چاپ فلت بد چیست؟ چه محصولاتی می‌توان با آن تولید کرد؟

چاپ فلت بد روی سطوح سخت

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

چاپ فلت بد چیست؟ فلت بد یکی از جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت چاپ دیجیتال است که بیشتر جهت تبلیغات، تزئینات، دکورسازی و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این روش چاپی می‌توانید انواع طرح‌های گرافیکی و متنی را به ‌صورت با کیفیت و واضح بر روی سطوح صاف و مسطح اجسام چاپ کنید. اما بر روی سطح خمیده و کرو نمی‌توان چاپ فلت بد را انجام داد. ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی چاپ فلت بد، شما را با محصولاتی که می‌توان با استفاده از چاپگر فلت بد تولید کرد آشنا کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ فلت بد چیست

چاپ فلت بد چیست؟

اما ببینیم که چاپ فلت بد چیست؟! یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع خدمات چاپ مستقیم اجسام، چاپ یووی فلت بد است که اغلب صاحبان مشاغل و کسب و کارها آن را با نام‌های چاپ یووی یا چاپ uv نیز می‌شناسند. توسط این نوع روش چاپ می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و جذاب را به‌ صورت مستقیم بر روی سطح صاف و مسطح اجسام چاپ کنید. در روش چاپ فلت بد از اشعه ماورا فرابنفش برای خشک کردن یا به ‌اصطلاح پختن جوهر یووی استفاده می‌شود.

مانند چوب و MDF، شاسی چوبی، آینه، پلکسی، سنگ، شیشه، فلز، کاشی، سرامیک، پارکت، کامپوزیت، مولتی استایل، فلش مموری، هارد اکسترنال، پازل، پاور بانک، پلی‌ کربنات، پلاستیک، چاپ روی قاب گوشی، آسمان مجازی، تابلو بوم نقاشی، چرم، PVC و… چاپ کنید و هر روز بر تعداد مشتریان خود بیافزایید.

عملکرد چاپگر فلتبد به این صورت است که ابتدا جوهر مونومرهای آکریلیک روی سطح صاف و مسطح محصول مورد نظر پاشیده می‌شود، سپس در معرض تابش اشعه ماورا فرابنفش قرار گرفته و خشک می‌شود. در نتیجه طرح‌ها و نقش‌هایی که توسط چاپگر فلت بد بر روی محصولات تولیدی چاپ می‌شوند از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به حرارت، رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید، شستشو، خراشیدگی، رنگ‌ پریدگی، شوینده‌های الکلی و سایر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند.

چاپگر یووی فلت بد

محصولات تولیدی فلت بد چه ویژگی‌هایی دارند؟

1) مقاومت، دوام و ماندگاری بسیار بالا در برابر عوامل محیطی و صدمات

2) کاملاً ضد آب و قابل شستشو

3) سرعت چاپ بسیار بالا

4) عدم نیاز به آماده‌سازی بستر چاپ

5) کاملاً بدون بو و دوستدار طبیعت

6) پتانسیل بالا برای تولید محصولات خلاقانه و نوآورانه

7) مقاوم در برابر گرما، رطوبت، پاک کردن و خراشیدگی

8) ماندگاری رنگ و جلا چاپ برای مدت زمان طولانی

9) قابلیت چاپ روی انواع متریال‌ها مانند PVC، فوم برد و انواع فلز مانند آلومینیوم و چوب

10) امکان چاپ روی سطح شفاف و مات

چاپ یووی فلت بد چیست

محبوب‌ترین محصولات تولیدی چاپ فلت بد

حالا که دانستیم چاپ فلت بد چیست، نوبت به معرفی محصولات می رسد. هر یک از محصولاتی که توسط روش uv فلت بد تولید می‌شوند، مشتریان خاص خود را دارند و هر کدام در صنایع و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در عین حال، برخی از محصولات در مقایسه با سایر محصولاتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات چاپ فلت بد محسوب می‌شوند:

چاپ روی چوب و MDF

چاپ روی چوب و MDF از جمله خدمات پرطرفدار چاپ uv است. با استفاده از خدمات چاپ مستقیم اجسام، می‌توانید تصاویر، طرح‌ها و نقش‌های گرافیکی را مستقیماً بر روی پازل چوبی، تابلوهای دکوراتیو عروسی و تولد، قاب عکس‌های خانوادگی و تابلوهای راهنما چاپ کنید. چاپ چوب و ام دی اف قابلیت چاپ بر روی انواع قطعات چوبی با ضخامت‌های مختلف، با بهترین کیفیت رنگ و چاپ با طول عمر و ماندگاری طولانی مدت را فراهم کرده است.

چاپ روی چوب

چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدی uv است با کمک آن می‌توانید به طور مستقیم بر روی تندیس‌های شیشه‌ای، درها و دیوارپوش‌های شیشه‌ای، شیشه هود آشپزخانه، شیشه مایکروفر، فر و… چاپ کنید. امروزه چاپ بر روی انواع شیشه‌های شفاف و مات به‌ عنوان یک ایده عالی برای تبلیغات کسب و کارها محسوب ‌می‌شود.

چاپ روی آینه

چاپ روی آینه یکی از جدیدترین تولیدات دکوراتیو چاپ فلت بد است. با استفاده از این نوع روش چاپی می‌توانید انواع نوشته و طرح‌های متنوع را مستقیماً بر روی آینه‌های دکوراتیو اتاق‌خواب، فروشگاه‌های لباس، مزون‌ها، آرایشگاه‌ها، مطب‌های پزشکان، کابین آسانسور چاپ کنید.

چاپ روی آینه و شیشه

چاپ روی کاشی و سرامیک

چاپ روی کاشی و سرامیک به چاپ انواع طرح‌های دلخواه با استفاده از چاپگر فلت بد بر روی انواع کاشی و سرامیک خام گفته‌ می‌شود که در صنعت دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از یووی فلت بد می‌توانید طرح‌ها، الگوها و تصاویر جذاب را مستقیماً بر روی کاشی آشپزخانه، لوح‌های تقدیر سرامیکی، تابلوهای تزئینی در نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری چاپ کنید.

چاپ روی سنگ

چاپ روی سنگ جزو زیباترین و جذاب‌ترین محصولات تولیدی چاپ فلت است که در صنعت دکوراسیون داخلی و نیز مصارف تزئینی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حک کردن طرح و عکس دلخواه بر روی متریال‌های از جنس سنگ مانند انواع لوح سپاس، لوح تقدیر، تندیس‌های سنگی و سنگ مزارها علاوه بر زیبایی بیشتر محصولات، می‌تواند یک منبع درآمد برای کسب و کارها محسوب شود.

چاپ روی سنگ و سرامیک

.]h\ tgj fn ]dsj

جمع‌ بندی

خب به انتهای این مطلب رسیدیم! امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره اینکه چاپ فلت بد چیست و محصولات تولید شده با استفاده از چاپگر فلت بد پاسخ داده باشد. همان طور که می‌دانید محصولات تولیدی چاپ فلت بد بیشتر جنبه تبلیغاتی و تزئینی دارند، بنابراین صاحبان مشاغل و کسب و کارها با استفاده از آنها می‌توانند به تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود بپردازند. حالا اگر قصد سفارش هر کدام از محصولات تولیدی چاپ فلت بد را دارید، می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید.

سؤالات متداول

چه عواملی بر قیمت محصولات تولیدی چاپ فلت بد تأثیر گذار هستند؟


عوامل مختلفی مانند سایز سطوح چاپی، ارتفاع قطعه چاپی، تعداد سفارش چاپ، نوع رنگ مورد استفاده برای زمینه چاپ (مانند رنگ سفید)، میزان حساس بودن متریال مورد استفاده و همچنین میزان برجستگی سطوح مورد استفاده بر تعیین قیمت محصولات تولیدی چاپ فلت بد نقش به سزایی دارند.

روی چه محصولات دیگری می‌توان چاپ فلت بد انجام داد؟

محصولاتی مانند آسمان مجازی، تخته شاسی چوبی، پلکسی، فلز، پارکت، کامپوزیت، مولتی استایل، فلش مموری‌، هارد اکسترنال، پازل، قاب گوشی، پاور بانک، پلاستیک، پلی‌کربنات، تابلو بوم نقاشی، سی‌دی، پی وی سی، چرم مصنوعی و طبیعی، فوم برد و… از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید با استفاده از چاپگر فلت بد بر روی آنها چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *