیغات و بازاریابی محسوب‌ می‌شود. تبلیغات محیطی در نمایشگاه ابزارهای متنوع و مختلفی دارد و مجموعه ما آماده ارائه این خدمات با بهترین کیفیت و تحویل سریع به غرفه سازان، مجری رویدادهای نمایشگاهی و شرکت‌ها است.

این خدمات عبارتند از:

خدمات چاپ بنر

یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات در نمایشگاه، چاپ بنر است که جهت تبلیغات، معرفی شرکت‌ها، برندها و محصولات و خدمات کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنرها در عرض رول‌های مختلف 3 متر و 5 متر تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارد. بنر نمایشگاهی در واقع نوعی فناوری چاپی پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت انجام‌ می‌شود.
بنرهای چاپی اغلب در پرترددترین مکان‌ها مانند بزرگراه‌های منتهی به نمایشگاه، خیابان‌ها، حاشیه جاده‌ها و معابر عمومی نصب می‌گردند و سفارش چاپ بنر نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغات نمایشگاهی معمولاً بیشترین تقاضا را دارد.

ویژگی‌های چاپ بنر

1. مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه
2. قابل شستشو و کاملاً ضد آب
3. مقاومت و ماندگاری بسیار بالا در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، برف، طوفان، حرارت، خراشیدگی و تا خوردگی
4. قیمت بسیار پایین نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی
5. نداشتن هیچ‌گونه محدودیت در ابعاد و متراژ چاپ

چاپ بنر نمایشگاهی

خدمات چاپ بنر عرض 5 متر

یکی از پرکاربردترین ابزارهای لارج فرمت تبلیغات نمایشگاهی، چاپ بنر عرض 5 متر است که به بنر عرض بالا یا بنر لارج فرمت نیز شهرت دارد. بنرهای عرض 5 متر به‌ دلیل عدم عبور دهی نور، برای استفاده در تابلوهایی که نورپردازی محیطی دارند، مانند بیلبوردهای تبلیغاتی غول‌پیکر در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها، بنرهای عرشه و پل‌های هوایی، بیلبورد و تابلوهای تبلیغات شهری مناسب‌تر هستند.
چاپ بنر عرض بالا علاوه بر طراحی جذاب، ابزاری مؤثر برای معرفی برند محصولات یا اطلاع‌رسانی گسترده در مورد رویدادهای ملی و بین‌المللی است. بنرهای عریض به ‌واسطه نصب در پربازدیدترین و پرترددترین مکان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی، بازدیدکنندگان زیادی را به‌ سمت تبلیغات شما جذب می‌کند.

ویژگی‌های چاپ بنر عرض 5 متر

1. ضخامت بافت مناسب و کیفیت چاپ بسیار عالی
2. دوام و طول عمر بالا چاپ بنر عرض بالا برای استفاده در طولانی ‌مدت
3. هزینه چاپ بسیار مناسب و مقرون به صرفه
4. نداشتن محدودیت در ابعاد و متراژ چاپ
5. دوام و ماندگاری بالا در برابر عوامل محیطی مانند تابش نور خورشید، باد، باران، برف، طوفان، گرد و خاک، رنگ‌پریدگی، خراشیدگی، پارگی و کشیدگی

چاپ بنر نمایشگاهی

خدمات چاپ فلکس

یکی از جذاب‌ترین ابزارهای تبلیغات نمایشگاهی، چاپ فلکس یا flexi face است که از آن به‌عنوان متریالی اقتصادی و مقرون به صرفه برای ساخت تابلوهای لایت باکس غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شود. تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی گسترده همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و اجلاس‌های مختلف داخلی و خارجی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تابلو فلکس به خاطر خاصیت عبور دهی نور، انعطاف‌پذیری بالا و جلوه‌های بصری متنوع و جذاب، توجه بازدیدکنندگان زیادی را در نمایشگاه به‌سمت خود جلب کرده است. این تابلو تبلیغاتی بهترین گزینه برای استفاده در تابلوهای بک لایت یا فضاهایی که نیاز به نورپردازی داخلی دارند، محسوب‌می‌شود.

ویژگی‌های چاپ فلکس

1. مناسب برای استفاده در لایت باکس و فضاهای داخلی و خارجی نمایشگاه
2. کیفیت چاپ بسیار عالی و دوام و ماندگاری بالا
3. مقاومت بالا در برابر رطوبت، شوینده‌های الکلی ضعیف، رنگ‌پریدگی، کشیدگی، خراشیدگی و پارگی
4. ضخامت بافت مناسب همراه با بهترین درجه عبوردهی نور
5. ابزاری بادوام برای استفاده طولانی مدت در فضای باز

چاپ فلکس نمایشگاهی

خدمات چاپ استیکر

یکی از پرطرفدارترین ابزارهای چاپی که برای زیباسازی غرفه‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ استیکر است. استیکرهای چاپی از نظر جنس به استیکر مات، استیکر براق، استیکر شفاف، شیشه‌ای یا ترنسپرنت، استیکر په په یا مخملی و استیکر مش تقسیم می‌شود. چاپ وینیل در واقع نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت بر روی سطوح صاف و مسطح مانند چوب، شیشه، کاشی و سرامیک، بدنه وسایل نقلیه عمومی، کف زمین، در و دیوارهای غرفه نمایشگاهی و… انجام ‌می‌شود.

ویژگی‌های چاپ استیکر

1. امکان چاپ در طول و عرض دلخواه مشتری
2. مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شستشو، رطوبت، نور، خط و خش و عوامل محیطی
3. مناسب برای استفاده در فضاهای سربسته و محیط‌های باز
4. قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح مختلف
5. ضخامت بافت و قابلیت چاپ‌پذیری بسیار بالا

چاپ پوستر نمایشگاهی

خدمات چاپ وینیل

چاپ وینیل در واقع ابزاری از جنس PVC است که برای تبلیغات در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه استفاده می‌شود. کاغذ وینیل از نظر نوع پوشش سطحی در سه مدل وینیل شیشه‌ای یا ترنسپرنت، وینیل مات و وینیل براق چاپ می‌شود. چاپ وینیل کاربردهای بسیار زیادی در تبلیغات و زیباسازی فضای نمایشگاه دارد. از دکوراسیون داخلی غرفه‌ها گرفته تا چاپ بر روی در و دیوارهای نمایشگاه، همه از کاربردهای چاپ وینیل یا برچسب هستند.

ویژگی‌های چاپ وینیل

1. قابلیت چاپ‌پذیری بسیار بالا
2. تنوع در مات و براق بودن سطح وینیل
3. مقاومت جوهر چاپ در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، شستشو، حرارت، کشش و صدمات
4. امکان چاپ در طول و عرض دلخواه
5. سرعت چاپ بسیار بالا

چاپ کاغذ دیواری نمایشگاهی

خدمات چاپ کاغذ دیواری

پوستر دیواری یا چاپ کاغذ دیواری یکی از پر طرفدارترین المان‌های دکوراسیون داخلی نمایشگاه است که در قالب رول‌های با عرض متغیر و طول‌های متنوع چاپ می‌شود. برای ایجاد چاپ با طرح برجسته یا اصطلاحاً سه بُعدی روی متریال کاغذ دیواری، به‌ جای دستگاه چاپ اکوسالونت، از دستگاه چاپ یووی رول استفاده می‌شود.
چاپ کاغذ دیواری برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغ برند، معرفی محصول و به‌ویژه زیباسازی و دکوراسیون داخلی فضای غرفه نمایشگاهی کاربرد دارد. چاپ کاغذ دیواری سفارشی در واقع طرح دلخواهی است که براساس سلیقه مشتری بر روی کاغذ دیواری خام چاپ شده و زیبایی فضای نمایشگاهی را چندین برابر می‌کند.

ویژگی‌های چاپ کاغذ دیواری

1. کیفیت چاپ عالی
2. رنگ‌های زنده، جذاب و با دوام
3. دوام و ماندگاری بالا در برابر رطوبت و خراشیدگی
4. امکان چاپ روی تیراژ و متراژهای بالا
5. شستشو پذیری عالی کاغذ دیواری

چاپ نمایشگاهی

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم در این مطلب با تقویم نمایشگاه 1402 تهران و همچنین خدمات نمایشگاهی چاپ سبحان در نمایشگاه بین‌المللی تهران آشنا شده باشید. این افتخار مجموعه ماست که کلیه خدمات چاپ نمایشگاهی شما را با بهترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و همراه با قیمت‌های رقابتی ارائه دهیم.

بنابراین، اگر درباره خدمات نمایشگاهی و زمان برگزاری نمایشگاه‌ها در سال 1402 سؤالی داشتید، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

سؤالات متداول

کدام ابزارها برای تبلیغات در نمایشگاه مناسب‌تر هستند؟

سازه‌های نمایشگاهی مانند چاپ بنر، چاپ فلکس، چاپ بنر دوطرفه، لایت باکس تبلیغاتی، چاپ پوستر، کاتالوگ، تبلیغات رادیویی، پک هدیه تبلیغاتی، چاپ استیکر، چاپ رول آپ، چاپ پاپ آپ و میز کانتر برای تبلیغات در فضای داخلی و خارجی نمایشگاه بسیار مناسب هستند. چون که بیشترین تأثیر را بر روی بازدیدکنندگان در حال تردد در نمایشگاه می‌گذارند.

خدمات نمایشگاهی چه مزیت‌هایی برای کسب و کارها دارد؟

نمایشگاه‌ها مزایای زیادی برای شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف دارد. حضور صاحبان مشاغل در نمایشگاه‌ها از یک طرف فرصتی عالی برای پیشرفت آنها در بین دیگر رقبا محسوب‌ می‌شود و از سوی دیگر فروش و سوددهی کسب و کارها را چندین برابر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *