کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی

چاپ چرم مصنوعی

یکی از زیر مجموعه های خانواده چاپ مستقیم روی اجسام، چاپ روی چرم مصنوعی است. کاربردهای چاپ روی چرم گسترده است. چرم مصنوعی و طبیعی از گذشته تاکنون به‌ طور گسترده در بسیاری از صنایع تولید پوشاک، اکسسوری و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول چرمی قدیمی و محبوب، جزء پر طرفدارترین محصولات در کل دنیا شناخته شد که هرگز از مد نمی‌افتد.

طی چند سال اخیر با تغییر تحولاتی که در صنعت چاپ دیجیتال رخ داد، چرم هم به بازار ایران راه پیدا کرد. تا جایی ‌که کارگاه‌های تولیدی با خرید دستگاه‌های چاپ یووی رول، چاپ بر روی چرم مصنوعی و طبیعی را به‌ شکل تخصصی انجام می‌دهند. در حال حاضر این نوع چاپ دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف است؛ بنابراین با توجه به کاربردهای متنوعی که چاپ چرم مصنوعی دارد، تصمیم گرفتیم در این مقاله به کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

.

چاپ روی کیف دستی چرم مصنوعی

.

معرفی چاپ یووی رول

چاپ یووی رول یکی از صنایع بسیار مدرن و پرطرفدار چاپ دیجیتال است که علاوه بر اینکه مانند کاغذ به‌ شکل رول چاپ می‌شود، نیاز به هیچ محافظت سطحی ندارد. این نوع چاپ دارای کاربردهای بسیار متنوعی است که می‌توان از هر کدام از آن‌ها برای اهداف مختلفی مانند چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی برای ساخت کیف و کفش، چاپ روی انواع پارچه و پرده، چاپ استیکر یووی و چاپ بک لایت UV هم استفاده کنیم.

.

.

ویژگی چاپ یووی در صنعت چاپ روی چرم مصنوعی

جوهرهای چاپ UV رول در صنعت تولید محصولات چرمی، به ‌مرور زمان دچار پارگی، خط و خش و انواع آسیب‌های احتمالی و ترک‌خوردگی نمی‌شود. این نوع چاپ به ‌شکل برجسته و درخشنده بر روی سطح چرم چاپ می‌شود و به سطح جسم جلوه خاصی می‌بخشد. چاپ روی چرم مصنوعی از کیفیت عالی، مقاومت و ماندگاری بسیار بالا برخوردار هستند که در اثر گذشت زمان و تماس با مواد شوینده کیفیت خود را از دست نمی‌دهد، کم‌رنگ و کدر نمی‌شود.

در صورت ثبت‌ سفارش این نوع چاپ، می‌توانید به صفحه «چاپ یووی رول» مراجعه نمایید.

.

چاپ روی کیف پول چرم مصنوعی

.

کاربردهای چاپ یووی در صنعت محصولات چرمی

یکی از زیباترین کاربردهای چاپ یووی رول در صنعت تولید محصولات چرمی؛ چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی برای تولید کیف و کفش، مد و پوشاک، مبلمان و هم‌چنین هدایای تبلیغاتی است. قطعات چرمی چاپ ‌شده توسط این نوع چاپ محبوبیت و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند، با استفاده از چاپ یووی می‌توان بر روی روی کلیه محصولات مانند سررسید و سالنامه، تابلوهای نفیس چرمی، اتیکت ها، جا کارتی، پازل، جلد کتاب‌های چرمی، قاب گوشی و ده‌ها متریال چرمی دیگر چاپ کرد.

در ادامه به بررسی کاربردهای چاپ یووی در صنعت محصولات چرمی می‌پردازیم:

1. صنعت تولید کیف و کفش چرمی

چاپ روی چرم مصنوعی در صنایع تولید کیف و کفش با روش یووی رول، یک تکنولوژی کاملاً پیشرفته و جدید است. چاپ انواع طرح‌های زیبا و جذاب بر روی کلیه کیف و کفش‌های چرم مصنوعی و طبیعی امکان‌پذیر است.

2. هدایای تبلیغاتی

چاپ چرم در هدایای تبلیغاتی برای چاپ نام شرکت، چاپ لوگو روی چرم و هدیه به مشتریان و شرکای تجاری یا همکاران در همایش‌ها و سمینارها بهترین گزینه است. اغلب کارفرمایان برای تبلیغات شرکت و موسسات خود از هدایای تبلیغاتی بسیار متنوعی استفاده می‌کنند. از جمله چاپ هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ لوگو و برند روی انواع چرم
  • جلد سررسید و دفترچه‌های چرم
  • چاپ سالنامه چرمی
  • چاپ روی جلد چرم
  • کیف پولهای تبلیغاتی
  • جاکارتی های تبلیغاتی
  • جاسوئیچی های تبلیغاتی
  • چاپ روی جعبه کادویی چرمی
  • چاپ عکس روی چرم جهت هدیه دادن

3. صنعت مد و پوشاک

 چاپ روی چرم مصنوعی در صنایع پوشاک مانند شلوار، کراوات، دستکش، کت، کاپشن، پوتین، کمربند، بند ساعت چرمی کاربرد فراوانی دارد. دیگر کاربردهای چاپ یووی در صنعت پوشاک عبارتند از:

  • لباس‌های چرمی با طرح‌های چاپی مختلف
  • کت چرمی
  • چاپ اتیکت های چرمی
  • ساعت‌های چرمی

4. صنعت مبلمان

استفاده از چاپ روی چرم در صنعت مبلمان برای ساخت مبل و کوسن چرمی بسیار پرکاربرد است و می توانید آن را در هر نمایشگاه مبلمانی مشاهده کنید.

.

چاپ روی سالنامه چرمی

.

جمع‌بندی

با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیدیم که دستگاه‌های چاپ یووی، قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف با کیفیت عالی را دارند. رول جایی از جنس چرم مصنوعی، بوم نقاشی، کشسان، پارچه، کاغذ دیواری، پرده زیرا و بک لایت را می‌توان به‌ عنوان متریال چاپی در این دستگاه‌ها قرار داد و بهترین کیفیت چاپ را تجربه کرد. مجموعه چاپ سبحان با تجربه غنی در زمینه چاپ‌های دیجیتال و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ یووی رول، برای ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت مقرون به‌صرفه و تحویل به‌ موقع در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *