تیم طراحی چاپ سبحان

با چاپ سبحان بیشتر آشنا شوید…

آغاز فعالیت ما

مجتمع چاپ و تبلیغات سبحان با نام آشنای چاپ سبحان به عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات صنعت چاپ و طراحی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارشات چاپ و طراحی آغاز نموده است و به واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید.

اهداف و دست‌یافته‌های ما

این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد متخصص و مجرب در زمینه چاپ و طراحی کار خود را آغاز کرده و با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دنیا که در چاپخانه مجهز خود دارد، توانسته است طیف وسیعی از محصولات چاپی را در بالاترین کیفیت همراه با قابلیت شخصی‌سازی هر یک ارائه نماید و موجب تحولی عظیم در حوزه صنعت چاپ و طراحی کشور گردد.


چاپ سبحان برای سهولت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا بتوانید در هر لحظه و هرجا به صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرتان را در سایت www.sobhanprint.com مشاهده کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایید. در پایان نیز سفارشتان را بدون نیاز به مراجعه حضوری در نشانی مورد نظر دریافت نمایید.

ویژگی های چاپ سبحان

ما با هدف ارتقاء سطح تجربه، ارائه خدمات بیشتر و تنوع محصولاتمان به دنبال رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز در سراسر کشور هستیم؛ لذا کسانی که از خدمات ما استفاده می‌کنند:


می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، در هر ساعت و هر کجا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت ‌نمایند.


زیرا؛ وبسایت چاپ سبحان یک بستر آنلاین 24 ساعته است که باعث صرفه‌جویی در زمان، و هزینه رفت و آمد مشتریان می‌شود.


از بررسی فنی فایل طرح ارسالی پیش از چاپ اطمینان دارند.


زیرا؛ کارشناسان فنی ما تمامی فایل‌های ارسال شده را دقیقا مطابق با نوع درخواست مشتریان بررسی می‌نمایند تا کاملا مطابق با استانداردهای چاپی باشند و در صورت وجود هرگونه مغایرت یا نقص نسبت به ارجاع آن به مشتری و ارائه راهنمایی‌های لازم اقدام می‌کنند.


نسبت به کنترل کیفیت و پیگیری روند پیشرفت سفارشات خیالشان آسوده است.


زیرا؛ افراد تیم ما از نخستین لحظات شروع فرآیند چاپ هر سفارش، کلیه مراحل چاپ و تولید را دقیقاً کنترل می‌کنند تا ضمن نظارت کیفی بر فرآیند چاپ، سفارش مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده تحویل نمایند.


به صحت گارانتی محصولات ما یقین دارند.


زیرا؛ ما همیشه به دنبال ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات و محصولاتمان هستیم و اگر خطایی احتمالی در چاپ محصول از سمت ما ایجاد شود، حتما پاسخگو خواهیم بود.


دغدغه تحویل سفارشاتشان را ندارند.


زیرا؛ ما برای آسایش مشتریان‌مان محصول چاپ شده را به هر نشانی که در وبسایت چاپ سبحان ثبت کرده باشند، در زمان مقرر ارسال می‌نماییم. آسوده خاطر باشید که چاپ سبحان به دلیل کثرت سفارشات از اقصی نقاط کشور و داشتن ارتباط کاری مستمر با پیک، باربری و شرکت پست، قادر به ارسال سفارشات به کلیه نقاط ایران عزیز در کمترین زمان ممکن است.


سفارش خود را با تضمین کمترین هزینه و زمان چاپ دریافت می نمایند.


زیرا؛ مجموع امکانات و مزایای چاپ سبحان اعم از تجربه و تخصص پرسنل، تجهیزات و دستگاه های روز دنیا و انواع سرویس و خدمات، همه و همه با این هدف گردآوری شده اند که شما با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشید. سعی و تلاشمان بر این است که این مهم را بعنوان یک مزیت همواره برای شما حفظ نماییم و بهبود بخشیم. ما با هدف ارتقاء سطح تجربه ارائه خدمات بیشتر و کامل‌تر، و تنوع محصولات‌مان به دنبال رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز در سراسر کشور عزیزمان هستیم.