درباره چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران بیشتر بدانیم

کاغذ دیواری کافه و رستوران

معمولاً صاحب هر کافه و رستورانی علاقه دارد که مشتریان نوشیدنی و غذای بیشتری سفارش دهند. هدف آن‌ها این است که مشتریان و مراجعه کنندگان در کافه و رستوران احساس راحتی بیشتری داشته ‌باشند و مدت ‌زمان زیادی را در آرامش سپری کنند. با انتخاب چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران مناسب، این حس به مشتری هم القا شده و ممکن است مدت ‌زمان بیشتری را در رستوران یا کافه شما بگذراند.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای این فضاهای عمومی، باید سلیقه، سبک دکوراسیون فضا و اندازه فضای مورد نیاز را هم در نظر بگیرید. کاغذ دیواری کافه و رستوران را باید به ‌گونه‌ای انتخاب کنید که محیط شلوغ، سرد و خسته‌ کننده به نظر نرسد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران بپردازیم و شما را بهتر با مزایا و طرح‌های جذاب و خاص کاغذ دیواری آشنا کنیم. پس تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ کاغذ دیواری کافی شاپ

.

معرفی چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران

کافه‌ها و رستوران‌ها فضاهای هستند که نیاز به طراحی داخلی دارند. طراحی داخلی این فضاها تنها با چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران امکان‌ پذیر است، زیرا با کمی خلاقیت می‌تواند محیط شما را متحول سازد. بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های شهر بخشی از شهرت خود را مدیون دکوراسیون زیبا و جذاب هستند.

کاغذ دیواری یکی از ابزارهای ایجاد تغییر در دکوراسیون این فضاهای عمومی است که هزینه بسیار پایینی دارد و اینکه می‌توانید در مدت ‌زمان کوتاه بدون اینکه مجبور باشید روزهای کاری زیادی را صرف تعمیرات، تغییرات یا بازسازی کسب و کار خود کنید، آن را در کم ترین زمان تغییر دهید.

طی چند سال اخیر چاپ کاغذ دیواری بسیار متنوع شده به ‌طوری‌که می‌توان آن را در هر فضا و هر مکانی استفاده ‌کنید. کاغذ دیواری‌ها دارای طرح و رنگ‌های متنوعی هستند که می‌توانند زیبایی خاصی به کافه یا رستوران شما ببخشند.

.

مزایای کاغذ دیواری برای دکوراسیون فضاهای رستوران و کافی‌شاپ

کاغذ دیواری‌ها دارای مزایای متعددی در دکوراسیون فضاهای رستوران و کافی شاپ ها هستند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند مناسب فضاهای عمومی متفاوت باشد. در ادامه به برخی از مزایای کاغذ دیواری برای دکوراسیون فضاهای رستوران و کافی شاپ که باید مد نظر قرار دهیم می‌پردازیم:

  1. بدون در نظر گرفتن طرح و جنس کاغذ دیواری، می‌تواند برای پوشاندن عیب و ایرادات دیوار مورد استفاده قرار گیرد.
  2. اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید از کاغذ دیواری برای پوشاندن یک قسمت خاص از دیوار کافه یا رستوران خود استفاده نمایید.
  3. طول عمر مفید کاغذ دیواری‌ها از 5 سال بیشتر است.
  4. کاغذ دیواری چاپ ‌شده کافه و رستوران‌ها، کاملاً قابل شستشو و ضد آب بوده و نسبت به شوینده‌های الکلی مقاوم هستند و کیفیت و ماندگاری رنگ خود را از دست نمی‌دهند.
  5. کیفیت چاپ کاغذ دیواری به ‌شکلی است که نسبت به خراشیدگی، حریق، و آسیب‌های سطحی بسیار مقاوم هستند و دوده و گرد و غبار را به سطح خود نمی‌گیرد و به ‌راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می‌شود.

.

10 طرح خاص و جذاب برای کاغذ دیواری کافه و رستوران‌ها

کاغذ دیواری‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف هستند که این ‌روزها صاحبان کافه و رستوران‌ها از آن‌ها به‌ عنوان کاغذ دیواری سه بعدی کافه و رستوران استفاده می‌کنند. این طرح‌ها علاوه بر این‌که خاص و جذاب هستند، این ویژگی را دارند که گرما و زیبایی خاصی به فضا ببخشند؛ در ادامه به 10 طرح خاص و جذاب برای کاغذ دیواری کافه و رستوران‌ها اشاره می‌کنیم، تا شما از آن‌ها برای زیباسازی دیواری‌های کافی شاپ و رستوران خود استفاده ‌کنید. در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم:

✔ کاغذ دیواری با طرح سه‌بعدی

چاپ کاغذ دیواری طرح سه بعدی رستوران

.

✔ کاغذ دیواری با طرح گل و گیاه

چاپ کاغذ دیواری با طرح گل و گیاه رستوران

.

✔ کاغذ دیواری با طرح میوه

چاپ کاغذ دیواری با طرح میوه کافه

.

✔ کاغذ دیواری‌ با طرح اشکال هندسی

کاغذ دیواری با طرح اشکال هندسی

.

✔ کاغذ دیواری با طرح برگ های هاوایی

چاپ کاغذ دیواری با طرح برگ های هاوایی

.

 

.

✔ کاغذ دیواری با طرح راه‌راه

چاپ کاغذ دیواری با طرح راه راه

.

✔ کاغذ دیواری با طرح کاکتوس

چاپ کاغذ دیواری با طرح کاکتوس

.

✔ کاغذ دیواری با طرح‌ گل‌دار

چاپ کاغذ دیواری کافه با طرح گل دار

.

✔ کاغذ دیواری با طرح سنگی

چاپ کاغذ دیواری رستوران با طرح سنگی

.

✔ کاغذ دیواری با طرح دونات و شیرینی

چاپ کاغذ دیواری کافی شاپ با طرح دونات و شیرینی

.

خوشحال می شویم اگر کاغذ دیواری خاص و جذابی را دوست دارید که در گالری ما موجود نیست، در صفحه مربوط به این محصول کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *