متن بنر تسلیت؛ گلچین 52 متن برگزیده تسلیت

متن بنر تسلیت

زمان تخمینی مطالعه: 18 دقیقه

چاپ بنر تسلیت و انتخاب متن بنر تسلیت، اولین ابزار ادای احترام رسمی و عرض تسلیت و هم‌دردی با خانواده‌های داغدار است. عوامل متعددی از جمله جنس متریال، کیفیت چاپ، زمان تحویل، تنوع در ابعاد چاپ و انتخاب طرح و متن مناسب در زمان چاپ بنر تسلیت بسیار مهم و تأثیرگذار هستند. اما متن تسلیت بنر و پیام درج شده در آن نیز بسیار حائز اهمیت است؛ به ‌خصوص اگر پیام ارسالی شما برای شخص مهم و خاصی باشد.

متن بنر تسلیت

متن مناسب برای بنر تسلیت بنا به موقعیت و نسبت شما با متوفی متفاوت است و باید در انتخاب متن پلاکارد تسلیت حداقل استانداردهای لازم و ضروری را در نظر داشته ‌باشید. زیرا عرض تسلیت به‌ صورت رسمی، یکی از مهمترین آداب جامعه ایرانی ماست که به ‌دلیل اهمیت آن، باید نسبت به انتخاب مناسب‌ترین متن تسلیت حساسیت لازم را داشته ‌باشید.

ما در چاپ سبحان برای جلوگیری از اتلاف زمان و ابراز همدردی با مراجعه کنندگان، مجموعه کاملی از متن برای تسلیت بنر و طرح بنر ترحیم را گردآوری کرده ایم. تمام تلاش خود را می کنیم تا سفارش چاپ بنر مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام دهیم. همچنین برای مشتریانی که قصد چاپ سفارش خود روی بنر عرض 5 متر را دارند نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

اما در این مقاله قصد داریم نحوه نوشتن پیام تسلیت را به شما آموزش دهیم، تا در صورت نیاز پیام دلخواه خود را در به عنوان محتوای بنر تسلیت درج کنی. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چاپ بنر تسلیت

بنر تسلیت و ترحیم چه نوع بنری است؟

بنر متریالی از جنس pvc دارد و به دلیل جنس و نوع متریال ساخته شده، کاملا ضد آب بوده و نسبت به خراشیدگی سطحی، تا خوردگی، فشار و کشش بالا مقاوم است. همچنین قیمت تمام شده چاپ این محصول، بسیار پایین‌تر از سایر متریال‌های چاپ محیطی است؛ به همین دلیل از محبوبیت بالایی برای تبلیغات محیطی برخوردار است. بنر را می‌توان مهم‌ترین متریال گروه چاپ فضای خارجی (Out Door) به حساب آورد که برای تبلیغات محیطی، به ویژه معرفی شرکت‌ها، برندها، محصولات و خدمات کسب و کارها بسیار کاربردی است.

بنر در عرض رول های مختلف، تولید و روانه بازار می شوند. اما به طور معمول تا عرض 320 سانتی متر و برای سفارشات با عرض بالا، تا عرض 500 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شود. بنر تا عرض 320 سانتی متر جهت تبلیغات در سایز معمول، تبلیغات نمایشگاهی یا فروشگاهی کاربرد دارد. بنر تا عرض 500 سانتی متر، برای تبلیغات محیطی بیلبوردها مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ بنر

مطالب پیشنهادی: راهنمای چاپ بنر ارزان و فوری + لیست قیمت

نحوه سفارش چاپ بنر تسلیت و ترحیم

طراحی متن تسلیت روی بنر یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ دیجیتال است که به ‌منظور ابراز هم‌دردی با خانواده متوفی و همچنین روابط احساسی بین افرادی که عزیزشان را از دست داده‌اند، انجام و چاپ می‌شود. بسته به موقعیت اجتماعی و فردی متوفی در خانواده، دوستان و آشنایان، نوع طراحی چاپ بنر تسلیت با متفاوت است، زیرا بنرهای تسلیت عموماً در ابعاد استاندارد 1 متر در 2 متر، 1 متر در 3 متر و یا 2 متر در 3 متر به چاپ می‌رسد.

چاپ بنر تسلیت به‌ دلیل محدودیت مدت زمان استفاده، معمولاً با متریال‌های با درجه کیفی متوسط به بالا چاپ می‌شود. زیرا پس از گذشت مدت زمان مشخص دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه‌های بالای چاپ بر روی متریال‌های باکیفیت و گران قیمت نیست.

با توجه به نوسانات قیمت در بازار ارز، حتماً پیش از ثبت سفارش طرح یا متن بر روی بنر تسلیت، جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت بنر تسلیت 1402 با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در خصوص آماده سازی فایل طراحی و چاپی نیز حتماً نکاتی را که در بخش “راهنمای تهیه فایل چاپی” توضیح داده شده، رعایت کنید.

مطالب پیشنهادی: 9 نکته طراحی برای سفارش چاپ بنر آنلاین

بنر تسلیت و ترحیم

کاربردهای چاپ بنر تسلیت و ترحیم

همان طور که از نام این محصول پیداست، چاپ بنر تسلیت و ترحیم برای یک هدف خاص و مشخص چاپ می‌شود؛ برای ابراز همدردی و ادای احترام. هم در مصارف شخصی کاربرد دارد و هم در موارد خاص برای بنر مناسبت‌های مذهبی و ملی.

مطالب پیشنهادی: قیمت چاپ بنر را با رعایت چند نکته کلیدی کاهش دهید

نحوه نگارش پیام عرض تسلیت و همدردی

جهت نوشتن متن تسلیت روی بنر رسمی، محترمانه و سرشار از حس هم‌دردی، رعایت چند نکته الزامی است. در گام نخست پیام شما باید از نظر قوانین املایی و نگارشی کاملاً بدون نقص باشد. زیرا وجود هرگونه خطایی در این مورد، به شدت از ارزش کار شما می‌کاهد. محتوای پیام متن بنر تسلیت، شما باید ارزشمند بودن فردی که از دست رفته و فردی که مخاطب پیام شماست به‌ خوبی منتقل کند.

در مجموع هرچقدر این حس ارزشمندی بهتر و بیشتر منتقل شود، تأثیرگذاری بهتری بر روی خانواده متوفی خواهد گذاشت. با توجه به نسبت و نزدیکی با فرد عزادار، از کلمات و عبارات مناسب و به‌جا استفاده‌ کنید. در پایان به تصویر زمینه انتخابی نیز دقت کنید که با متن شما در تناسب باشد.

متن بنر تسلیت

انواع متن بنر تسلیت دوستانه و رسمی

در ادامه گلچینی از بهترین متن های مناسب برای درج در بنر تسلیت را، برای شما گردآوری کرده ایم. در تمامی این متن ها کلیه اصول نگارشی و املایی و آداب عرض تسلیت رعایت شده است و جزو بهترین پیام های عرض تسلیت هستند.

گروه اول: متن کاملا رسمی

  • متن پیام تسلیت 1

خبر درگذشت (…) عزیزتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

  • متن بنر تسلیت 2

از شنیدن خبر فوت (…) عزیزتان بسیار متاثر شدم. بنده این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم، ما را هم در غم عزیز از دست رفته‌تان شریک بدانید.

  • متن پیام تسلیت 3

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری می‌خواهد عظیم، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

  • متن بنر تسلیت 4

فقدان (…) بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

  • متن پیام تسلیت 5

همسفر در راه ماند. زندگی سخت است، لیک. در سفر باید بود. همراهتان از سفر ماند. سیلی سهمگین باور شاید نه. سختی راه را می‌نماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.

متن بنر تسلیت

گروه دوم: متن صمیمانه

  • متن بنر تسلیت 6

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما. از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم. امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

  • متن پیام تسلیت 7

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد. تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

  • متن بنر تسلیت 8

درگذشت (…) گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید.

  • متن پیام تسلیت 9

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی‌کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. درگذشت (…) گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

  • متن بنر تسلیت 10

جناب (…) اندوه بی‌پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمایم.

  • متن پیام تسلیت 11

درگذشت (…) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به، خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

  • متن بنر تسلیت 12

انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی‌پایان را می‌سراید» درگذشت (…) گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

متن بنر تسلیت

گروه سوم: متن رسمی و ادبی بنر تسلیت

جناب آقای / خانم …
با قلبی آکنده از غم و اندوه در گذشت غم‌ انگیز … بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

***

جناب آقای …
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت پیر غلام اهل‌ بیت (ع) … را به شما و کلیه بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌کنیم.

***

خانواده محترم …
درگذشت شادروان … را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما صبر مسئلت می‌نماییم.

***

جناب آقای …
مصیبت درگذشت … را تسلیت عرض نموده و بقای عمر با عزت برای شما رحمت واسعه برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستاریم.

***

با نهایت تأسف و اثر در گذشت … را تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت دوست برای ایشان آرامش ابدی و برای بازماندگان صبری جمیل آرزومندیم.

***

جناب آقای …

فقدان عزیزتان را به شما و خانواده داغدارتان تسلیت عرض می‌نماییم.
اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه نمی‌گنجد، تنها می‌توانیم از خداوند منان برایتان صبری عظیم و برای آن عزیز سفر کرده روحی شاد و مغفرت الهی طلب کنیم.

***

درگذشت … چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جان گداز را به خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنیم.

***

خانواده محترم …
با ابراز هم‌دردی و انده فراوان در گذشت … را به شما تسلیت عرض نموده و صبر جزیل برای بازماندگان و طلب مغفرت برای آن عزیز آرزومندیم.

***

خانواده ارجمند …
با اندوهی فراوان و چشمانی اشکبار درگذشت فرزند گرامیتان زنده یاد … را به شما صمیمانه تسلیت عرض نموده، ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.

***

با چشمانی اشکبار و دلی پر از اندوه در گذشت … گرامیتان را تسلیت عرض نموده و برایتان صبر الهی خواستاریم.

***

خانواده محترم …
درگذشت پدر گرامیتان را به جناب عالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی شما باز ماندگان را مسئلت می‌نماییم.

***

خانواده محترم …
با نهایت تأثر درگذشت جانسوز مادر عزیزتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال غفران الهی برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان گرامی مسئلت می‌نماید.

***

گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت … عزیزت یکی از آن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش و در این غصه پدرت و مادرت را همراه و غم‌خوار باش. تسلیت می‌گویم.

***

همکار گرامی …
بزرگی غم از دست دادن پدر را تنها کسانی که این پشتوانه بزرگ را از دست داده‌اند به‌درستی درک می‌کنند. در این مصیبت از پروردگار بزرگ برای شما و خانواده محترم صبر و برای روح آن مرحوم آرامش و غفران مسئلت دارم.
از طرف …

***

خانواده محترم …
اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض می‌نماییم.

***

خانواده محترم …
همسفر در راه ماند
زندگی سخت است
لیک در سفر باید بود
همرایتان از سفر ماند
سیلی سهمگین باور شاید نه
سختی راه را می‌نماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.
با غم و اندوه فراوان درگذشت مادر عزیزتان را تسلیت عرض نموده، با شما عزیزان هم دردیم و به سوگ می‌نشینیم.

***

خانواده داغدار …
مراتب هم‌دردی ما را در فقدان همسر عزیز و مهربان‌تان پذیرا باشید.

***

خانواده محترم …
با قلبی محزون در غم از دست دادن … سوگواریم.
امیدواریم در سایه صبر، زمان تسکین دهد این درد جانکاه را و خداوند رحمت و شفقت خود را به آن عزیز نازل فرماید.
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

***

دوست و همکار گرامی جناب آقای …
خبر درگذشت مادر گرامیتان بانو… موجب تأثر عمیق شد. غم از دست دادن مادر که مظهر مهر و محبت است تحت هر شرایطی سنگین و طاقت‌فرساست؛ آن هم بانوی بزرگوار و صبوری که فرزندانش را درس تلاش و مردم داری و شکیبایی داده است. این فقدان جبران‌ناپذیر را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعیده، غفران و رضوان الهی مسئلت می‌نمایم.

***

جناب آقای … / سرکار خانم …
خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوار جناب‌عالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

***

یاد خواهر مرحوم‌تان در قلب‌هایمان ماندگار است
هر چند می‌دانم در این شرایط غم‌بار هیچ کلامی
تسلی‌بخش درد جانکاه از دست دادن ایشان نیست
ولی مرا در کنار خود و شریک غم‌هایتان بدانید
یادش گرامی
از طرف خانواده …

***

همکار گرامی
جناب آقای … / سرکار خانم …
اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت عموی گران‌قدر جناب‌عالی را به خانواده محترم … از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.
با تقدیم احترام

***

دوست عزیزم، درگذشت پدربزرگت را تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند منان خواستارم تا سایه پدر و مادرت همواره بالای سرتان نگه دارد.

***

همکار گرامی …
ضایعه در گذشت پدربزرگ گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن عزیز علوّ درجات الهی را مسئلت می‌داریم.
از طرف …

***

همسر عزیزم درگذشت پدربزرگ عزیز و مهربانت را تسلیت می‌گویم. برای تو و خانواده محترم صبر آرزو می‌کنم و امیدوارم روح ایشان شاد باشد.

***

فقدان دایی عزیز شما و دوست مهربان ما هنوز هم در باورمان نمی‌گنجد. از خداوند برای تحمل این فقدان جانکاه صبری الهی مسئلت داریم.
روحش شاد و یادش گرامی

***

همکار ارجمند جناب آقای …
با نهایت تاثر و تأسف درگذشت دایی گرامیتان را تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز از دست رفته غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نماییم.
درگذشت عمه گرامی تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم.

***

خانواده محترم …
درگذشت شادروان … را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال خواستار علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای شما می‌باشیم.

***

جناب آقای … / خانم…
با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت غم‌انگیز خواهر بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

***

خانواده ارجمند …
با بغض‌ی فراوان و چشمانی اشک‌آلود رحلت فرزند گرامیتان زنده‌یاد… را به شما از عمق جان تسلیت عرض می‌کنیم. تسلیت واژه کوچکی در قبال غم فراق فرزند شماست. ما را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.از طرف …
خبر درگذشت مادر عزیزتان که سال‌ها در فراق فرزند شهیدش سوخت، داغ فرزندش را برای ما تازه کرد. خداوند این مادر قهرمان را در کنار فرزندان شهیدش قرین رحمت خود فرماید.
از طرف …

***

صبور باشید که جنت جایگاه بندگان صالح است *
خانواده ارجمند … با اندوه فراوان مصیبت از دست رفتن پدر بزرگ محترمتان شادروان… را صمیمانه تسلیت عرض نموده، غفران الهی برای آن مرد بزرگ و فرزانه و صبر و سلامتی برای شما از خداوند منان مسئلت داریم.
از طرف …
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

***

همکار ارجمند جناب آقای …
با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهی در غم فقدان پدر بزرگوارتان به سوگ نشسته‌اید. اینجانب مصیبت وارده را به حضرت‌عالی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جناب‌عالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»

***

خانواده محترم …
خبر پیوستن پدر مهربان و مؤمن‌تان به فرزندان شهیدش را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنیم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) و روح پرفتوح فرزندانش محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

***

خانواده ارجمند …
اندوه ما از این واقعه‌ی دردناک قابل وصف نیست، درگذشت نابهنگام جوان ناکام، شکوفه‌ی زندگیتان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت می‌گوییم.

***

جناب آقای … / سرکار خانم …
مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت می‌گوییم. امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان ناکام فراخنای ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.
از طرف …

***

همکار ارجمند سرکار خانم …
با اندوه فراوان درگذشت خاله‌ی گرامیتان را به شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نماییم.
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

***

دوست و همکار ارجمند جناب آقای …
درگذشت عموی بزرگوارتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت گفته و از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای خانواده محترمشان درخواست دارم.
از طرف …

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد سفارش چاپ بنر تسلیت را دارید یا نیاز به مشاوره رایگان پیش از ثبت سفارش دارید می توانید از طریق چت آنلاین و  واتساپ برای ما پیغام بگذارید. همکاران فروش ما، در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

یک دیدگاه در مورد «متن بنر تسلیت؛ گلچین 52 متن برگزیده تسلیت»

  1. خسرو عبادی نیا گفت:

    سلام وقت بخیر. فایل رایگان هم بزارید 🙏❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *