10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون با طرح گیاهی

10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون یکی از تغییرات کوچک، کم هزینه و در عین حال بسیار جذاب و منحصر به فرد برای زیباسازی دیوار پشت تلویزیون در منازل مسکونی است. در واقع تلویزیون می‌تواند به‌ عنوان نقطه کانونی خانه در نظر گرفته شود، چون ما همیشه تلویزیون را در محلی قرار می‌دهیم که بیشترین دید را از هر طرف خانه به آنجا داشته ‌باشیم. حتی اغلب بانوان دوست دارند ساعاتی که در آشپزخانه در حال آشپزی هستند به ‌راحتی بتوانند برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنند.

بنابراین توجه به طرح کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون و مطابقت آن با فضای داخلی اتاق نشیمن و پذیرایی می‌تواند خانه‌ی شما را شیک‌تر نشان دهد. تنوع طرح بندی و رنگ‌های جذاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون باعث شده که با هر مدل دیزاین و دکوری (مدرن یا سنتی) و هر فضایی (مسکونی یا اداری) هماهنگ شود. تنها کافی است طرح مورد نظر را متناسب با فضای موجود انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با 10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم درباره مجموعه طرح‌های آماده برای چاپ کاغذ دیواری برای نصب در دیوار پشت TV اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

1.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح گلدار

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح گلدار، با طراحی جذاب و شیک انتخابی عالی برای دیوار پشت TV است.

کاغذ دیواری گلدار

2.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح برجسته

استفاده از کاغذ دیواری‌های نسل جدید با طراحی برجسته و نقوش طبیعی و مدرن، یکی از انتخاب‌های مناسب برای دیوار پشت تلویزیون است.

کاغذ دیواری طرح برجسته

3.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح هندسی

کاغذ دیواری طرح هندسی می‌تواند گزینه مناسبی برای دیوار اتاق نشیمن و پشت تلویزیون باشد به‌ شرط اینکه از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده نشود.

کاغذ دیواری طرح هندسی

4.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح کلاسیک

در صورتی که سبک طراحی مبلمان، لوستر و پرده شما کلاسیک است بهتر است از کاغذ دیواری با طرح کلاسیک استفاده ‌کنید.

کاغذ دیواری طرح کلاسیک

5.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح راه‌ راه

کاغذ دیواری طرح راه‌راه یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌های پشت تلویزیون است که با هر سبک و دکوراسیون خانه‌ای هماهنگ می‌شود.

کاغذ دیواری راه راه

6.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه به ‌دلیل بافت خاص و نامنظم با رنگ‌های ملایم می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای دیوار پشت TV باشد.

کاغذ دیواری طرح پتینه

7.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح سنگ

کاغذ دیواری مدل سنگ برای افرادی که عاشق دیوارهای آنتیک و سنگی هستند انتخاب مناسبی است. زیرا کاغذ دیواری طرح سنگ جلوه بسیار شیک و خاصی به دیوار پشت تلویزیون می‌دهد.

چاپ کاغذ دیواری طرح سنگ

8.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح سه‌ بعدی

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون، طرح سه بُعدی است. بنابراین بهتر است کمتر از طرح‌های شلوغ و پر کار استفاده ‌کنید، چون که در طولانی مدت چشم را خسته می‌کند.

کاغذ دیواری طرح سه بعدی

9.     کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح ساده

طرح‌های ساده هم می‌تواند ایده بسیار خوبی برای دیوار پشت تلویزیون باشد. چنانچه دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن است، این طرح کاغذ دیواری بهترین انتخاب برای شماست.

کاغذ دیواری ساده پشت تلویزیون

10. کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح شاخه و برگ

طرح شاخه و برگ یکی از طرح‌های محبوب و شیک در بازار کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری طرح هاوایی و استوایی در دسته کاغذ دیواری شاخ و برگ‌دار قرار می‌گیرند. این طرح با رنگ های خنثی همچون نقره‌ای و طوسی ترکیب عالی برای دیوار پشت تلویزیون محسوب می شود. این طرح کاغذ دیواری با شاخ و برگ منظم و طرح‌های نامنظم توانسته با سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن همخوانی پیدا کند.

کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ درختان

جمع ‌بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره 10 طرح کاغذ دیواری جدید پشت تلویزیون پاسخ داده باشد. کاغذ دیواری پشت تلویزیون سبک جدیدی از پوستر دیواری هاست که برای تزئین و زیباسازی دیوار پشت تلویزیون به ‌ویژه تلویزیون‌های LCD طراحی ‌شده است. بنابراین اگر قصد انتخاب بهترین کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون و LED خود هستید، می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سؤالات متداول

چرا دیوار پشت تلویزیون نیاز به کاغذ دیواری دارد؟

پوشاندن عیب و ایرادات جزئی دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری، نقش به سزایی در تزئین و زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل دارد و می‌تواند به ‌عنوان یکی از المان‌های دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا چاپ کاغذ دیواری پشت تلویزیون در برابر صدمات احتمالی مقاوم است؟

بله، چاپ کاغذ دیواری پشت تلویزیون کاملاً قابل شستشو، بادوام و ضد آب بوده و از نظر کیفیت متریال خام و کیفیت چاپ به‌ گونه‌ای است که در برابر رطوبت، خراشیدگی، حریق، شوینده‌های الکلی و آسیب‌های سطحی دوام و مقاومت بالایی دارد. دوده، گرد و غبار و کثیفی را به سطح خود نمی‌گیرد و به ‌راحتی با دستمال مرطوب تمیز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *